Hey mensen,
Ik ben dus Ricardo (Rik18) uit Utrecht. Hobbies van mij zijn o.a. 5 dagen in de week de sportschool bezoeken, stappen, internet, zingen, op de foto gaan met bekende Nederlanders/buitenlanders en nog wel een aantal dingen. Ik heb al meer dan 500 bekende op de foto o.a. Katja Schuurman, Emma Bunton van de Spice Girls, Sugababes, Georgina Verbaan, Jim, alle castleden van zowel GTST als ONM, Beau van Erven Dorens, Angela Schijf, Danielle Overgaag, de meiden en jongens van Popstars en Idols, het is zo gek niet te bedenken of ik heb die gene op de foto. Maar ik doe dit al sinds 1997 dus. Er zijn er echt nog wel een aantal die ik nog wil spotten zoals bv. Tatjana Simic en Medina Schuurman (Rozengeur & Wodka Lime). Foto's waar ik wel trots op ben is met Guusje Nederhorst en Theo van Gogh. Ik ben dus 18 jaar zoals je aan mijn naam kunt zien. Verder weet ik niet veel te vertellen meer, behalve dat deze site toppie is en ga zo door allemaal! Ow jah mijn favorieten meiden van Popstars zijn op dit moment Stephanie, Nora, Sharon, Eva en Esri. Ik had graag Regisha en Mariette in de girlgroup gezien maar zoals jullie weten zijn die eruit. Bij de boys spreekt Anno me wel aan, en gun ik het Nils, Eshan, José en Steven wel.
Laterzzz mensen en tot spreeks!