Auteur Topic: Google is...(+ oude tv-series)  (gelezen 31687 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #60 Gepost op: 8-11-2002, 18:43:06 »
Zal ik dan ook maar effe m'n bijdrage leveren aan al dit jeugdsentiment? ;)

Snorkels:

Freggels:

Maja de bij:

Barbapappa:

Smurfen:

Troetelbeertjes:

My little pony:

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #61 Gepost op: 8-11-2002, 18:47:41 »
kan er iemand mij helpen aan de naam van die serie waarin Chris Lomme en Xavier uit de Kampioenen meespeelden in hun jonge jaren??? ik heb het ooit eens in een vakantie gevolgd op vrt, de namen Axel Nort en Alfa Papa Tango schieten mij te binnen, maar ik weet niet of het dat is, de eerste aflv was iets met een radio ofzo dacht ik maar het draaide allemaal uit op een detectivezaak enzo, heel leuk en spannend, moet ergens van rond de jaren '70 -'75 ofzo geweest zijn denk ik

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #62 Gepost op: 8-11-2002, 18:48:49 »
ojaaa, nu weet ik t weer!
hier thuis hebbe we t ook nogwel eens over de goede ouwe tijd/series k ben dan ook al zooo oud ::)
Ik keek vroeger altijd: de Snorkels, Barbapappa, de smurfen en Fabeltjeskrant enz!  :) Dankje voor de plaatjes Han, zo weet k weer hoe wat was!  ;)
k ben nie zo goed met t onthouden van dat soort dingen  

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 8-11-2002, 19:10:33 »
maar het draaide allemaal uit op een detectivezaak enzo, heel leuk en spannend, moet ergens van rond de jaren '70 -'75 ofzo geweest zijn denk ik
misschien postbus x, onee, die is natuurlijk veel later, dan weet ik het niet. Postbus X was trouwens ook wel leuk :).

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #64 Gepost op: 8-11-2002, 19:20:44 »
Postbus x roeleerde wel zwaar ja, enorm leuke serie, heerlijk spannend in mijn jonge jaartjes :) ( tijd dat we de naam van dit topic veranderen, begint een heel ander soort lading te krijgen, nietwaar ? )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 8-11-2002, 19:52:27 »
Postbus X dat was pas super!! ik kon daar uuuuuuuuuren naartoe kijken! ik vond het dan ook heel jammer toen het niet meer speelde :( nog altijd niemand die de serie kent die ik bedoel?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #66 Gepost op: 8-11-2002, 19:55:55 »
wtf is postbus x?! waar ging dat over?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #67 Gepost op: 8-11-2002, 20:05:11 »
Euhmmz krantenredactie in belgië die stiekem geheime organisatie vormde die het opnam voor de mensen ensow en allemaal goede dingen voor de mensen deed :)

Jessie was mijn held :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 8-11-2002, 20:09:49 »
ik vond Felix altijd wel grappig :) maar mijn favoriet was toch wel Ilse, als zij erin voorkwam, stond er altijd wel iets spannends te gebeuren

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #69 Gepost op: 8-11-2002, 20:12:47 »
nou het zegt me nog steeds nix, maar k heb wel wat gemist zo te horen klinkt wel leuk voor kleine kindertjus...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #70 Gepost op: 8-11-2002, 20:17:39 »
Maaah tis toch wel voor wat oudere kids, vanaf een jaar of 10 ofzow

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #71 Gepost op: 8-11-2002, 20:19:21 »
ow... njah geen id! wat voor programma's kijken jullie allemaal nu? geen kinderprogramma's dus... of wel natuurlijk ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 8-11-2002, 21:43:44 »
Euhmmz krantenredactie in belgië die stiekem geheime organisatie vormde die het opnam voor de mensen ensow en allemaal goede dingen voor de mensen deed :)

Jessie was mijn held :D
pfff zo goed weet ik het niet meer... weet alleen dat er ene 'Pol' in voorkwam, die had een snor of een baard geloof ik... en een vrouw die altijd in het zwart gesluierd naar de mensen toeging of zoiets...

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 9-11-2002, 11:21:36 »
Pol was de medewerker van Jessie en Ilse is die vrouw in het zwart :) en het is idd niet echt voor kleine kinderen, je moet toch al wel wat kunnen verstaan en nadenken zo...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #74 Gepost op: 9-11-2002, 12:46:58 »
hee wat k me in ene bedacht, wat vonden jullie van bassie & adriaan ;D of keken jullie dat niet? btw, was dat ook in belgie op de tv, ja toch? maar iig, ik vond die mannetjes altijd maar eng. ze wonen in dezelfde stad als ik, dus k kom ze welles tegen maar bah wat n vieze mannetjes haha.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #75 Gepost op: 9-11-2002, 13:29:11 »
Allememachies! toch ook wel jeugdhelden ja! ze wasren bij jensen donderdag, vertelde adriaan dat ze de plaaggeest van de buis af moesten halen omdat die kerel té eng was, nou ben ik het zeker mee eens, slapeloze nachten gehad van die freak!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 9-11-2002, 15:29:34 »
Bedoelen jullie niet die serie die ik al noemde. Ik dacht dat die Merlina heette. Zo heette althans die vrouw. En er kwam ook een man in voor die Pol heette, met zo'n baard. Altijd op zondagavond op de BRT en erg spannend.

Maja de Bij keek ik altijd op de Duitser "Die Biene Maja", erg leuke serie. Ik geloof dat ik de smurven wel het leukste vond. Iedere aflevering heb ik wel zo' 15 keer gezien. Dat is wel grappig als ik nu nog wel eens een aflevering zie; ik ken de tekst bijna van buiten  ;D.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #77 Gepost op: 9-11-2002, 17:57:00 »
Bedoelen jullie niet die serie die ik al noemde. Ik dacht dat die Merlina heette. Zo heette althans die vrouw. En er kwam ook een man in voor die Pol heette, met zo'n baard. Altijd op zondagavond op de BRT en erg spannend.

Dat is idd de zelfde vent.
Pol is in meerdere Belgische series geweest. Zo is er ook na postbus X nog een vervolg geweest idd ook met Pol. Merlina was volgens mij idd ook de voorloper van Postbus X, want het lijkt wel een beetje op elkaar.
Al vind ik Postbus X zelf leuker dan Merlina.

Pol in Merlina

« Laatst bewerkt op: 9-11-2002, 18:22:09 door D@@n »
Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 9-11-2002, 21:16:43 »
jup dat van Daan klopt helemaal, Merlina is een voorloper van Postbus X!

en Bassie en Adriaan vond ik zoooooooo leuk vroeger !! maar dat werd hier amper uitgezonden :( vond ik heel erg jammer

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 9-11-2002, 21:25:08 »
Ik keek ook altijd naar Bassie en Adriaan, echt geweldig vond ik dat! Vooral die serie waar ze de zonnesteen of zoiets gevonden hadden. En die met de pakjes, waarvoor ze door allerlei landen reisden. En dan zongen ze 'n liedje over de taal in dat land. Vond ik geweldig altijd!  :D

Ik vond die boeven ook wel wat eng, maar wist geloof ik wel goed dat 't niet echt was. M'n buurmeisje keek ook altijd veel naar Bassie en Adriaan en ze was er eerst echt helemaal door bezeten. Altijd als ze iemand met 'n lange regenjas of 'n zonnebril op straat zag lopen, zei ze tegen haar vader (m'n buurman dus) 'kijk pappa, daar loopt 'n verdacht persoon!' (ze was dus 'n jaar of 8 toen ze dit zei) ;D

Dat is wel grappig als ik nu nog wel eens een aflevering zie; ik ken de tekst bijna van buiten  ;D.

Dat heb ik nu met allerlei Disney films. Die keer ik vroeger echt vaak. Laatst nog met m'n kleine neefje meegekeken naar Belle en 't Beest en ik kon zo alle tekst meezeggen en alle liedjes meezingen!   :)