Poll

Wat is jouw mening?

De leider moet gestraft worden, hij is immers verantwoordelijk voor zijn team en dus moet hij ervoor zorgen dat zijn teamgenoten stemmen.
6 (31.6%)
De leider moet niet gestrafd worden. Het hele team is verantwoordelijk en het is niet eerlijk de leider te straffen voor iets waar hij nauwelijks wat aan kan doen.
13 (68.4%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Polletje verandering spelregels  (gelezen 3645 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Polletje verandering spelregels
« Gepost op: 9-12-2004, 12:55:24 »
Vanaf 10 december 2004 worden de regels aangescherpt voor mensen die geen stem uitbrengen. Voor straf worden er 5 populariteitsstemmen van de desbetreffende persoon (in die week) afgetrokken. Heeft iemand in een week minder dan 5 populariteitsstemmen, dan word het tekort aan stemmen bij de teamleider afgetrokken. Oftewel de teamleider is er nog meer bij gebaat dat alle teamgenoten hun stem uitbrengen.

Dus je straft een teamleider eventueel voor iets waar hij/zij geen invloed op kan uitoefenen? Lekker is dat! :-\\
« Laatst bewerkt op: 9-12-2004, 17:12:21 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #1 Gepost op: 9-12-2004, 12:58:12 »


Dus je straft een teamleider eventueel voor iets waar hij/zij geen invloed op kan uitoefenen? Lekker is dat! :-\\

Een leider is verantwoordelijk voor zijn team en de leider zal dus moeten zorgen dat zijn teamgenoot stemt. Een soort van sociale controle..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #2 Gepost op: 9-12-2004, 13:13:27 »
En als iemand dan een tijd niet aanwezig is op het forum om wat voor reden dan ook, hoe moet een leider dit dan doen? Bij die persoon thuis langsgaan ofzo?
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #3 Gepost op: 9-12-2004, 13:23:00 »
En als iemand dan een tijd niet aanwezig is op het forum om wat voor reden dan ook, hoe moet een leider dit dan doen? Bij die persoon thuis langsgaan ofzo?

Kandidaten kunnen aangeven als ze een tijdje weg zijn in het topic 'Ga je op vakantie/of ben je een tijdje weg?'. Mocht een kandidaat dit gemeld hebben, dan geldt de nieuwe regel niet.

Bovendien is er een hele makkelijke manier om van kandidaten af te komen die niet stemmen, maar dat hoef ik je niet uit te leggen denk ik zo.  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #4 Gepost op: 9-12-2004, 13:42:36 »
Klopt, maar ik heb geen zin om kleuterjuffrouw te spelen. Vind die verantwoordelijkheid van stemmen bij een speler liggen en niet bij een leider. Dus vind het onterecht als je een leider hiervoor straft. Maar goed als je denkt hiermee je doel te bereiken moet je dit maar invoeren.
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #5 Gepost op: 9-12-2004, 14:14:08 »
Het is niet mijn plan om een leider te straffen, ik wil meer druk zetten op kandidaten die niet stemmen en aan de andere kant aanmoedigen om mensen die niet stemmen eruit te stemmen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #6 Gepost op: 9-12-2004, 14:23:07 »
Als je wil aanmoedigen mensen die niet stemmen door een groep eruit te laten stemmen, moet je mi dan van de groep stemmen afpakken. Dus je zou dan bv de individuele stemmen van de leden gewoon ongemoeid laten maar het totaal van de groep bij beoordeling wie er naar de eilandraad moet kunnen aanpassen. Dit lijkt me een eerlijkere oplossing.
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Poll: Moet de nieuwe regel worden aangepast?
« Reactie #7 Gepost op: 9-12-2004, 15:07:10 »
De poll zal de uitslag geven. Als je het niet eens bent met de wijze waarop ik je standpunt geformuleerd heb, zeg dan even hoe je het graag wil hebben.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #8 Gepost op: 9-12-2004, 15:16:03 »
Haha nou zo'n punt wilde ik er nou ook weer niet van maken hoor. Maar goed, let the poll speak...
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #9 Gepost op: 9-12-2004, 15:43:02 »
Met 'het niet stemmen' , wordt neem ik aan het niet inleveren van een lijstje bedoeld??

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #10 Gepost op: 9-12-2004, 17:09:52 »
Het gaat hier puur om de oorspronkelijke "kleurenteams" (zeg maar) in de CSC en dus niet het Mangroveteam. Niet stemmen houdt in: geen pm met je stemmen (stem + reservestem) voor de eilandraad sturen naar De Baron en/of je stem niet activeren in het betreffende topic.
Geniet nooit met mate...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is de CSC 2?
« Reactie #11 Gepost op: 9-12-2004, 17:12:48 »
ik heb gestemd!! Ik vind dat de leider (leidster) wel verantwoordelijk is voor het team, maar de leider of leidster kan er niet voor zorgen dat iedereen zijn lijstje in leverd toch?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Polletje verandering spelregels
« Reactie #12 Gepost op: 9-12-2004, 17:14:57 »
Exactly my point xmoix... ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Polletje verandering spelregels
« Reactie #13 Gepost op: 9-12-2004, 17:28:15 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Polletje verandering spelregels
« Reactie #14 Gepost op: 9-12-2004, 17:56:58 »
Ik als niet deelnemer van de csc heb ook gestemd..en gekozen voor optie B omdat ik vind dat het een spelletje is en als je daar aan mee doet je voor 100 procent moet inzetten, doe je dat niet en stem je in dit geval dus niet dan vind ik niet dat de teamleider daar verantwoordelijk voor is cq op afgerekend wordt!...toch??

Maaarrrrr...ik kan me best voorstellen dat de baron op één of andere manier de deelnemers aan csc wil stimuleren omn te stemmen..de baron steekt er tenslotte ook veel tijd in om de csc leuk en spannend te houden en ik vind ook dat hij mag verwachten/hopen dat de deelnemers daar ook aan mee werken door te stemmen.

ps ik lees met veel plezier de csc maar vind het eigenlijk een beetje een tamme boel nog ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Polletje verandering spelregels
« Reactie #15 Gepost op: 10-12-2004, 11:52:14 »
Okee, het wordt optie B!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Polletje verandering spelregels
« Reactie #16 Gepost op: 10-12-2004, 12:45:50 »
Bedankt Baron! Waardeer het gebaar. ::ok::
Geniet nooit met mate...