Poll

Wie vond je het beste?

Mariette
2 (22.2%)
Regisha
0 (0%)
Eva
0 (0%)
Stephanie
0 (0%)
Esri
1 (11.1%)
Sharon
1 (11.1%)
Lianne
2 (22.2%)
Nora
3 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 9

Auteur Topic: Liveshow 4: meiden  (gelezen 10690 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 4: meiden
« Gepost op: 20-11-2004, 22:27:50 »
Hier kun je alles kwijt over de 4de liveshow, de 2de van de meiden.  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2004, 23:45:00 »
Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden over deze aflevering behalve dan dat ik toch wel erg veel moeite heb met dat publieksstemmen. Mensen vliegen er gewoon uit omdat er niet genoeg op hen gestemd wordt en dat heeft volgens mij weinig te maken hoe goed ze zijn. :-X

Eindelijk is Regisha eruit. Dat had al veel eerder gemoeten want haar zangkunsen waren wel erg beneden pijl vind ik. Maar tot mijn verbazing vliegt vandaag ook Mariėtte eruit. Ongelooflijk vind ik. ::niet-ok:: Iets wat ze zelf ook helemaal niet verwacht had, gezien haar reactie op het eind. Waarom gaat een Lianne of Stephanie er nou niet uit? Dat leek me na vandaag toch wel heel wat eerlijker. Maar goed daar draait het blijkbaar niet om. Beetje jammer toch wel van een best aardig programma... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #2 Gepost op: 20-11-2004, 23:45:32 »
Begrijp er echt niks van dat Mariette weg moest.  ::niet-ok::

Oke, ik heb 't maar half kunnen volgen (vanwegen bezoek  :( ), maar ik weet toch wel zeker dat 't niet terecht is dat zij moest vertrekken. Ze deed 't gewoon goed vanavond en ook 't jurycommentaar was zeer positief. Begrijp 't daarom echt niet dat Nederland haar niet in de groep wilt.  :-\\

Morgen meer commentaar over de optredens als ik de hele show gezien heb.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #3 Gepost op: 20-11-2004, 23:49:52 »
Maar tot mijn verbazing vliegt vandaag ook Mariėtte eruit. Ongelooflijk vind ik. ::niet-ok:: Iets wat ze zelf ook helemaal niet verwacht had, gezien haar reactie op het eind. Waarom gaat een Lianne of Stephanie er nou niet uit? Dat leek me na vandaag toch wel heel wat eerlijker. Maar goed daar draait het blijkbaar niet om. Beetje jammer toch wel van een best aardig programma... :-\\

Vind ik ook heel jammer. Ik denk dat de kandidaten 't toch voornamelijk moeten hebben van stemmen van familie en vrienden. Ik denk dat we op 'n punt zijn beland waarbij de 'gewone kijker' geen zin meer heeft om te stemmen (ze zijn moe van dit soort stemmingen, waarbij je 't alleen maar geld kost zonder zichtbaar resultaat...), zodat die stemmen uiteindelijk 'n te klein gedeelte van de einduitslag uitmaken. De einduitslag wordt dus voornamelijk bepaald door 't aantal stemmende vrienden en familieleden die je hebt. En dan krijg je zulke gekke wendingen waarbij mensen die heel goed zijn eruit moeten.  ::niet-ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2004, 13:47:09 »
Idd, de exit van Mariette was niet terecht, maar so be it. Wat eerder bij mij is blijven hangen is het hoge niveau wat de meiden gister brachten. Ik heb met verbazing gekeken, het was niet alleen vergeleken met de vorige live show 10x beter, het was misschien wel de beste live show tot nu toe! ::ok:: , waar de jongens minder gingen zingen, gingen de dames (op Stephanie na) allemaal beter zingen ::ok:: . De dames hebben laten zien dat ze wel degelijk kunnen zingen, alleen het gezamelijke nr was ik niet zo weg van. Ik ben benieuwd wie volgende keer gaat afvallen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2004, 13:49:47 »
't gezamenlijke nummer vond ik ook slecht, maar 't niveau van de individuele optredens was idd 'n stuk verbeterd! Ik heb nog steeds niet alles gezien, maar mij viel gisteren terwijl 't op de achtergrond aanstond (we hadden bezoek) wel gelijk op dat Lianne 't 'n stuk beter deed en ook Regisha klonk volgens mij niet eens zo onaardig.  :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2004, 14:14:39 »
Heh, nou, eerlijk gezegd was naar mijn bescheiden mening het gezamelijke nummer zoooo slecht en vals dat ze er allemaal uitgestemd hadden moeten worden  ::rofl::

Maar ok, de eigen nummers waren allemaal een stuk beter. Ze zullen wel totaal niet gestudeerd hebben op dat openingsnummer. En Mariėtte was zeker niet de slechtste inderdaad. Misschien omdat ze helemaal aan het begin zat, ze niet voldoende opviel tussen de anderen, het voting systeem van KPN net als bij 'De grootste Nederlander' het weer helemaal begeven had en zij voor vele mensen tweedes is geworden (en dus geen stemmen ontvangen heeft). Het zou misschien een evenwichter zijn als iedereen die stemt, direct een groep van vijf mensen mag samenstellen, en dat aan de hand daarvan wordt bepaald wie er afvalt. Maarja, zal wel weer te lastig zijn om te organiseren...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2004, 14:30:50 »
Of juist stemmen voor diegene(n) die moet(en) afvallen. Dat lijkt me ook 'n eerlijker systeem.  :)

Maar 't blijft erg jammer dat Mariette eruit ligt. Vond 't 'n leuke meid, die erg goed kan zingen. Hopenlijk horen we ooit nog wat van haar.  :)

Trouwens, ze kunnen nog steeds zowel bij de jongens als de meiden van de vijf afvallers ook 'n groep maken. Zou toch leuk zijn om de groep afvallers te laten strijden tegen de groep winnaars.  ;D

Offline Marrit

  • Forumlid
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2004, 15:24:49 »
Ik ben naar de liveshow geweest, dankzij jullie :D

Voor dat we de studio in mochten moesten we ff wachten. Ik had van een meisje op me msn een brief gekregen die ik aan Steven moest geven. Ik zal hem door een deur heen waar ze aan het eten waren. Ik durfde weer eens niet om de brief te geven. Toen heeft Miranda het maar gedaan :D

De show was echt super, was er met me moeder, tante, me zusje en nog een vriendin van me zusje. Me zusje & co gingen bij Nora haar familie zitten.
Ik ging samen met nog 5 anders aan de kant van de jongens zitten. Vond redelijk veel van de meiden goed zingen.
Vond dat Esri het erg goed deed :) Nora was helemaal super, je kon niet merken dat ze ziek was.
In 1 van reclames heeft samantha, zat ik mee aan de zijkant mijn zak snoep (winegums) aan de jongens gegeven. Niet helemaal hoor. Maar volgesn mij vonden ze het wel lekker :)
Miranda ging om het bekertje van Nils vragen *we waren melig bezig*
Bij de uitslag was ik super verbaasd ::oink:: dat Mariette eruit moest.

Na de show zijn er nog ff gaan wachten in de ruimte waar je moet wachten voordat je naar binnen gaat. Ben ff de naam kwijt.
Al redelijk snel kwamen de jongens, alleen Mark, anno en steven bleven.
Me zusje ging nog op Nora wachten omdat ze cadeautjes hadden voro haar.
Daarna zijn we naar huis gegaan. We moesten een nummer 9 volgen, omdat de koentunnel afgesloten was ofzo. we hebben die 9 naar 1 keer gezien en toen nooit meer. Toen waren we de weg wat kwijt. Om half 3 waren we thuis :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #9 Gepost op: 21-11-2004, 15:33:32 »
Leuk om te horen dat je 'n leuke avond hebt gehad Marrit! De kaarten zijn zo te lezen goed terecht gekomen!  ::ok::

En je hebt dus ook echt kandidaten ontmoet! Heb je ook foto's geknipt?  :)

Offline sa+br!in*a

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music lives in you
Lianne, die vliegt er niet uit, maar!!!
« Reactie #10 Gepost op: 21-11-2004, 19:00:03 »
              sa+br!in*a
   Mensen, die Lianne zingt zo vals als een kraai.

Toch wordt ze niet weggestemd. Zitten er soms jongens op haar te stemmen? Of komt het misschien dat ze op Leanne Rhymes lijkt? Ik vraag me af..... Hopelijk vliegt ze er de volgende keer echt uit!!

Enne waarom stemt er niemand op Sharon?? >:(

Tanyared

Offline Marrit

  • Forumlid
Re: Liveshow 4: meiden
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2004, 12:13:33 »
Me zusje had de digitale camera, maar ide heeft foto's genomen van Nora. En nog een paar mensen uit me lijst van Mark en Steven en Anno. Nils was er niet :(
Hun gingen nog naar de artiestenuitgang, maar wij moesten nog anderhalf uur terug rijden en me moeder en tante hadden geen zin meer om te wachten.