Auteur Topic: Het LOTR-topic  (gelezen 36711 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #40 Gepost op: 18-12-2002, 14:28:36 »
vandaag gaat ie egt in premiere!!! gister kon je al de marathon (hoe sgreif je dat?) in emmen sien, dat is: eerst de FOTR zien en dan de TTT. alleen dat duurt tot 3 uur, dusj ik mocht dr niet heen :(
maar nu ga ik vrijdag!!!! yeee!







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #41 Gepost op: 18-12-2002, 15:11:35 »
marathon (hoe sgreif je dat?)
Precies zo hoor :). Afgeleid van die Griekse soldaat die aan 1 stuk door van het plaatsje Marathon (na de slag bij Marathon) naar Athene is gerend om daar te vertellen: "Nikoomen!" (Grieks ;D) oftewel "we hebben gewonnen!" waarna hij onmiddellijk dood neerviel. Wat wil je, te weinig zuurstof in de spieren --> lagere pH --> homeostase verstoord. Tot zover mijn wetenschappelijk gewauwel :P.

Citaat
eerst de FOTR zien en dan de TTT.
Hahaha, de FOTR! ;D klinkt echt niet








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #42 Gepost op: 18-12-2002, 17:06:17 »
Sorry hoor, ik ben hier helemaal niet in thuis, maar LOTR en FOTR, zijn dat niet de broers van Harry POTR?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #43 Gepost op: 18-12-2002, 17:25:32 »
Sorry hoor, ik ben hier helemaal niet in thuis, maar LOTR en FOTR, zijn dat niet de broers van Harry POTR?

LOTR = Lord Of The Ring
FOTR = Fellowship Of The Ring  (de eerste film van LOTR)
TTT = The Two Towers  (de tweede film van LOTR, die vanavond in premiere gaat)







« Laatst bewerkt op: 18-12-2002, 17:26:04 door Han13 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #44 Gepost op: 18-12-2002, 17:32:38 »
ooooooooooooo........







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #45 Gepost op: 18-12-2002, 20:38:35 »
oké , ik wil niemand beinvloeden, of jaloers maken maar

LOTR TTT RULED !!!!!
ik vond de eerste al goe maar mensen, nummer 2 is zalig ! ik heb direct zin om boogschutter te worden of om zelf een zwaard te hebben en ermee rond te zwaaien (nee, geen slechte invloed van de film hoor, maar het is zo ongelooflijk goed gefilmd, de gevechten, die geluiden, wauw).

Vooral de scènes met gemli en gollum zijn om je plat te lachen, de humor die de spanning even verzacht.

Een aanrader mensen, echt waar







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #46 Gepost op: 18-12-2002, 22:21:55 »
Hoor je dat Annemieke, helemaal niet zo eng, dus...
Je kunt er best heen gaan.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #47 Gepost op: 18-12-2002, 22:32:25 »
oké , ik wil niemand beinvloeden, of jaloers maken maar

LOTR TTT RULED !!!!!
ik vond de eerste al goe maar mensen, nummer 2 is zalig ! ik heb direct zin om boogschutter te worden of om zelf een zwaard te hebben en ermee rond te zwaaien (nee, geen slechte invloed van de film hoor, maar het is zo ongelooflijk goed gefilmd, de gevechten, die geluiden, wauw).

Vooral de scènes met gemli en gollum zijn om je plat te lachen, de humor die de spanning even verzacht.

Een aanrader mensen, echt waar
aaah, ik ben jaloers!! ::) nog ff w88 tot vrijdag en dan mag ik ook!!!! ;) is TTT nog beter als FOTR (vind ik wel grppg klinken e :) ) ? :o nouja, iig e, je moet em gewoon zien!! (nix te eng, je hoort ut ;) )







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #48 Gepost op: 20-12-2002, 10:47:00 »
TTT is echt beter dan FOTR !!! echt waar, de eerste vond ik ook al indrukwekkend, maar deze is ongelooflijk fenomenaal !!! ik heb zo'n zin om hen een tweede, derde, vierde keer te gaan bekijken :) en e, het is écht niet eng hoor







banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #49 Gepost op: 20-12-2002, 14:14:13 »
hm ik ben benieuwd 8) 8)!! heb zoo sin in vanavond!
maar,..., nóg beter als FOTR?!! whow  :D ik ga em ws in de vakantie 3x sien!! hehehe :)







« Laatst bewerkt op: 20-12-2002, 14:15:00 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #50 Gepost op: 20-12-2002, 18:05:46 »
Citaat
Hoor je dat Annemieke, helemaal niet zo eng, dus...
Je kunt er best heen gaan.
helemaal niet. Debbie zegt toch juist dat er ontzettend veel spanning in zit (dat is wat ik "eng" noem) en dat de gevechten zo geweldig gefilmd zijn. Ik kan me echt wel voorstellen dat iemand het wel leuk en fantastisch vindt en ik vind het zelf ook onwijs knap en mooi gefilmd, maar ik hou gewoon echt niet van die gevechten, en de voorstukjes zeggen me al genoeg. Sorry, kwil best met je naar een andere film, maar ik weet gewoon dat ik deze echt niet leuk zal vinden...








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #51 Gepost op: 20-12-2002, 18:10:36 »
wel om eerlijk te zijn, ik ben eerder een aanhanger van plakfilms :) en van gevechten moet ik meestal ook niet weten maar dit zijn niet zomaar gevechten met bloed ofzo hoor, integendeel zelfs !! echt de moeite waard, je wil zo zelf een boogschutter worden ofzo :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #52 Gepost op: 20-12-2002, 23:19:33 »
wooooooooow!!! hij was egt zooooo stoer!!!!
egt gwn super toff,mooi,koel enz!! heel anders als FOTR, de TTT is veel afwisselender enzo maar iig heel mooi! en Gimli dan, die is egt gewéldig! die humor :D en Aragorn was ook weer super ::)
gwn zoo knap van Peter Jackson en co als je dit ziet! pf, egt super!
maar wat nie leuk was dat we in de kleinste zaal zater met een klein en beetjuh slegt beeldscherm (dat verdiend LOTR nie >:() en beje irri mense, veel jonge kinderen die de hele tijd met zakjus zaten te kraken :-X nouja, het ging om de film zullen we maar zegge ;)
Maar idd, het is gwn een topper en aanrader!
E, je weet niet wat je mist!  :o







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #53 Gepost op: 21-12-2002, 12:04:34 »
wooooooooow!!! hij was egt zooooo stoer!!!!
egt gwn super toff,mooi,koel enz!! heel anders als FOTR, de TTT is veel afwisselender enzo maar iig heel mooi! en Gimli dan, die is egt gewéldig! die humor :D en Aragorn was ook weer super ::)

I know !! ik zou alleen  nog maar teruggaan om Aragorn te zien spelen, das zo van: ...wauw...
Zijn aantrekkingskracht is massaal :)
en telkens ik Legolas zie, moet ik gewoon pijl en boog aanschaffen, ik wil da ook doen :)
en Gimli is zooooo super bij het gevecht voor Helmsdiep zoals hij daar staat te roepen dat hij niks kan zien :) en wat vond je van Gollum?








banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #54 Gepost op: 21-12-2002, 13:30:41 »
jaa, aragorn is zoo lief en schattig en knap :-[ :o bij FoTR ook al, was al zoo jaloers op arwen :D
ja ik wil ook zo goed kunnen schieten als legolas! ;D egt zo stoer!  :) en idd, Gimli is gwn zooo stoer, ook toen ie door aragorn naar de overkant werd gegooit: zeg nix tegen de elf!  ;D egt zo lol!
en gollum, zoals die praat tegen zichzelf, ook grappig :D  en hij is goed gemaakt met de comp :) egt koel!!







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #55 Gepost op: 21-12-2002, 14:50:11 »
wist je dat de stem van gollum een echte stem is? niet bijgewerkt? raar é! en kvind het echt tof hoe de spanning zo gebroken wordt met humor







banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #56 Gepost op: 21-12-2002, 20:15:00 »
jaaa?! is ie egt!? :o koel! best vaag ja...
ja het is idd erg knap dat ze tog zoveel humor erin kunnen stoppen! vooral met gollum!  :)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #57 Gepost op: 21-12-2002, 22:46:37 »
en telkens ik Legolas zie, moet ik gewoon pijl en boog aanschaffen, ik wil da ook doen :)

Mijn zus, die is helemaal gek van die Legolas, ze vindt hem een lekker ding ofzo, hij staat zelfs op de achtergrond van het bureaublad bij ons thuis.
Ze zegt dat ze valt op mannen met lang witblond haar, ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is, maar dat komt mss omdat ik geen meisje ben.








Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #58 Gepost op: 22-12-2002, 01:47:00 »
jaaa?! is ie egt!? :o koel! best vaag ja...
ja het is idd erg knap dat ze tog zoveel humor erin kunnen stoppen! vooral met gollum!  :)

Ben nog erg benieuwd naar hoe Gollum er op het doek uitziet...

Kheb al een preview gehad, en degene die die stem doet maakt ook de bewegingen voor Gollum die door middel van censoren dan in de computer verwerkt worden enz.

Al lezend heb ik TTT al een poosje uit; waarschijnlijk ga ik volgende week ergens de bios eens bezoeken! :)

Gr. B.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #59 Gepost op: 22-12-2002, 12:48:12 »
Mijn zus, die is helemaal gek van die Legolas, ze vindt hem een lekker ding ofzo, hij staat zelfs op de achtergrond van het bureaublad bij ons thuis.
Ze zegt dat ze valt op mannen met lang witblond haar, ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is, maar dat komt mss omdat ik geen meisje ben.

probably :) ik heb het meer voor Aragorn maar Legolas is zo cool met die pijl en boog!!
 
Citaat
Ben nog erg benieuwd naar hoe Gollum er op het doek uitziet...

Al lezend heb ik TTT al een poosje uit; waarschijnlijk ga ik volgende week ergens de bios eens bezoeken

op het doek is Gollum echt leuk hoor, vooral als hij tgn zichzelf praat :D en mijn vriendin had het boek ook gelezen en ze zegt dat het wel iets anders is







banaan begint met een b, soms met een s