Poll

Wie vond je het beste?

Merijn
4 (18.2%)
Roman
3 (13.6%)
Bobby
0 (0%)
Steven
2 (9.1%)
Ehsan
6 (27.3%)
Mark
2 (9.1%)
José
2 (9.1%)
Anno
0 (0%)
Leon
0 (0%)
Nils
3 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Aflevering 6: Liveshow 1  (gelezen 18749 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6: Liveshow 1
« Gepost op: 30-10-2004, 20:54:04 »
Hier kun je alles kwijt over de eerste liveshow, die zo dadelijk gaat beginnen.  :)
« Laatst bewerkt op: 30-10-2004, 22:11:37 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2004, 22:10:39 »
Ik vond 't leuk leuk leuk! En de jongens zijn allemaal zo leuk!  ::love::

Daarom kan ik niet echt 'n favoriet aanwijzen. Ehsan heeft duidelijk de beste stem (maar moet wel die irritante vibratie eruit gooien), maar anderen hebben meer de moves zoals Anno. En Steven is idd echt te entertainer van de groep, de Robbie Williams zeg maar. Verder was ik blij verrast over Roman.  ::ok::

Ik zou echt niet kunnen zeggen wie eruit zal gaan. Heel moeilijk dit.  :-\\  Maar als ik dan toch moet kiezen denk ik Leon, want die vond ik niet echt fantastisch en had 'n nogal onopvallende performance.

Ik vond 't trouwens erg grappig dat er 'n aantal keren zo'n koortje van andere jongens was.  ;D  Dat is trouwens iig 'n stuk leuker om dat zo live te hebben dan met 'n band waarop de backing vocals staan.  ::ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2004, 22:33:28 »
Het zou me verbazen als die Steven niet bij de laatste vijf uit zou komen. Volgens mij is dat toch wel de typische leadzanger van de groep.

Mark mag van mij wel afvallen. Ik denk dat'ie niet helemaal thuis is bij Popstars the Rivals...naar mijn bescheiden mening  ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2004, 23:51:15 »
Wat ontzettend gemeen om 't op deze manier te doen! Eerst zeggen dat Bobby eruit is en dan out of the blue nog effe vermelden dat er nog iemand uitmoet.  >:(

Maar goed, eik wel de 2 die ik verwachtte. Leon had zoals ik al schreef niet echt 'n bijzondere performance en 't zelfde geldt eik ook voor Bobby. Stom trouwens dat Beau nog effe vermeldde dat hij zowel op meisje als op jongens valt. Hij leek daar echt niet blij mee.  ::ohno::

Ben benieuwd naar de meiden volgende week! Ik weet bijna zeker dat ze daar ook weer dat verassingseffect willen en er daar dan maar 1 uit hoeft.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2004, 10:34:42 »
Mark mag van mij wel afvallen. Ik denk dat'ie niet helemaal thuis is bij Popstars the Rivals...naar mijn bescheiden mening  ::tandpastasmiley::
Vind ik ook

Wat ontzettend gemeen om 't op deze manier te doen! Eerst zeggen dat Bobby eruit is en dan out of the blue nog effe vermelden dat er nog iemand uitmoet.  >:(
Dat vond ik ook!! Dat was echt een lage streek gewoon ::niet-ok::


Ik was het trouwens wel met de keuzes eens. Dat waren echt precies de twee die ik er het liefst uit wilde hebben. ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Larsz

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2004, 14:00:26 »
Kvond de lifeshow echt super..:D:D
Mijn mening over iedereen:
Merijn Vont hem niet slecht maar volgens mij kan hij veeeeeel beter.
Roman Was mij indd meegevallen, hij kan wel zingen maar mist een beetje de uitstraling.
Bobby Oef..wat vint ik hem vervelend, en sorry hoor maar vind er niks lulligs aan dat beau vertelde dattie ook op jongens valt want dat zie je gelijk al wel dus...nee ben blij dat hij weg is.
Steven Jaa..:D:D...Hij is cool,,hij zingt cool en hij is egt grappig...ja hijs wel ok.
Ehsan Hijs ook wel goed..zingt goed...alleen die vibrator maggie welles uit sn keel hale jah,,:S
Mark Tsja...Babyface,,,niet egt boeiend ofsoo
Jose Jaa,,:DHij egt SUPER,,,hij sieter all1 btje stoned uit maarja
Anno Whaa....ik irriteerde me so aan die hande van hem,,,gingen echt overal heen..:S...pff,,,neej niks.
Leon Kreeg af en toe sterk de neiging dat hij ook op jongens viel en de zang was gewoon slecht,
Nils Zingt goeed..maar wat een jan lul zeg...weetni8 wattik van hem vint

top 10 van gister:
1 Ehsan
2 Steven
3 Jose
4 Roman
5 Nils
6 Merijn
7 Mark
8 Anno
9 Leon
10 Bobby


Vetgedrukte letters goed gezet - Han13
« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 14:50:06 door Han13 »

Offline baas_m

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2004, 14:28:31 »
Ik vond merijn erg goed. Je zag dat ie een beetje last had van zenuwen, maar z'n performance was top. Hij gaat over twee weken weer knallen. ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2004, 14:52:47 »
top 10 van gister:
1 Ehsan
2 Steven
3 Jose
4 Roman
5 Nils
6 Merijn
7 Mark
8 Anno
9 Leon
10 Bobby

Mijn top 10 komt aardig overeen:

1. Ehsan
2. José
3. Steven
4. Roman
5. Merijn
6. Anno
7. Mark
8. Nils
9. Bobby
10. Leon

Maar dit is gebaseerd op de optredens van gisteren. Volgende liveshow met de jongens kan 't weer heel anders zijn.  :)

Ik vond merijn erg goed. Je zag dat ie een beetje last had van zenuwen, maar z'n performance was top. Hij gaat over twee weken weer knallen. ::ok::

Ik vond Merijn tot nu toe de beste, maar vond 'm gisteren wat tegenvallen. Hij was denk ik erg zenuwachtig en moest ook nog als eerste beginnen. Maar ik vond 't echt niet terecht dat hij bij de 3 met de minste stemmen zat. Dat had hij niet verdiend.  ::ohno::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2004, 15:48:54 »
Ik vond 't leuk leuk leuk! En de jongens zijn allemaal zo leuk!  ::love::

Ooooh ja....rrrrrrr  :-*

Heel erg jammer dat mijn twee favorieten er nu al uit zijn  :\'( Bobby was idd niet zo sterk qua performance, maar wel zoooo schattig  :-* en Leon...tsja, niet de beste zanger maar had er van mij nog wel ff in mogen blijven. Het oog wil ook wat. Hij zong trouwens wel een super lekker nummer!  ::trots::

Verder was het ook niet terecht dat Merijn bij de laatste 3 afvallers terecht kwam. ::ohno::
En Anno was veel te ongecontroleerd...ik stoorde me echt aan die arm die steeds langs zijn lichaam de lucht in zwiepte  ::niet-ok::.
José deed een R.Kelly imitatie, klonk precies zoals R. 1 woord: Henny Huisman!  ::zwaai::
Steven vind ik ook irritant, die hoort helemaal niet in een boyband. Die zie ik meer als stand-up comedian. ::jaja::
En Ehsan met z'n uithaaltjes....brrrrr. Dat moet ie de volgende keer laten. Voor de rest was het echt helemaal goed.  ::ok::
Ook Nils vond ik trouwens verrassend! Die heeft echt een goede stem! Alleen ziet ie er nog zo jongetjesachtig uit...wel schattig overigens!  :-*

Ik vond het wel weer heel erg Idols achtig overkomen. Het is echt gewoon een kopie. En natuurlijk is het een soort zelfde programma opzet, maar je kan iig wel wat verandering er in aanbrengen.
Beau deed het leuk, was erg scherp en af en toe ook erg op het randje met dat cocaïne snuiven.  :-X

Ben erg benieuwd naar hoe de meiden hetgaan doen volgende week!
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2004, 16:29:35 »
Stom trouwens dat Beau nog effe vermeldde dat hij zowel op meisje als op jongens valt. Hij leek daar echt niet blij mee.  ::ohno::

Dat was nog al een lullig moment...wat doet dat er nou toe?? Bobby had volgens mij ook niet helemaal door waar het over ging.... :-\\
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2004, 17:54:05 »
Ik heb alleen de compilatie gezien en de uitslag en beoordeel dus vooral op uitstraling dan zou de band worden denk ik:

Steven
Eshan
Mark
José
Merijn

Nu heb ik ook even de plaatjes van de dames bekeken en dan zou ik deze doen:
Lianne
Nora
Regisa
Stefani
Esri

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2004, 18:00:59 »


Dat was nog al een lullig moment...wat doet dat er nou toe?? Bobby had volgens mij ook niet helemaal door waar het over ging.... :-\\

Vond 't ook superstom en idd 't doet er totaal niet toe.  :-\\ Ik dacht trouwens op dat moment ook ineens, misschien heeft Bobby dat sommige bekenden en de andere Popstars-jongens en meiden nog helemaal niet verteld en Beau vertelt 't doodleuk effe aan de hele wereld.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 18:02:55 door Han13 »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2004, 18:14:48 »
Maar ook dat Daan vertelde dat Bobby twijfels had of ie er nog wel mee door wilde gaan. Had ie volgens mij helemaal niet mogen zeggen.
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2004, 19:34:37 »
Ik vond het een beetje een rommelige uitzending  :-X Net alsof ze zelf soms niet goed wisten wat de bedoeling was. Tuurlijk het moment dat er ineens nog 1 niet door zou gaan. Maar ook idd sommige uitspraken, zoals dat Daan vertelde dat Bobby twijfels had en Daan die niet wilde zeggen wie er volgens hem uit zou moeten...

Overigens had ik ook het idee dat Merijn veel langer zong dan de andere jongens of lag dat aan mij  ???

Verder vind ik het wel terecht dat Bobby en Leon eruit zijn, ze waren zeker niet de beste van de avond.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2004, 19:38:15 »
Maar ook idd sommige uitspraken, zoals dat Daan vertelde dat Bobby twijfels had en Daan die niet wilde zeggen wie er volgens hem uit zou moeten...

Ja dat was echt stom! Net alsof hij echt helemaal niks negatiefs over 'zijn jongens' wilde zeggen. Is natuurlijk bang dat hij problemen met ze gaat krijgen als hij later met ze moet werken en er nu iets negatiefs over zegt.  :-\\  Maar van mij hoeft dat voorzichtige niet meer hoor! Volgende week gewoon kritiek geven als dat nodig is!  ::ok::

Citaat
Overigens had ik ook het idee dat Merijn veel langer zong dan de andere jongens of lag dat aan mij  ???

Ja ik had ook 't idee dat sommige veel korter dan anderen zongen. Echt vreemd was dat. :-\\

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #15 Gepost op: 1-11-2004, 10:07:07 »
Ik vond Bobby en Leon verreweg het leukst om te zien... Erg jammer dat ze eruit liggen. In een boyband hoef je niet perce heel goed te kunnen zingen of dansen. Tuurlijk moet je in 1 van beiden wel uitblinken maar de rest kan jouw slechte punten compenseren. Dat is vaak de kracht van een band. Daarom vind ik het erg jammer dat deze twee jongens eruit liggen :\'(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #16 Gepost op: 1-11-2004, 10:12:46 »
Leon en Bobby zijn zeker leuke jongens om te zien, maar dat zijn eik alle 10 jongens. En dan wordt zang en dans toch wel weer belangrijker. Ik weet dat Leon vooral in dans erg slecht is en beiden waren niet bepaald overtuigend in hun zang zaterdag. En bovendien viel hun performance niet echt op tussen de optredens van de andere jongens die allemaal iets meer bijzonder waren. Daarom hebben zij denk ik de minste stemmen gekregen.  :-\\

Ik dacht er trouwens zaterdag aan dat ze van de 5 afgevallen kandidaten ook weer 'n band kunnen maken en 'n hitje kunnen proberen te scoren. Dat zou pas wat zijn als de afvallers op 1 komen ipv de gekozen girlgroup of boyband.  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #17 Gepost op: 1-11-2004, 16:55:57 »
Volgens mij gaan de DJ's op 1 komen ;D

Ik dacht dat ik al had gezegd dat ik Eshan de beste vond en Nils de schattigste, maar blijkbaar niet ... dan doe ik 't nu :D. Mijn stem in de poll ging iig naar Eshan!

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #18 Gepost op: 2-11-2004, 08:57:17 »
Citaat
Ik dacht er trouwens zaterdag aan dat ze van de 5 afgevallen kandidaten ook weer 'n band kunnen maken en 'n hitje kunnen proberen te scoren. Dat zou pas wat zijn als de afvallers op 1 komen ipv de gekozen girlgroup of boyband.  ;D

dat zou een bak zijn! ::bravo::
Greetings

Offline Britt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Uiteráárd!
Re: Aflevering 6: Liveshow 1
« Reactie #19 Gepost op: 2-11-2004, 13:07:03 »
Kvond de lifeshow echt super..:D:D
Mijn mening over iedereen:
Merijn Vont hem niet slecht maar volgens mij kan hij veeeeeel beter.
Roman Was mij indd meegevallen, hij kan wel zingen maar mist een beetje de uitstraling.
Bobby Oef..wat vint ik hem vervelend, en sorry hoor maar vind er niks lulligs aan dat beau vertelde dattie ook op jongens valt want dat zie je gelijk al wel dus...nee ben blij dat hij weg is.
Steven Jaa..:D:D...Hij is cool,,hij zingt cool en hij is egt grappig...ja hijs wel ok.
Ehsan Hijs ook wel goed..zingt goed...alleen die vibrator maggie welles uit sn keel hale jah,,:S
Mark Tsja...Babyface,,,niet egt boeiend ofsoo
Jose Jaa,,:DHij egt SUPER,,,hij sieter all1 btje stoned uit maarja
Anno Whaa....ik irriteerde me so aan die hande van hem,,,gingen echt overal heen..:S...pff,,,neej niks.
Leon Kreeg af en toe sterk de neiging dat hij ook op jongens viel en de zang was gewoon slecht,
Nils Zingt goeed..maar wat een jan lul zeg...weetni8 wattik van hem vint

top 10 van gister:
1 Ehsan
2 Steven
3 Jose
4 Roman
5 Nils
6 Merijn
7 Mark
8 Anno
9 Leon
10 Bobby


Vetgedrukte letters goed gezet - Han13

Mwah... jan lul? Nils? Ga jij er maar eens staan  ??? >:(
can I break the spell of the typical? -.-