Auteur Topic: Popstars In Da House aflevering 6  (gelezen 7057 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Popstars In Da House aflevering 6
« Gepost op: 2-12-2004, 09:06:59 »
Hoe vonden we In Da House gisteren?   :)

Ik heb met verbazing naar Beau als Sinterklaas zitten kijken. Wat was die irritant zeg en wat maakte hij er 'n zooitje van! Maar ik heb er wel om kunnen lachen.  ;D Grappig dat Leon zwarte piet mocht zijn. Ik had 'm dus echt niet herkend, maar daarvoor hebben wij kijkers hem te weinig gezien denk ik.

Vond verder de meezing Sound Of Music wel grappig. Kleren waren ook wel toepasselijk. Alleen de jurk van Nora begreep ik niet helemaal, want dat was gewoon meer 'n galajurk.  :-\\

't was trouwens ook leuk om Steven en Nils de andere jongens te horen typeren. Ze kennen elkaar duidelijk al goed. Vroeg me wel af hoe Anno op die koelkast was gekomen.  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars In Da House aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2004, 17:12:47 »
Beau was geweldig, ik lag werkelijk onder de tafel van 't lachen ::rofl:: . Ik vond opvallend dat ze kleine stukjes van het jongens en meiden nr lieten horen. Van wat ik nu gehoord heb, moet ik eerlijk zeggen dat dat v/d meiden beter klinkt, maar het blijft afwachten natuurlijk.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars In Da House aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2004, 17:26:26 »
Ik vond opvallend dat ze kleine stukjes van het jongens en meiden nr lieten horen. Van wat ik nu gehoord heb, moet ik eerlijk zeggen dat dat v/d meiden beter klinkt, maar het blijft afwachten natuurlijk.

't waren zulke kleine stukjes, dat ik niet echt 'n goede indruk kreeg van de nummers.  :-\\  Dat vond ik erg jammer, maar dat zal wel juist hun bedoeling zijn geweest.  ;)

Ik ben wel erg benieuwd naar de nummers. Volgens mij wordt 't nummer van de jongens iig geen standaard boyband-liedje en dat is iig positief!  ::ok::

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Popstars In Da House aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 5-12-2004, 18:35:11 »
k fon t wel geinige aflevering
heb me eg kapot gelachen!!
hahaha en ehsan heeft weer een nieuw spelletje  ::rofl::
luf ehsan

Offline to0maatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • X Ro0sJe *Shar0n Tha BesZt* X
Re: Popstars In Da House aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 7-12-2004, 18:07:50 »
Beau was super ;)!!
Haha K had Leon ook Niet Herkend!!
K zat zo van:
Huh !! LeoN?  ::oink::Haha :) Was erggg geestig!!
X RoOs *SharOn Tha BesT*