Auteur Topic: Merijn  (gelezen 11038 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Merijn
« Gepost op: 29-10-2004, 21:09:19 »
In dit topic kun je alles kwijt over Merijn.  :)



Info, songteksten, quotes, nieuws, artikelen en screenshots kun je vinden in zijn profiel.

Offline baas_m

  • Forumlid
Re: Merijn
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2004, 14:33:47 »
Ik vind merijn echt top. Hij heeft een heel goede stem met een eigen sound. Moet absoluut in de band.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merijn
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2004, 14:54:21 »
Ik vind Merijn ook erg goed! Merijn en Ehsan hebben de beste stemmen van 't stel. Jammergenoeg viel hij gisteren wat tegen, maar dat zal wel aan de zenuwen gelegen hebben.  :-\\

Hij hoort iig nog ver te komen, dus ik vond 't absoluut niet terecht dat hij gisteren bij de 3 met de minste stemmen zat.  ::ohno::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merijn
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2004, 15:38:28 »
Hij werd nogal overstemd door de muziek. Die stond veel te hard en dat kostte Merijn kostbare punten. Jammer! Zeker omdat hij toch een van de betere zangers is.
En waarschijnlijk speelden de zenuwen en het feit dat hij als allereerste moest ook mee.....volgende keer beter!  ::jaja::
That's all

Offline B

  • Forumlid
Re: Merijn
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2004, 16:20:57 »
Citaat
Hij hoort iig nog ver te komen, dus ik vond 't absoluut niet terecht dat hij gisteren bij de 3 met de minste stemmen zat.

Dat hij op het laatst nog met Leon op het podium stond betekent volgens mij niet dat hij dus ook op twee na de minste stemmen heeft gekregen, dat is gewoon random. Dat Roman als eerste links van Beau mocht komen staan betekent ook niet automatisch dat hij de meeste stemmen had gekregen. Het is alleen bekend dat Bobby en Leon de minste hadden, verder niets.

Maar hij hoort inderdaad ver te komen. Hij moet zeker in de band. Over 2 weken gaat hij vast echt vlammen, want hij is wel een van de beste zangers.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merijn
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2004, 17:48:16 »
Dat hij op het laatst nog met Leon op het podium stond betekent volgens mij niet dat hij dus ook op twee na de minste stemmen heeft gekregen, dat is gewoon random. Dat Roman als eerste links van Beau mocht komen staan betekent ook niet automatisch dat hij de meeste stemmen had gekregen. Het is alleen bekend dat Bobby en Leon de minste hadden, verder niets.

Ik weet niet of 't helemaal random is hoor. Oke, ik denk ook niet dat Roman de meeste stemmen had. De eerste 5 werden gewoon willekeurig opgenoemd. Maar ik ga er toch wel vanuit dat de 3 die als laatste bleven staan, de 3 zijn met de minste stemmen. En ik denk dat Merijn daar wel bij zou kunnen zitten, want hij moest heel ongunstig beginnen. Dan krijg je zowiezo al minder stemmen. Daarbij kwam nog dat hij niet helemaal zo goed uit de verf kwam. Maar goed, helemaal zeker weet ik 't idd niet.  :-\\

Over 2 weken gaat hij vast echt vlammen, want hij is wel een van de beste zangers.

Ik hoop 't met je mee!  ::ok::

Offline jesja

  • Forumlid
Re: Merijn
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2004, 13:24:07 »
Ik heb begrepen dat het random is, heb dit uit een betrouwbare bron!!! ;)

En ik denk ook niet dat merijn na Bobby en Leon de misnte stemmen heeft gekregen.

Vind hem helemaal top! ::ok::

Offline Lieke

  • Forumlid
Re: Merijn
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2004, 19:48:16 »
Ik vind Merijn ook echt top! Hij moet echt bij de laatste 5.

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Merijn
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2004, 20:05:33 »
Ik vind dat merijn een hele goeie stem heeft. Maar hij heeft zo'n chagrijnige kop, toen hij op moest treden kwam er nog geen lachje van af, ik vind hem persoonlijk helemaal niet leuk.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Merijn
« Reactie #9 Gepost op: 14-11-2004, 11:45:41 »
Ik vond hem echt goed, en ik vind het jammer dat hij eruit moest :(
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merijn
« Reactie #10 Gepost op: 14-11-2004, 11:57:16 »
Ik vond 'm van 't begin af aan al een van de beste zangers die er tussen zit. En ook gisteren vond ik 'm echt niet slechter als b.v. Anno.  :-\\

Helaas moest hij toch vertrekken.   :\'(  Volgens een van m'n vriendinnen die mee was naar de liveshow kwam 't door z'n ontzettend verkeerde jasje.  ;D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merijn
« Reactie #11 Gepost op: 14-11-2004, 14:48:21 »
Als ze op jasjes gekeken hadden had Steven er toch ook echt uit gemoeten gisteren  ;)

Ik vind het heel erg zonde dat Merijn weg is...verreweg de beste zanger van het stel. Echt heel erg zonde.  ::jaja::
That's all

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Merijn
« Reactie #12 Gepost op: 15-11-2004, 10:44:54 »
Zeker jammer dat Merijn er uit is. Ik vond hem een leuk type voor de boyband. Ik denk wel dat in de liveshow zijn zang er niet echt goed uitkwam. Maar ik vond het goed genoeg om er in te blijven
Greetings