Poll

Vind jij dat Het Blok ook wel érg reclame-achtig is geworden?

Nee joh gekkie!
0 (0%)
Ja, dat vind ik ook
12 (80%)
Het is me nog niet opgevallen eigenlijk
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 14

Auteur Topic: Het Blok te reclame-achtig?  (gelezen 5666 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Het Blok te reclame-achtig?
« Gepost op: 17-11-2004, 21:12:15 »
Ik vind het nu 1 grote reclameBLOK ::vergroot:: ::) geworden. Iedere week moet wel iemand de site op van de Postbank, als ze boodschappen moeten doen is het wel erug duidelijk dat dat bij de Ikea is (tot zover viel het wel mee) maar tegenwoordig zijn ook nog stellen in beeld die graag een appartement willen kopen en graag advies willen hebben en dan krijg je zo'n adviseur van uiteraard de Postbank (dat blauwe gevaarte loopt nog net niet door het beeld) die dan ff uitrekend wat ze kunnen lenen. Jammer hoor.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Blok te reclame-achtig?
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2004, 21:15:46 »
en die 'geinteresserden' die echt geen acteurs zijn  ::pinokkio::  ::rofl::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Het Blok te reclame-achtig?
« Reactie #2 Gepost op: 18-11-2004, 00:28:48 »
Ja, da's nog het ergste, ze lezen alles op, waardoor het errrug onnatuurlijk overkomt. Het lijkt wel een uitzending van Opsporing verzocht >:( Heb die van vanavond overigens niet gezien, maar als daar weer zo'n Postbankdeal werd gesloten, dan breekt m'n klomp ::ohno::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok te reclame-achtig?
« Reactie #3 Gepost op: 18-11-2004, 08:40:49 »
Ja hoor!  ::tandpastasmiley::  Vanavond weer 'n bezoek van 'n stel dat we al eerder hebben gezien. Ze kwamen kijken hoever de klussers nu waren en hadden nog wat (ontzettend ingestudeerde) vragen voor de hypotheek-adviseur van de Postbank.  ;D

Ik vind 't nu ook wat te gek worden eerlijk gezegd. Ik stoor me niet echt aan die Ikea-reclame, want die zit wat meer sneaky verpakt. Die man van de Postbank vind ik ronduit irritant. Heb echt de neiging om weg te zappen als die in beeld komt.  >:(

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Het Blok te reclame-achtig?
« Reactie #4 Gepost op: 18-11-2004, 10:38:04 »
Ik weet ook wel dat de Ikea en de Postbank het programma helemaal suf sponsoren, dat hoort erbij.
En hoe oppervlakkig de 'reclamestukjes' ook in elkaar zij gezet, ik vind het prima.
Ik erger me er totaal niet aan. In tegenstelling tot andere programma's die vol zitten met reclame.
Als ik iets van Baantjer voorbij zie komen, staat er altijd net iemand een Yakult staat te drinken, een Sup-A-Soup te verorberen of wordt er ingezoomd terwijl je net superclose langs de water tank scheert. Hele scènes lijken te draaien om een flesje darmfloraverbeteraar.
Daar stoor ik me veel meer aan.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline friko358

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MadSlipperFreek is da lauwste
Re: Het Blok te reclame-achtig?
« Reactie #5 Gepost op: 12-12-2004, 14:59:48 »
Die Leo van de Postbank(grrrrr) die doet net alsof hij het 8 uur journaal aan het vertellen is