Auteur Topic: Wijziging: Wie is de Mol avond op zaterdag!  (gelezen 17677 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Wijziging: Wie is de Mol avond op zaterdag!
« Gepost op: 5-12-2002, 08:35:34 »
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de startdatum van het AVRO seizoen van 'Wie is de Mol?' is gewijzigd. De serie zal nu op 22 februari, in plaats van de oorspronkelijk geplande 21 februari.

Dit betekent dus dat zaterdagavond 'Wie is de Mol?' avond wordt. Het programma zal om 21.00 uur worden uitgezonden en sluit daarmee naadloos aan op Kopspijkers







« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:00:25 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 5-12-2002, 09:30:19 »
Hmmmm..... weet niet of dat dat nu juist prettig is of niet! Aan de andere kant.... ik denk wel dat dat meer kijkers trekt. En da's weer mooi voor de Televizierring 2003!  :)







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #2 Gepost op: 5-12-2002, 09:57:51 »
hm... ben dr denk ik niet zo blij mee. Ik ben op zaterdagavond iig vaker weg an op vrijdag... maar ja, dan kijk ik wel naar de herhaling, het maakt eigenlijk niet zoveel uit.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #3 Gepost op: 5-12-2002, 10:41:38 »
Misschien wel omdat ze bang zijn kijkers te verliezen aan dat Idols ding?
Mij maakt het niet, ik zit toch altijd thuis. En anders is er nog het wonder dat videorecorder heet.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #4 Gepost op: 5-12-2002, 14:43:03 »
Lekker is da, moet ik mijn zaterdagen vrij gaan maken voor wie is de mol, idd thnk god 4 the video....







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
VERPLAATST: test
« Reactie #5 Gepost op: 5-12-2002, 15:39:42 »
Ik weet inderdaad niet of ik hier wel zo blij mee moet zijn... ach, de tijd zal het ons leren (als het ook daadwerkelijk zo is ;D ).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #6 Gepost op: 5-12-2002, 15:51:50 »
mmm... k weet ook niet psies wat ik d'r van moet denken. aan de ene kant is t wel goed omdat het zo wel meer kijkers zal trekken, zo na kopspijkers. maar ja, aan de andere kant... ik vind gewoon dat vrijdagavond widm avond is! en nu hebben we 2 avonden achter elkaar widm... en de mfb kan nu niet meer op zaterdag. nou, k had toch liever vrijdagavond gehad.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2002, 15:58:03 »
ja... me 2, vrijdagavond is gewoon widm-avond, zaterdag komen dr soms ook wel andere leuke programma's, die ik dan moet opnemen, maarja zo lang het niet tegelijkertijd komt met E.R.  ;)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #8 Gepost op: 5-12-2002, 16:00:13 »
nee dat kan toch niet want wordt toch op dezelfde zender uitgezonden (je bedoelt toch ER met dr. carter en da gang?). njah, iig, het fijne begin van t weekend is nu ook weg, das wel jammer! maar fenn hoeft de 1e aflevering nu niet meer te missen :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #9 Gepost op: 5-12-2002, 16:14:51 »
ja, ik bedoel idd met carter enz  ;) ooja, dat word idd op dezelfde zender uitgezonden   :) gelukkig maar! maartog, ik had liever op vrijdag, maar tis idd goed voor fenn







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
VERPLAATST: test
« Reactie #10 Gepost op: 5-12-2002, 16:22:48 »
Doris: geen mfb meer op zaterdag? Je kan toch een week wachten? Zaterdag lijkt mij eigenlijk de enige mogelijkheid  ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
VERPLAATST: test
« Reactie #11 Gepost op: 5-12-2002, 18:49:22 »
oke dan! Voor mij is zo de eerste aflevering idd erg fijn! Hoef ik die niet live te missen
Maar voor de andere weken...vrijdag is al zo'n echte mol dag...achja gewoon ff wennen!

 :-*







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #12 Gepost op: 5-12-2002, 20:54:57 »
mja vind het ook wel jammer hoor, vrijdag is zo echt de moldag, net zoals de zondag dan de vlaamse mol is ... en  nu 2 dagen na elkaar...nog meer verwarring, nooooo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #13 Gepost op: 6-12-2002, 19:29:23 »
Doris: geen mfb meer op zaterdag? Je kan toch een week wachten? Zaterdag lijkt mij eigenlijk de enige mogelijkheid  ;).

ow ja tuurlijk kan ook... maareh nja, het kan niet meer én de dag na de laatste uitzending én op zaterdag :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Den_Hugo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sjrottie...
LET OP: VERHUISD
« Reactie #14 Gepost op: 9-12-2002, 17:26:54 »
Moet zaterdag tot 9 uur werken  :-X
mis ik altijd het eerste kwartier








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #15 Gepost op: 9-12-2002, 18:48:39 »
Hoewel 't zo vertrouwd is om op vrijdagavond naar WIDM te kijken, zou ik 't niet zo erg vinden.

Op vrijdag na de uitzending werd 't hier altijd zo enorm druk en ook op de zaterdag werd er heel veel gepost. 't resultaat was dat ik op zaterdagavond als ik terug kwam van de hele dag werken, uren moest bijlezen en alles al gezegd was wat ik nog kwijt wilde over de aflevering.

Als zaterdag mol-avond wordt, dan kan ik ook gewoon gelijk meedoen aan de discussies!  :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #16 Gepost op: 9-12-2002, 19:50:09 »
Dus dan krijgen we ook nog al die posts van jou erbij? Kan de server dat wel aan ? ;D Nee hoor, ff serieus, fijn dat je nu ook meteen kan reageren ,draagt alleen maar bij aan onze gezamenlijke speurtocht naar dat irritante beestje  ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wijziging: Wie is de Mol avond op zaterdag!
« Reactie #17 Gepost op: 24-12-2002, 19:59:03 »
ah , voor mijn part zenden ze het en vrijdag en zaterdag  avond uit.







Wij willen WIDM in 2004 !

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2003, 13:39:40 »
Misschien wel omdat ze bang zijn kijkers te verliezen aan dat Idols ding?

Maar Idols wordt toch ook op zaterdag uitgezonden, rond 21.00 uur? Nou, dan hebben ze dus wel degelijk concurrentie! Jammer dat het niet meer op vrijdag is, maar zaterdag is ook prima. Als er maar een WIDM is, dan is alles toppie.







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2003, 13:51:53 »
Maar Idols wordt toch ook op zaterdag uitgezonden, rond 21.00 uur? Nou, dan hebben ze dus wel degelijk concurrentie! Jammer dat het niet meer op vrijdag is, maar zaterdag is ook prima. Als er maar een WIDM is, dan is alles toppie.
Je wil toch niet vertellen dat je Idols net zo leuk vind als WIDM he? Hoewel Idols ook wel leuk is, is WIDM toch wel het allllleralllllerleukst :D
Maw, WIDM kán gewoon geen concurrent hebben!







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.