Auteur Topic: Brett en Tobias  (gelezen 36550 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Brett en Tobias
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2004, 23:23:02 »
leuk dat Tobias online is..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Marx

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #61 Gepost op: 22-10-2004, 22:05:50 »
Brett  en Tobias maken dat je weer trots kan zijn als homo  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De enige twee die niet de hele dag op elkaar lopen te zeuren en te zaniken  ::trots:: Zo hoort dat  ;D

Groet Marxß

PS Tobias, je bent best een lekker ding trouwens  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-10-2004, 22:08:45 door Marx »

Offline goeiwijfke

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2004, 11:53:59 »
hai mopkes, ::bravo::

hoe gaat het ermee?
ik wou even zeggen dat ik je geweldig vind brett.
gisterenavond weer gekeken naar je en heb ontzettend moeten lachen om je.

je bent echt mijn favoriet.

en als ik je op straat zou tegen komen zou ik je wel herkennen en iets durven te zeggen en niet de weg te vragen naar de bijenkorf.
tja misschien wel naar de bijenkorf maar dan voor een kopje leut te drinken.

ik hoop dat je nog lang te zien bent op tv.

dikke knuffel en kus chantal

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #63 Gepost op: 6-11-2004, 17:23:20 »
sorry hoor dat ik het zeg, maar als ik eerlijk mag zijn, vind ik het echt een stelletje irritante mensen. Ik heb niets tege homo's ofsow, maar ik vind het vet onbeschoft, als je bij Lieke en Michon vlak voor hun kamer wordt beoordeeld, daar nog eens de douche aan gaat zetten ::ohno:: ::ohno:: en ik vind hun wat dat betreft best wel jaloers en ik vind hun echt zielig ::schaam:: ::schaam::

Offline krintje

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #64 Gepost op: 6-11-2004, 20:05:27 »
Brett is echt geweldig! As ik n jongen was werd is spontaan homo! ::bravo::
Tobias je hebt echt mazzel met zo'n jongen!
lachen as ie gaat roddelen over zijn mede bewoners! ::rofl::
Ga zo door jongens! ::bravo::

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #65 Gepost op: 6-11-2004, 20:08:37 »
Is tobias online
Kixx!!!!!!!!
Hem vind ik niet zow irri
 ::jaja:: ::jaja::

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #66 Gepost op: 6-11-2004, 23:30:00 »
maar ik vind het vet onbeschoft, als je bij Lieke en Michon vlak voor hun kamer wordt beoordeeld, daar nog eens de douche aan gaat zetten ::ohno:: ::ohno:: en ik vind hun wat dat betreft best wel jaloers en ik vind hun echt zielig ::schaam:: ::schaam::

De beoordeling is dan al geweest hoor en het hoort gewoon allemaal te werken.
Ze hebben er geen kwade bedoeling mee, is alleen voor de lol, als dat al niet meer mag ofzo.

Re: Brett en Tobias
« Reactie #67 Gepost op: 6-11-2004, 23:54:40 »
Bratt en Tobias zijn idd geweldig !!,

Ik ben net even op de site gaan kijken www.bretttobias.nl
Zij maken van het programma echt iets bijzonders en iedere keer na de aflevering ben je weer heel benieuwd naar de volgende aflevering.
Die andere stellen die alleen maar ruzie lopen te maken, nou daar wordt ik dus helemaal gek van.  >:(


edit moderator:link naar site gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 00:05:43 door mapel »

Offline pinda

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #68 Gepost op: 7-11-2004, 18:31:06 »
hoi. ik vind dat Brett te lief is. Ook dat Brett en Tobias het progamma leuker maken. Ik hou wel van die humor. Wij(mijn man)moeten altijd erg lachen. Ik vind ze ook wel mannen die meer op tv moeten doen. Suxxes ermee ::bravo::   

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #69 Gepost op: 7-11-2004, 23:20:36 »
Het blijven mijn favo blokkers..Ze zijn leuk, doen hun nichten dingen  ::rofl:: en blijven het meest zichzelf...

 ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Brett en Tobias
« Reactie #70 Gepost op: 8-11-2004, 00:31:10 »
brett zo schattig,...ik foell me kuut,.....snik.... klinkt haast als 'cute' ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #71 Gepost op: 8-11-2004, 07:45:17 »
Mijn man zei gisteren: als we nu een hoop geld winnen as dinsdag, kopen we gewoon het appartement van Brett en Tobias, zorgen we gewoon dat ze winnen
Wat een rotstreek zeg:
En dan had Elmer nog een beetje berouw, maar die Lieke ::niet-ok::

Offline Nienie

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #72 Gepost op: 8-11-2004, 09:24:23 »
Wat zijn die Brett en Tobias een stakkers zeg. Ik kan niet geloven dat mensen ze een voorbeeld voor de homowereld zien. Het laat wel zien dat ze geen echte ballen hebben omdat ze hun 5de kamer niet eens durven op te leveren!!!!!
Jammer hoor, wel kritiek kunnen geven, maar niet ontvangen.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Brett en Tobias
« Reactie #73 Gepost op: 8-11-2004, 09:52:01 »
Wat een onzin met: 'niet hun 5e kamer durven opleveren'. NIet klaar is niet klaar. Waarom is er bij hun wel gezeik over het niet opleveren en bij Lieke en Michon vorige keer (badkamer/keuken) en nu bij Wina en Jochem niet?? BS van de hoogste plank vind ik dat!!!

Die jongens doen erg hun best en ja, ze geven veel uit handen! Zou ik ook doen als ik het geld ervoor had en de skills om de klus te klaren niet had.

En ik vond het een rotstreek van Lieke (die ik toch wel aardig 'leuk' vond) en Elmo  :P om die auto te verplaatsen. En dan nog door Lieke een smoes ophangen: 'ze krijgen wat ze zelf bij ons doen. Wij zitten er ook niet op te wachten om te horen dat zij op zondagmiddag naar de zonnebank gaan'. Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het wegzetten van de auto??? Gewoon jaloezie dat zij niet naar de zonnebank kon en daarom maar zo'n kuutstreejk uithalen! Very childish!!!

Zo, dat MOEST ik even kwijt!!

Brett & Tobias: ik ben jullie fan hoor!! Vooral Doorgaan!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Brett en Tobias
« Reactie #74 Gepost op: 8-11-2004, 10:11:33 »
Onzin, gewoon die gast heeft geen ballen en omdat ie gaat janken is het opeens een kutstreek en gemeen. Ik vond het een hele goede grap en vond het zeer terecht dat Brett werd terug gepakt. Koekje van eigen deeg na al dat geroddel en dat 'zonnebankdingetje'. Dat van die zonnebank was dus nu grappig en dat van die auto is dan opeens een kustreek. Beetje krom.  :-\\

en dan Brett daarna de makers van het Blok de schuld gaat geven, dat is pas echt kinderachtig.  ::)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Brett en Tobias
« Reactie #75 Gepost op: 8-11-2004, 10:21:47 »
Ik denk dat ik toch in een heel andere wereld leef hoor!! Hoezo is het naar een zonnebank gaan een kutstreek? Als zij daar tijd voor hebben, laat ze dan lekker. Doe dan niet zo jaloers. Wat ik gewoon niet snap is dat ze een auto verplaatsen, terwijl ze weten dat hij naar zijn werk moet. Dat doe je als je naar een feestje ofzo gaat, of iets anders. Oke, het was op zich een aardige grap, maar het moment was niet goed. Wat ik dan ook nog eens heel erg kinderachtig vind, maarja, dat zal dus wel weer aan mij liggen, is dat het heel makkelijk is om 1 iemand 'aan te pakken' als diegene alleen is. Lekker makkelijk, met z'n allen tegen Brett alleen. Volgens mij zijn het allemaal volwassen mensen in dat blok... blijkbaar toch niet.

Wat ik wel kinderachtig van Brett vond was dat hij een opname probeerde te saboteren met al die merken noemen. Wat Lieke al zei, het leek net of hij Gille de la Tourette heeft, hahaha.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Brett en Tobias
« Reactie #76 Gepost op: 8-11-2004, 10:30:30 »
Ik weet niet of je die aflevering had gezien, maar het was dus vlak voor een oplevering toen Brett en Tobias doodleuk bij iedereen langs gingen dat zij naar de zonnebank gingen. Ik kan me voorstellen dat jij als zelf hard gewerkt hebt en in de stress zit, dat dat niet leuk is als die 2 andere kandidaten die weinig zelf hebben gedaan dan langs komen met zo'n bericht. Wie kaatst kan de bal terug verwachten. De gevolgen waren heus niet zo erg. Half uurtje later op z'n werk.  ::)

En ik ben het wel met je eens dat het niet fair is, dat ze 1 iemand pakken, maar Brett is een volwassen man (qua leeftijd) en geen kind meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Brett en Tobias
« Reactie #77 Gepost op: 8-11-2004, 10:48:47 »
Brett is een leuke jongen maar ik vond ook dat hij zich wel heel erg aanstelde. Die auto stond net 2 meter verderop! Als tie nou aan de andere kant van A'dam stond was het idd wel lullig ja maar dit... Bij wie is er nou eens geen geintje uitgehaald?
En op zich wel zielig maar goed, als iedereen al zegt dat ze dat verdiend hebben dan zal dat dan wel.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Brett en Tobias
« Reactie #78 Gepost op: 8-11-2004, 11:12:00 »
Ik weet niet of je die aflevering had gezien, maar het was dus vlak voor een oplevering toen Brett en Tobias doodleuk bij iedereen langs gingen dat zij naar de zonnebank gingen. Ik kan me voorstellen dat jij als zelf hard gewerkt hebt en in de stress zit, dat dat niet leuk is als die 2 andere kandidaten die weinig zelf hebben gedaan dan langs komen met zo'n bericht. Wie kaatst kan de bal terug verwachten. De gevolgen waren heus niet zo erg. Half uurtje later op z'n werk.  ::)

En ik ben het wel met je eens dat het niet fair is, dat ze 1 iemand pakken, maar Brett is een volwassen man (qua leeftijd) en geen kind meer.

Ja, ik heb die aflevering gezien en moest daar wel om lachen. Puur om het feit dat ik dacht: 'waar halen ze het lef vandaan om te vragen of ze meegaan zonnebanken'.  ::tandpastasmiley:: Ik kan me voorstellen dat je het als bewoner, die nog niet klaar is, strontvervelend vond. Kijk, als Brett zich goed had gevoeld, qua humeur enzo, dan had hij dit misschien wel heel anders opgevat. Maar zeg nou zelf: als jij in een kutbui zit, dan kan je ook veeeeel minder hebben dan anders. Misschien was dit wel de druppel waardoor hij ging flippen.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Brett en Tobias
« Reactie #79 Gepost op: 8-11-2004, 11:15:53 »
Ja, heb je gelijk in. Maar het was een beetje flauw dat hij zich dan zo laat kennen als ze bij hem wat flikken, terwijl hij zelf ook geen 'clean sheet' heeft.