Auteur Topic: Het LOTR-topic  (gelezen 36710 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #60 Gepost op: 22-12-2002, 17:56:41 »
Ben nog erg benieuwd naar hoe Gollum er op het doek uitziet...
Al lezend heb ik TTT al een poosje uit; waarschijnlijk ga ik volgende week ergens de bios eens bezoeken! :)
ik wil ook meeeee~!~ :( iig veel plezier! ;)
Citaat
en mijn vriendin had het boek ook gelezen en ze zegt dat het wel iets anders is
heb je de boeken niet zelluf gelezen? :o







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #61 Gepost op: 22-12-2002, 19:00:33 »
Mijn zus, die is helemaal gek van die Legolas, ze vindt hem een lekker ding ofzo, hij staat zelfs op de achtergrond van het bureaublad bij ons thuis.
oewww, verwijder hem dan maar snel voor morgen, want ik vond hem toch ook wel supercool in de film hoor ;)
kvind hem niet speciaal super eruitzien vanwege het lange haar oid, maar als ie door het scherm heenliep smolt ik gewoon half weg...








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #62 Gepost op: 22-12-2002, 20:22:17 »
oewww, verwijder hem dan maar snel voor morgen, want ik vond hem toch ook wel supercool in de film hoor ;)
kvind hem niet speciaal super eruitzien vanwege het lange haar oid, maar als ie door het scherm heenliep smolt ik gewoon half weg...

Am I dreaming of heeft Annemieke de film toch gezien? en Aragorn is stukken beter  :P

btw: ik heb de boeken niet zelf gelezen nee, ik neem mezelf elke maand zoveel voor om te lezen dat ik nu al niet meer kan volgen, heb nog 300 blz in het ene te gaan, tussendoor een gedichtenbundel gelezen, zelf wat gedichten gemaakt, een ander boek gevraagd dat ik eerder wil lezen, dan nog schoolbesprekingen enzo, dus ik heb er geen idee van hoe ik er dat nog tussen zou krijgen (en ik vind het leuker om nog niet te weten hoe het volgend jaar afloopt)








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #63 Gepost op: 22-12-2002, 20:34:56 »
Am I dreaming of heeft Annemieke de film toch gezien?
Ze heeft het over LOTR-FOTR, denk ik.

oewww, verwijder hem dan maar snel voor morgen, want ik vond hem toch ook wel supercool in de film hoor ;)
Consider it done.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #64 Gepost op: 22-12-2002, 20:38:53 »
Ze heeft het over LOTR-FOTR, denk ik.
maar als ze de eerste gezien heeft, waarom wil ze de tweede dan niet zien? zo eng is het niet hoor







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #65 Gepost op: 22-12-2002, 20:44:06 »
Probeer dat haar maar eens uit te leggen. :-\







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #66 Gepost op: 22-12-2002, 20:54:37 »
en Arwen valt blijkbaar bij alle jongens in de smaak :)
misschien moeten alle vrouwen zich dan maar een zwaard en puntoren aanschaffen?  :P

Ik vind die Arwen helemaal niet zo knap, ik val meer op meisjes met normale oren en zonder zwaard :P
Maar ook dan is ze echt niet knap, iig niet knapper dan Miekje.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #67 Gepost op: 22-12-2002, 21:04:39 »
Maar ook dan is ze echt niet knap, iig niet knapper dan Miekje.

ahh...wat lief  :D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #68 Gepost op: 22-12-2002, 21:07:52 »
>:( hey, das mijn text... :P







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #69 Gepost op: 22-12-2002, 22:10:25 »
sorry maar het was de enige gepaste reactie  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #70 Gepost op: 23-12-2002, 01:05:28 »
op het doek is Gollum echt leuk hoor, vooral als hij tgn zichzelf praat :D en mijn vriendin had het boek ook gelezen en ze zegt dat het wel iets anders is

Toen ik de Hobbit las vond ik het hoofdstuk waarin Gollum voorkwam (en waar het personage ook ontstaan is) ontzettend leuk! Daarin gaan Bilbo Baggins en hij elkaar raadsels geven en dan gaat ie aldoor met zichzelf in beraad! Geweldig! En dan blijkt bij het lezen dat er bijna ineens een heel deel in LOTR over good old Gollum gaat!!  :D

ik wil ook meeeee~!~ :( iig veel plezier! ;)

Hehe; ik hoor idd al van mensen dat ze al voor de 4e keer naar TTT gaan... Het zal dan vast wel een goeie film zijn... ;) En ik hoop dat er dan geen vervelende/kinderachtige mensen in de bios zitten... :)

Ik vind die Arwen helemaal niet zo knap...

 >:(

Liefde maakt blind zullen we maar zeggen... ;)  ;D

Gr. B.








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #71 Gepost op: 23-12-2002, 12:54:49 »
Hehe; ik hoor idd al van mensen dat ze al voor de 4e keer naar TTT gaan... Het zal dan vast wel een goeie film zijn... ;) En ik hoop dat er dan geen vervelende/kinderachtige mensen in de bios zitten... :) >:(
ja, het is idd un errug goeie film! en ik ga dr ws ook 3x heen! :)
bij ons zaten dr wel hele irritante mensjus in de bios, we waren naar de vroege voorstelling (half 7) en dusj ware dr allemaal jonge kinderen die de hele tijd zaten te kraken met vanalles >:( en we zaten naast 2 irritante mensjus, die gwn zaten te bellen tijdens de film >:( bah, dus ga niet naar de vroege voorstelling ;) (zie ik je eigenlijk ook niet voor aan ::) )







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #72 Gepost op: 23-12-2002, 18:37:59 »
ja, het is idd un errug goeie film! en ik ga dr ws ook 3x (zie ik je eigenlijk ook niet voor aan ::) )

 ;D bij ons was het de première en dus vroeg in de middag maar gelukkig zaten er mensen bij ons in de zaal die genoeg geinteresseerd waren in de film om niet lastig te doen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #73 Gepost op: 24-12-2002, 15:03:29 »
Nou ik zal de discussie hier verderzetten die ik blijkbaar in dit was 2002 veroorzaakt heb.
LOTR vind ik echt zo super niet. Te overgewaardeerd en te gehyped. Ok het is supermooi gemaakt. Echt prachtig. Maar ik vind het verhaal zo saai als het achterste van een paard. Bovendien duurt ie ook nog eens te lang.

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #74 Gepost op: 24-12-2002, 17:57:07 »
Maar ik vind het verhaal zo saai als het achterste van een paard. Bovendien duurt ie ook nog eens te lang.

*paniek paniek paniek* Elk zijn eigen bescheiden mening natuurlijk maar ik vind het verhaal echt wel goed hoor!! Al die verschillende rassen die bedacht zijn, de elventaal die gesproken wordt, al die fantasie-elementen vind ik er net zo leuk aan en dan die strijd om Helmsdiep  :o
en voor mij mocht hij zelfs nog langer duren  ;D
sinds TTT ben ik een overtuigd fan :) zeker van Aragorn







banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #75 Gepost op: 24-12-2002, 20:09:00 »
Nou ik zal de discussie hier verderzetten die ik blijkbaar in dit was 2002 veroorzaakt heb.
LOTR vind ik echt zo super niet. Te overgewaardeerd en te gehyped. Ok het is supermooi gemaakt. Echt prachtig. Maar ik vind het verhaal zo saai als het achterste van een paard. Bovendien duurt ie ook nog eens te lang.

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.  :)
:o,aaaaáaáaááá!
idd ieder zn mening, maar het verhaal saai? :o Je kan het verhaal vanalles noemen, maar saai?! nouja,ieder zo zn mening.... ;)
en ik vont ook beide films tog egt te kort duren ;) ik maak me grote zorgen, hoeveel er in LOTR III wel niet wordt weggelaten in de film... ze hebben nml. (voor de niet-boeklezers) uit het boek TTT het laatste stuk wat best wel beje groot is weggelaten... (dat moet dusj nog in film III gaan gebeure
en Debbie sluit je aan, bij de vandaag door mij geopende club voor Aragorn-fans!!! :D







« Laatst bewerkt op: 24-12-2002, 20:11:02 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #76 Gepost op: 24-12-2002, 20:51:09 »
Toen ik de Hobbit las vond ik het hoofdstuk waarin Gollum voorkwam (en waar het personage ook ontstaan is) ontzettend leuk! Daarin gaan Bilbo Baggins en hij elkaar raadsels geven en dan gaat ie aldoor met zichzelf in beraad! Geweldig! En dan blijkt bij het lezen dat er bijna ineens een heel deel in LOTR over good old Gollum gaat!!  :D Hehe; ik hoor idd al van mensen dat ze al voor de 4e keer naar TTT gaan... Het zal dan vast wel een goeie film zijn... ;) En ik hoop dat er dan geen vervelende/kinderachtige mensen in de bios zitten... :) >:(

Liefde maakt blind zullen we maar zeggen... ;)  ;D

Gr. B.

Liv Taylor is wel degelijk érg yummie  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #77 Gepost op: 24-12-2002, 21:12:44 »
en Debbie sluit je aan, bij de vandaag door mij geopende club voor Aragorn-fans!!! :D

It would be my pleasure  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #78 Gepost op: 25-12-2002, 12:30:48 »
Ok het verhaal kan mooi verzonnen zijn en er zijn inderdaad veel verschillende rassen en personages en de elventaal enzo. Maar dat trekt me eigenlijk niet aan.
Ik weet nog niet echt hoe ik het uit moet leggen. Het is gewoon mijn genre niet.
Maar ik ga waarschijnlijk Two Towers wel zien als ie te huur is, omdat het wel een lust voor het oog is. Zo mooi gemaakt. Maar na een uur ofzo heb ik er dan op zich ook wel genoeg van. Uit beleefdheid voor de rest die meekijkt kijk ik het dan ook maar uit.

Laat dit echter je Kerst niet vergallen!  ;) :D







« Laatst bewerkt op: 25-12-2002, 12:31:47 door Robbieazerty »

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het LOTR-topic
« Reactie #79 Gepost op: 25-12-2002, 13:00:02 »
Geweldigggggge film!
Ik heb hem gisteravond gezien in die heeeeeele grote bios in Antwerpen! Wow was echt cool...de bios ook, maar vooral de film! Knap gemaakt weer en nog boeiender als het eerste deel! Vette actie  ;)

K snap het als mensen het verhaal nie zo leuk vinden, maar niemand kan er toch onderuit dat het geweldig knap en mooi in elkaar zit! Dat is al de moeite waard om hem helemaal te zien.

Fijne kerstdage  :D
Doen jullie ook al zoveel nuttigs als eten, films kijken, eten en wat eten?!







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks