Auteur Topic: Liveshow kaartjes!  (gelezen 11482 keer)

Offline biancaaa

  • Forumlid
Liveshow kaartjes!
« Gepost op: 23-11-2004, 18:51:08 »
Heb je nog live show kaarten en ga je niet meer heen,mail dan ff naar billycrawfordroxmyworld@hotmail.com ,want ik zoek zowiezo nog kaarten voor de aankomende shows!!!Ook voor enkele familieleden zoeken we nog kaarten!!Dus heb je ze en gebruik je ze niet,laat het me dan ff weten!!

Offline Gaby

  • Forumlid
Re: live show kaarten
« Reactie #1 Gepost op: 4-12-2004, 00:29:46 »
Hallo, ik ben ook heel hard op zoek naar kaarten voor de show van Popstars op zaterdag 4(!) December. Wie kan me hieraan nog helpen zo op de valreep??  ::jaja::

Offline JeSsi-iCa

  • Forumlid
Liveshow kaartjes!
« Reactie #2 Gepost op: 19-12-2004, 13:48:08 »
Ik weet niet of dit al vaker is gevraagt.. en of ik dit topic wel mag plaatsen! maar ik ben hier nieuw.. dus SORRY! als ik iets fout doe..  :-[

op deze site zijn er geen kaarten meer verkrijgbaar voor de laatste liveshow van Popstars the Rivals! (waar de uitslag bekend word gemaakt, wie er gewonnen heeft..)
dus.. ik vroeg me af.. weet iemand misschien waar ik nog kaartjes kan kopen.. winnen.. enz? ik wil er zo graag heen!

Ik ben bang dat er nergens meer kaartjes te vinden zijn.. of mensen moeten ze op het laatste moment nog verkopen! kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.. en nogmaals sorry! als ik dit hier niet mocht plaatsen!
xXx Jessica

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow kaartjes!
« Reactie #3 Gepost op: 19-12-2004, 15:15:41 »
Volgens mij zijn de kaartjes voor de finale niet in de vrije verkoop gegaan, maar zijn die verdeeld onder de familie en vrienden van de deelnemers en relaties van RTL4. Daarom denk ik eik niet dat veel mensen kaartjes voor de finale over hebben.  :-\\

Wij hebben idd geen kaarten voor de finale kunnen krijgen voor onze prijsvraag. Erg jammer dat we nu niemand meer blij daarmee kunnen maken, maar 't is niet anders.   :-\\

Ik heb je topic trouwens effe samengevoegd met deze andere berichten, want 't zijn allemaal oproepen voor kaartjes.  :)

Offline JeSsi-iCa

  • Forumlid
Re: Liveshow kaartjes!
« Reactie #4 Gepost op: 19-12-2004, 16:41:39 »
oke.. best jammer!
maar als iemand ze nog verkoopt.. ik heb dr heel wat voor over..  :D
dan maar hopen dat de jongens hier snel een keer in de buurt komen!

xXx Jessica