Auteur Topic: Brett en Tobias  (gelezen 36530 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2004, 01:04:11 »
Btw, ik had hun wel eens willen zien als ze die hunky klusser hadden gewonnen ::regenboog::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2004, 10:24:02 »
Btw, ik had hun wel eens willen zien als ze die hunky klusser hadden gewonnen ::regenboog::

Dat had idd mooie beelden opgeleverd! Tobias en Brett die dromerig toekijken hoe de klusjesman 'n kast in elkaar zet. ::rofl::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #42 Gepost op: 8-10-2004, 19:37:50 »
 ::rofl::.
Het nieuws op de site van Brett en Tobias:
Citaat
zaterdag, oktober 2
Tobias heeft een gaatje
Tobias heeft een gaatje. Hij zal op vrijdag 8 november behandeld worden door zijn tandarts.

 ::rofl::.

Ontopic: ik vind na afgelopen aflevering Tobias niet meer zo leuk. Zoals hij over Brett praat is echt raar! ("Dat heeft hij goed gedaan, ik ben trots op hem"). En dat hij Brett naar boven ging sturen met dat eten was ook enigszins vreemd ???.

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Brett en Tobias
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2004, 21:39:04 »
Ik ben na de eerste aflevering van er blijven hangen.En toen zag ik Brett en Tobias  ::bravo:: ::bravo::En nu ben ik fan hihi.Iedereen loopt al die kamers af te zeiken en de superboys ny die zien altijd wel wat leuks.  ::ok:: I love tem
Amy the Vampire Slayer

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2004, 18:15:10 »
Beetje flauw om 2 uur voor de oplevering bij iedereen langs te gaan en te vragen of ze meegaan onder de zonnebank... Alsof ze erin wouden wrijven dat zij al wél klaar waren met hun kamer.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #45 Gepost op: 11-10-2004, 22:56:39 »
Beetje flauw om 2 uur voor de oplevering bij iedereen langs te gaan en te vragen of ze meegaan onder de zonnebank... Alsof ze erin wouden wrijven dat zij al wél klaar waren met hun kamer.

Ik vond dit juist een leuke actie, blijkt dat ze sociaal zijn en niemand overslaan in het "meevragen" >:D

Bij mij kunnen ze weinig verkeerd doen die twee  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Brett en Tobias
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2004, 10:44:58 »
Ze beginnen mij flink de keel uit te hangen. Wat een stelletje azijnpissers zeg.
Net kleine kleutertjes. alles vinden ze oneerlijk, alleen zij doen het goed en volgen de regels als je hun moet geloven.  Het enige dat ze doen is roddelen over de rest, en een keer een kwastje over de vloer halen ofzo.

Nee voor mij hebben ze afgedaan.


we're back :(

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2004, 13:40:49 »
Vergeet niet het crea knip en plakwerk  ;)

Ik denk dat iedereen daar roddelt, alleen hun doen het gewoon voor de camera. Denk ook wel weer dat ze een bepaald rollenpatroon voor de deelnemers hebben.

Elmer en Nanet.... De boertjens van buuten. ::joehoe::
Lieke en Michon....De yuppies. 8)
Jochem en Wina.....De figuranten  :D
Brett en Tobias....De relnichten >:D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #48 Gepost op: 12-10-2004, 19:58:00 »
Jochem & Wina: de nerds ::tandpastasmiley::

O en mag ik even corrigeren: BRETT haalde een kwastje over de vloer terwijl Tobias boven een Morresmeubel boek zat te mijmeren.

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Brett en Tobias
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2004, 11:34:21 »
Hoe dan ook ik blijf ze super vinden ze zijn verreweg het sympathiekst! ::ok::En behalve dat brengen ze echt humor in het blok.Als hun niet mee deden  had ik nooit gekeken.En nu maar duimen dat ze winnen!!!!!
Amy the Vampire Slayer

Offline konijntje

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2004, 21:28:57 »
logisch dat ze alles op tijd af hebben, zij schakelen overal mensen voor in. en tobias voert al helemaal niks uit!!! ::schaam::
zij hebben alleen eelt op hun reet in plaats van op hun handen! Een beetje vragen of de anderen ook naar de zonnebank willen gaan, terwijl ze zich uit de naad werken voor de deadline. Pure valse nichterichheid. Beetje jammer, want ze waren eerst echt heel leuk. maar het begint nu meer op een acteerspel te lijken!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2004, 22:19:03 »
logisch dat ze alles op tijd af hebben, zij schakelen overal mensen voor in.
Knip

Ja, en dat mag ook en is juist slim gedaan..Het is ook niet verplicht om zelf te klussen, Wina en Jochem hebben de badkamer ook laten doen door een bedrijf.
Nee, vier weken tobben en sjachrijnen op een badkamer die dan nog niet eens helemaal af is.. ::ohno::

Sommige stellen overschatten zichzelf en denken dat ze kunnen klussen maar kunnen het niet...

Wat dat betreft hebben Brett & Tobias genoeg zelfkennis en laten het vakkundig doen 8)

En het meevragen naar de zonnebank...Ach beetje wraakactie misschien omdat ze een beetje buitengesloten worden met etentjes enzo... Beetje rellen  :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #52 Gepost op: 14-10-2004, 08:13:27 »
Dat met die zonnebank vond ik geweldig! Ze laten zich niet kennen door dat gedoe met die etentjes en geloven gelukkig Wina en Lieke niet met hun "er was niet genoeg eten" gezeik.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2004, 00:09:58 »
Ik vind ze nog steeds top!!! Tobias had het over het geluidsoverlast..En hij had helemaal gelijk, in een terugblik werd ook nog even Jochem getoond die er ook last van had, maar in de vergadering hield hij zijn kop dicht of het werd niet uitgezonden...

En Brett is lievvvvv  ::bravo:: ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2004, 09:11:55 »
Brett en Tobias zijn tenminste eerlijk, zeggen waar het op staat.
Die Jochem heeft nog nooit iets eerlijk recht voor zijn raap gezegd, niet tegen andere blokkers en ook niet tegen theo.

Offline klaas28

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #55 Gepost op: 20-10-2004, 16:16:47 »
Hi Tobias,
leuk om je eindelijk weer eens te zien , al is het na 9 jaar!!!  Leuke vriend heb je,ik had al veel van hem gehoord.Ik viel haast van mijn stoel toen ik je op tv zag... Jullie geven het programma wel een flinke dosis humor mee.
Ga zo door, ik hoop dat jullie winnen!
« Laatst bewerkt op: 20-10-2004, 16:27:37 door klaas28 »
Klaas

Offline tobias

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #56 Gepost op: 20-10-2004, 22:54:23 »
Daag klaas. Ik keek toevallig naar deze site. Je vind het leuk dat je me weer zag na negen jaar. Wie ben je dan?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #57 Gepost op: 20-10-2004, 23:43:03 »
 ::joehoe:: ::joehoe:: Joehoe Tobias online..!!!

Doe je Brett de groetjes van me ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline klaas28

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #58 Gepost op: 21-10-2004, 16:02:43 »
HI Tobias ,
we hebben samen bij restaurant de sniep gewerkt in zoetermeer...het is inmiddels ongeveer 10 jaar geleden!mijn echte naam is Sandra, alleen ik werd daar altijd klaas genoemd.gaat er al een belletje rinkelen?grtjs
« Laatst bewerkt op: 21-10-2004, 16:26:20 door klaas28 »
Klaas

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Brett en Tobias
« Reactie #59 Gepost op: 21-10-2004, 23:02:14 »
klaas en tobias.... mag ik jullie erop wijzen dat onze mooie forum een nog prachtiger pm ( als in privé message ) systeem heeft!! ::tandpastasmiley:: bedoel ik niks mee, alleen een tip. ;) ::ok::