Auteur Topic: Google is...(+ oude tv-series)  (gelezen 31593 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
VERPLAATST: test
« Reactie #80 Gepost op: 10-11-2002, 10:12:21 »
jup dat van Daan klopt helemaal, Merlina is een voorloper van Postbus X!

Merlina word trouwens nog steeds uitgezonden op Ketnet.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #81 Gepost op: 10-11-2002, 11:25:15 »
merlina wordt :)

kheb er gisteren nog een stukje v gezien, jammer dat ze dat wel uitzenden maar postbus X niet

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 10-11-2002, 18:53:04 »
Postbus X ken ik dus niet, wel vreemd eigenlijk.

Er was trouwens vroeger ook zo'n film op de Duitser, die komt nu nog wel eens af en toen: een verfilming van het boek van Die Vorstadtkrokodilen van Max von der Grun (dacht ik)(u met umlaut), echt een superfilm, die heb ik zeker 250 keer gezien ofzo. Verder vond ik die films leuk van Michel (naar de boeken over Emil van Astrid Lindgren), Pippi Langkous en natuurlijk de film van Das fliegende Klassenzimmer naar het boek van Erich Kastner (a met umlaut).
Wij keken vroeger altijd heel veel naar de Duitse televisie, vandaag. Ik keek ook altijd naar Die Sendung met der Maus en een programma met een liedje Auwaier, auwaier, ein Hahn legt keine Eier.

Kent iemand een van deze films/series/programma's?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #83 Gepost op: 10-11-2002, 19:33:29 »
Euhmzz, Pipi Langkous ken ik wel, das nog net mijn generatie geloof ik... altijd leuk hoor, met meneer robinson en tommy en anika enzow, als er een mol bijgezeten had was het helemaal schitterend geweest...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 10-11-2002, 19:46:54 »
daar ken ik niks van... kheb natuurlijk wel v Pipi Langkous gehoord en weet hoe ze eruit ziet maar het programma zelf heb ik nooit gezien...

ondertss kon Knudde me de titel al bezorgen van dat programma dat ik zocht (Chris Lomme speelde dus niet mee, ze was erop verliefd  ;D) ik had het juist: wel degelijk Axel Nort

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 10-11-2002, 19:54:39 »
Ik keek ook altijd naar Die Sendung met der Maus

Jaaaaaaaaa!!!!!! Dat keek ik ook altijd. Als ik 't me goed herinner was 't er op zondagmorgen altijd op. Dan gingen m'n broer en ik altijd eerst met m'n moeder zwemmen en daarna zette ze ons thuis op de bank om naar 'der sendung mit der maus' te kijken. :) (waarschijnlijk om even van ons af te zijn!) Gek he, wat voor herinneringen je soms aan 't tv programma kan hebben.  ;)

Even onze geheugens opfrissen:

« Laatst bewerkt op: 10-11-2002, 20:11:16 door Han13 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 11-11-2002, 00:18:55 »
Ik keek ook altijd naar Bassie en Adriaan, echt geweldig vond ik dat! Vooral die serie waar ze de zonnesteen of zoiets gevonden hadden. En die met de pakjes, waarvoor ze door allerlei landen reisden. En dan zongen ze 'n liedje over de taal in dat land. Vond ik geweldig altijd!  :D

Ik vond het altijd zoooo spannend! Ik vind het alleen jammer dat ze nu aldoor zonodig in ieder praatprogramma dat er is moeten zitten. (Dat men ze wil ontvangen.) Dan zie je die 2 bejaarden met gigantische buiken zitten en dan is die magie van vroeger toch wel een beetje weg... :( :)

Gr. B.

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 11-11-2002, 11:01:27 »
Dan zie je die 2 bejaarden met gigantische buiken zitten en dan is die magie van vroeger toch wel een beetje weg... :( :)

Gr. B.

dat had ik ook met samson... Bij de uitreiking van het Gouden Oog ofzo zag je altijd een man met een baard en vroeg ik me af waar die lieve hond was...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #88 Gepost op: 11-11-2002, 13:59:00 »
Toevallig zag ik zondag der sendung mit der maus! Het was ook al heel lang geleden dat ik dat keek maar het is er dus nog steeds.

Ik keek vroeger ook die serie met die soort rupsen. Er was zo'n professor bij die praatte heel veel met euh euh en dan had je die beesten met 4 poten en 2 armen. 1tje was slim en 1tje een beetje dom (nee hij heete geen willem-alexander ;D)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 11-11-2002, 19:43:52 »
Ik vond het altijd zoooo spannend! Ik vind het alleen jammer dat ze nu aldoor zonodig in ieder praatprogramma dat er is moeten zitten. (Dat men ze wil ontvangen.) Dan zie je die 2 bejaarden met gigantische buiken zitten en dan is die magie van vroeger toch wel een beetje weg... :( :)

Ja dat is echt niet leuk! Adriaan is tegenwoordig nog dikker dan Bassie! En dat hoort gewoon niet zo.  :(

Ik zie Adriaan ook niet meer zo snel nog acrobatiek doen.  ;)

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 11-11-2002, 19:54:05 »
Adriaan dikker dan Bassie? dat meen je niet !

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 12-11-2002, 09:07:06 »
Ik hoorde ergens op tv iemand zeggen dat ie (Adriaan dus) wel een beetje leek op een ouwe alcoholist. Ik moest ererg om lachen, want het kon wel eens waar zijn. Kijk maar eens naar die neus  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #92 Gepost op: 12-11-2002, 12:15:07 »
Quote van Adriaan bij Jensen : '' normaal als mensen aan ons vroegen wie wie was, zei ik dat bassie degene met die dikke buik gaat, maar dat gaat nu ook niet meer op ''

Fijn dattie het zelf ook door heeft nietwaar  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #93 Gepost op: 12-11-2002, 14:04:25 »
Euhmzz, Pipi Langkous ken ik wel, das nog net mijn generatie geloof ik... altijd leuk hoor, met meneer robinson en tommy en anika enzow,
Meneer Nilson!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #94 Gepost op: 12-11-2002, 20:24:48 »
aach Pippi Langkous, dat vind ik echt kei schattig! ik heb pas toevallig nog een video gekeken van haar, echt leuk :) ik vond vooral die uitspraak leuk tegen tante petunia ofzo: leuk dat je gekomen bent, nog leuker dat je weer weg gaat!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #95 Gepost op: 12-11-2002, 21:08:53 »
haha jaah zeg, pippi, da was echt super  ;D zijn er hier trouwens nog villa-achterwerk kijkers? euhmzz, rembo&rembo, purno de purno....  :o ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #96 Gepost op: 13-11-2002, 20:39:42 »
Zijn er hier trouwens nog villa-achterwerk kijkers? euhmzz, rembo&rembo, purno de purno....  :o ;)

Purno de Purno, geweldig, ja er zitten nog steeds strips van in de Hello You... die lees ik altijd nog vol plezier... Ik keek (kijk) ook altijd Loenatik op Villa Achterwerk, geweldig.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Re:Google is...(+ oude tv-series)
« Reactie #97 Gepost op: 17-09-2003, 11:33:13 »
ben ik dan zo oud  >:(  :( :o Mijn favourite jeugdsentiment is:

On the busses, are you being served, de wrekers, swiebertje, stuif es in, floris en zelfs nog vaag Thierry de slingeraar.
Gek zijn is gezond

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #98 Gepost op: 17-09-2003, 18:17:25 »
ze vernieuwen alles gewoon zo snel
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #99 Gepost op: 17-09-2003, 19:13:12 »
ben ik dan zo oud  >:(  :( :o Mijn favourite jeugdsentiment is:

On the busses, are you being served, de wrekers, swiebertje, stuif es in, floris en zelfs nog vaag Thierry de slingeraar.
are you being served en de wrekers zijn ook jeugdsentiment bij mij, maar dat waren ws reruns...