Auteur Topic: Liveshow 5: de jongens  (gelezen 9512 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 5: de jongens
« Gepost op: 28-11-2004, 10:07:20 »
In dit topic kun je alles kwijt over de vijfde liveshow, die gisterenavond was.  :)

Ik heb er echt van genoten! Ik vond 't niveau erg hoog liggen en was vooral blij verrast van Mark. Echt leuk dat die 'ns 'n andere kant als de 'softie' boyband-kant kon laten zien.  ::ok::

Vond 't wel absoluut niet terecht dat José eruit moest. Zoals ik al eerder deze week schreef, was ik er al bang voor. José is niet echt 'n meisjesidool en daarom zal hij wel te weinig stemmen hebben gekregen. Ik vond 'm wel de beste gisteren, dus daarom vond ik 't echt heel jammer dat hij moest vertrekken. Hij hoorde gewoon in de band.  :(

Ik had dan ook echt verwacht dat Anno nu zou moeten vertrekken, want die viel weer heel erg tegen gisteren. Zijn stem is gewoon echt de minste, maar helaas kiezen de kijkers meer op uiterlijk.  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2004, 10:36:58 »
Het was iig een stuk beter als 2 weken geleden, Mark was idd de verrassing van de avond. Ik vond het niet verrassend dat José weg moest, dat zeg ik al 2 weken, en Anno gaat door vanwege z'n leuke kop en dat niet kan zingen, na ja pech, er hoeven er maar 3 ofzo echt goed te kunnen zingen (Steven, Eshan en Nils), 1 bij vlagen (Mark) en een lief te lachen (Anno), dan kom je ook een heel eind ;D. José verdiend overigens wel een kans, want hij was echt goed, zeker als je Maria van Carlos Santana mag zingen, een van m'n lievelingsnrs (samen met Drops of Jupiter van Train trouwens :D)

1 ding: laat Nils nooit meer Robbie Williams zingen, want dat vond ik juist totaal niet bij 'm passen, dat had 'm nog bijna de kop gekost.

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2004, 10:45:17 »
ehsan was goed  ::love::
zoals gewoonlijk
hahaha
maa was eg bang dat anno niej door ging
maa gelukkig wel want hij is goeje vrienden met ehsan  ::jaja::
maa ik fin t so wel een leuke groep hoor
maa tog jammer van jose !! ::ohno::
luf ehsan

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2004, 11:50:17 »
Ehsan --->  ::ohno::

Offline Maryse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2004, 13:24:06 »
Roman zat in de zaal ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::love:: ::bravo::

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2004, 13:53:52 »
ond ik jose gisteren gtoed zingen...hoopte/dacht ik toch dat hij eruit ging....hij heeft het niet...hij te dromerig/suf...ik wete niet

was wel een show van hoog niveau...alleen anno ging de mist in...maar hij hoort er gewoon bij ::jaja::

ik vond die hoge noot (tertz???) ram ruig van nora!! ::oink:: en die van beau natuurlijk ook  ::rofl::
groetjes wilma

Offline Maryse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #6 Gepost op: 28-11-2004, 15:06:08 »


 ::love::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #7 Gepost op: 28-11-2004, 19:57:13 »
Zo he, wat knap dat die Anno zo lang zoveel noten ernaast kan zitten ::ohno:: M'ja, hij heeft zich eruit gered, hoewel ik me afvraag of'ie het zelf wel door gehad heeft. Mocht deze groep ooit nog eens succes hebben, dan kunnen ze het best met z'n vieren verdergaan. Mark was een stuk beter dan voorgaande keren. En José viel gewoon onvoldoende op vermoed ik. Steven moet gewoon leadzanger worden, dan komt't wel goed met de boyband.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Britt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Uiteráárd!
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #8 Gepost op: 29-11-2004, 09:11:17 »
Nils Nils nils!  ::joehoe::
can I break the spell of the typical? -.-

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #9 Gepost op: 29-11-2004, 11:17:19 »
Ik vond de show leuk, een paar verrassende songkeuze's.

Wat ik alleen niet snap was de stemmen telling. Ik vind het zowiezo altijd een beetje vaag, maar laten we uitgaan van het goede in de mens.
Nu werd de jury de mening gevraag, wie zei dachten dat het niet zou redden. Maar je kon nog stemmen op dat moment! Is dat niet een beetje erg raar, hoezo invloed uitoefenen. Iedereen die Anno fan is heeft zich daarna zeker nog een breuk gebeld en sms-st.
Is dit alleen mij opgevallen?
Greetings

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #10 Gepost op: 29-11-2004, 15:47:04 »
Ja, lijkt inderdaad wel een beetje op hoe meer SMS'jes hoe beter. Het zou Anno er inderdaad op die manier nog wel eens bovenop kunnen geholpen hebben. En misschien wel alleen maar omdat José niet in de gevarenzone leek te zitten is'ie afgevallen :-\\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #11 Gepost op: 1-12-2004, 08:57:11 »
Ik had dan ook echt verwacht dat Anno nu zou moeten vertrekken, want die viel weer heel erg tegen gisteren. Zijn stem is gewoon echt de minste, maar helaas kiezen de kijkers meer op uiterlijk.  :-\\

Ik wil hierop - en op soortgelijke opmerkingen - nog 1 keer reageren  ::tandpastasmiley::
Ik ben de beheerder van de fansite van Anno en steeds meer Anno-fan geworden. Iedere fan geeft toe (behalve degene die echt helemaal idolaat zijn misschien  ;)) dat Anno in de liveshows absoluut niet de beste was qua zang. Wij hebben echt niet (alleen) op hem gestemd vanwege zijn goede dansen en leuke uiterlijk, maar er zijn muziekstukjes rondgegaan van zijn vorige boyband (opgenomen in een studio) en daarin zong hij wel erg mooi. Wij hebben dus gehoord dat hij het wel degelijk kan. Ik wil niet zeggen dat hij net zo goed zingt als Steven of Nils ofzo, maar wij weten dat hij meer kan dan hij op tv heeft laten zien  ::jaja::

Prettige dagen allemaal  ::zwaai:: :P

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #12 Gepost op: 1-12-2004, 09:11:09 »
Tja, ik begrijp 't goed dat Anno-fans er zo over denken. Maar ik heb dus als Popstars-kijkers alleen gehoord en gezien wat er bij Popstars van 'm te horen en te zien was en dat was nu eenmaal niet goed. 't programma zit zo in elkaar dat je de kandidaten daarop beoordeeld, dus je moet 't met me eens zijn dat 't niet zo gek is dat velen van ons Anno de minste stem vinden hebben en verwacht hadden dat hij daarom zou moeten vertrekken.

Trouwens, ik heb 't idee dat Anno gewoon live niet zo goed is. Daan vertelde toch ook al dat hij 't bij 't inzingen van de single wel heel goed gedaan had? Maar mij lijkt 't toch ook wel fijn als je live ook goed kunt zingen, of de boyband moet altijd alleen maar gaan playbacken.  ;)

Maar iedereen zijn eigen mening en favoriet natuurlijk. Dat maakt 't programma leuk om over te discussieren.  :)

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Liveshow 5: de jongens
« Reactie #13 Gepost op: 1-12-2004, 09:50:55 »
Ik begrijp jullie Popstars-kijkers ook prima :), wat jullie gezien hebben was niet het beste inderdaad. Alleen ik wilde dit toch even melden, aangezien wij-Anno-stemmers  ;) vaak gezien worden als dove leeghoofden en dat is niet helemaal correct  :P

Ik was zaterdag ook erg bang dat hij eruit zou moeten, qua zang was dat waarschijnlijk ook wel correct, maar vind hem toch meer boybandtype als (dan? ???) Jose, dus ben toch blij dat hij is gekozen en hoop dat hij zonder al die zenuwen beter kan presteren. In de liveoptredens met zijn eigen band schijnt hij nl. wel goed (ok, redelijk dan  :D) te zingen, dus ik ben zeer benieuwd.

En anders danst hij maar gewoon lekker om de rest heen, want dat gaat in ieder geval ook onder druk erg goed  ::trots::

Tot de volgende discussie!  >:D  ::rofl::