Poll

Welk nummer vond je 't beste?

Plaything - Raffish
5 (22.7%)
Bigger than that - Men2B
17 (77.3%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Liveshow 7  (gelezen 13748 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 7
« Gepost op: 11-12-2004, 22:13:31 »
In dit topic kun je alles kwijt over de zevende liveshow, die zojuist geweest is. En in de eerste plaats kun je natuurlijk je mening over de singles geven.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2004, 22:17:28 »
Ik had 't niet van te voren verwacht, maar ik vind de single van de jongens leuker. 't is 'n veel aparter en opvallender nummer dan dat van de meiden. Bovendien vond ik 't echt belachelijk dat bij de meiden alleen Nora solo mag zingen.  ::niet-ok:: (en Sharon mag er wat doorheen blèren, maar dat tel ik effe niet mee) Oke Nora is 'n geweldige zangeres, maar de ander meiden mogen toch ook wel 'n zinnetje zingen? Als ik een van die andere meiden was dan had ik dit echt niet gepikt.  ::ohno::

Bij de jongens was dat gelukkig iets beter geregeld, al kwamen Mark en Anno ook niet tot solo zingen toe. Nu vind ik dat bij Anno niet zo'n probleem, maar Mark had ik best wat meer willen horen. Maar iig heeft Men2B niet 'n hele duidelijke leadzanger zoals bij de meiden.  :)

Ik ben echt benieuwd of 't hits gaan worden deze nummers. Ik denk dat de jongens gaan winnen. Was ook al duidelijk te horen aan de reacties in de zaal.

Offline Joycee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Mark = mijn Popstar :)..
Re: Liveshow 7
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2004, 22:51:18 »
Ik vond de jongens ook veeel beter dan de meiden! Het is gewoon een beter nummer en ze zingen samen veel beter dan de meiden.
Ik vond het ook echt belachelijk dat ze alleen Nora lieten zingen, ze is natuurlijk wel de beste, maar ja..

Offline francoise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2004, 23:05:29 »
Beste allemaal,
vanavond gekeken naar de premiere van de liedjes en ik moet zeggen dat het een levensgroot verschil is!
Het lied van de jongens was echt beter!
Veel meer variatie, ze waren echt een groep en een goede pakkende song, het lied van de meiden was meer
"Nora en een achtergrondkoortje... jammer"
De rozen!   ::zwaai::
ps ik wilde mijn eigen gestarte bericht verwijderen... lukte niet vandaar deze 2x... ::schaam::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2004, 23:33:26 »
ps ik wilde mijn eigen gestarte bericht verwijderen... lukte niet vandaar deze 2x... ::schaam::

Ik heb dat topic inmiddels gesloten.  :)

Wat vonden jullie trouwens van de roze strings van de meiden? De jongens waren eik bijna halemaal gelijk gekleed: allemaal 'n spijkerbroer, 'n groen shirt en 'n zwart jasje. Ik vond ze daarom 'n beetje teveel op elkaar lijken eerlijk gezegd. 't is toch geen vijfling?  ::)

Trouwens 't kapsel van Ehsan vond ik ook 3x niks.  ::niet-ok::  Hij was net 'n meisje zo.   :-X

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #5 Gepost op: 12-12-2004, 01:26:18 »
Nou het lijkt me wel duidelijk wie er gaat winnen, aan Pauls gezicht te zien voelt ie de bui al hangen en ook de zaal was al op de hand van de jongens. Het nummer van Men2B is een stuk origineler, klinkt lekker in het gehoor en is idd geen standaard pop nummer. Het nummer van de meiden is best leuk, maar onderscheidt zich totaal niet van andere nrs, ik vond 't echt een destiny's child kloon. En idd jammer dat een Esri en Eva niet of nauwelijks te horen waren in 't nummer. Volgens mij was de naam 'Nora and the 4 Chica's' een veel betere naam voor deze band geweest.

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Liveshow 7
« Reactie #6 Gepost op: 12-12-2004, 11:28:14 »
men2b was cker beter  ::tandpastasmiley::
ehsan ze haar zat sexy  ::love::
en wie gaat er trouwens nog meer op 17 december naar de media markt rotterdam?
ik wel  ::trots::
maar dat liedje is echt lauw en de clip ook!!!!  ::tandpastasmiley::
luf ehsan

Offline diamondlady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2004, 09:45:10 »
Bigger than that is echt ZOVEEL beter dan die van de meiden!Echt een heerlijk nummer,het refrein is zo mooi met al die stemmen!Vond het wel zielig voor de meiden toen het publiek massaal voor het lied van MEN2B ging roepen..maar ja,er kan er natuurlijk maar 1 de beste zijn!En denk toch echt dat dat de jongens zijn!Veel meer eenheid!Clip is trouwens ook super vet!MEN2B gaat het maken!

Kus en groetjes!

(Ehsan's haar zat trouwens echt ontzettend mooi bij de live show!POEHEE!Wat ene lekkerding weer!)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2004, 09:48:18 »
Ik weet nu waarom Men2B zo goed klonk zaterdag...

Playbackrel Popstars The Rivals   

13 december 2004 - AMSTERDAM - Achter de schermen van het populaire tv-programma Popstars The Rivals is een enorme rel ontstaan nu is uitgelekt dat de jongensgroep Men 2 B voor tachtig procent geplaybackt heeft tijdens de wedstrijd om een nummer-1-hitnotering tegen de damesgroep Raffish, die wel volledig live zong.
 
Jurylid Paul Zijlstra van het tv-programma is woedend en spreekt over kijkersbedrog. "Het liedje bestaat voor 80% uit refrein en dat blijkt volledig geplaybackt", zegt hij. Ook tijdens het tv-optreden van Men2B in Top of the Pops gistermiddag, dat afgelopen donderdag werd opgenomen blijken de jongens de kijkers bij de neus genomen te hebben door niet echt te zingen.

(Bron: Telegraaf) 


Gisteren kwam dit ook ter sprake bij Life&Cooking, waar beiden groepen waren. Toen bleek dat de meiden ook wel 'n band hadden waar al stemmen op stonden, maar zij zongen wel live mee met die band. Bij de jongens is dus alle samenzang geplaybackt.   ::niet-ok::

Offline kiimmii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • y0o men2b the best !!
Re: Liveshow 7
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2004, 14:28:16 »
haj haj mensjes,,
 men2b is egt wel de bestee !!
ann0 en nils sijn lekaaaaaahh,,  ::bravo::
 kussiejszzzz kiimmii
kUsSii kiimmi

Offline J0r!nK3

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • {N}{I}{L}{S} is {S}{U}{P}{E}{R}{Z}
Re: Liveshow 7
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2004, 18:30:54 »
ik vind men2b wel beter maar vind et niet kunne dat ze hebben geplaybackt ::ohno::
maargoed dat moeten hun eigenlijk ook zelf weten ik vind alleen als je meedoet aan zo'n programma moet je wel live kunnen zingen!

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Liveshow 7
« Reactie #11 Gepost op: 14-12-2004, 13:11:01 »
Ik weet nu waarom Men2B zo goed klonk zaterdag...

- artikel Playbackrel -

Gisteren kwam dit ook ter sprake bij Life&Cooking, waar beiden groepen waren. Toen bleek dat de meiden ook wel 'n band hadden waar al stemmen op stonden, maar zij zongen wel live mee met die band. Bij de jongens is dus alle samenzang geplaybackt.   ::niet-ok::

De jongens gaven aan dat ze wel degelijk live hebben gezongen, alleen tijdens het refrein hoorde je veel meer stemmen die op band stonden. Ze hadden iets van 9 stemmen en dat werd lastig met 5 jongens dus stonden er koortjes op band, die ze overigens wel zelf hebben ingezongen. Maar de solo's waren live. Bij TOTP dus niet, dat heeft Daan uitgelegd, de band met de live-opname was niet goed dus hebben ze de playbak-versie gebruikt ofzo, maar bij Life&Cooking zongen ze gewoon weer live, met ondersteuning van de band met koortjes.
Maar kom op mensen, dat doen zoveel artiesten. En ik heb ze live a-capella (ofzoiets... :)) gehoord tijdens de show, dus ik weet dat ze het live kunnen  ::ok::

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Liveshow 7
« Reactie #12 Gepost op: 14-12-2004, 13:17:25 »
Even nog meer on-topic  ::)
Ik vond het liedje van de jongens direct al leuker klinken, voornamelijk omdat ik het iets origineler vind allemaal. Die van de meiden klinkt erg standaard...
Daarnaast vond ik de dans (choreografie) en de uitstraling allemaal eenheid uitstralen. Ze passen echt bij elkaar en dat ziet er gewoon top uit  ;D
De meiden vond ik maar bij elkaar gezet en qua dans gebeurde er ook niet echt veel spannende dingen... Ik vind het ook stom dat alleen Nora zingt en vond de opmerking van iemand die ik bij de liveshow sprak erg treffend: Raffish zou beter Nora and the Norettes kunnen heten  ::rofl::

Offline Joycee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Mark = mijn Popstar :)..
Re: Liveshow 7
« Reactie #13 Gepost op: 14-12-2004, 19:03:49 »
Ik weet nu waarom Men2B zo goed klonk zaterdag...

Playbackrel Popstars The Rivals   

13 december 2004 - AMSTERDAM - Achter de schermen van het populaire tv-programma Popstars The Rivals is een enorme rel ontstaan nu is uitgelekt dat de jongensgroep Men 2 B voor tachtig procent geplaybackt heeft tijdens de wedstrijd om een nummer-1-hitnotering tegen de damesgroep Raffish, die wel volledig live zong.
 
Jurylid Paul Zijlstra van het tv-programma is woedend en spreekt over kijkersbedrog. "Het liedje bestaat voor 80% uit refrein en dat blijkt volledig geplaybackt", zegt hij. Ook tijdens het tv-optreden van Men2B in Top of the Pops gistermiddag, dat afgelopen donderdag werd opgenomen blijken de jongens de kijkers bij de neus genomen te hebben door niet echt te zingen.

(Bron: Telegraaf) 


Gisteren kwam dit ook ter sprake bij Life&Cooking, waar beiden groepen waren. Toen bleek dat de meiden ook wel 'n band hadden waar al stemmen op stonden, maar zij zongen wel live mee met die band. Bij de jongens is dus alle samenzang geplaybackt.   ::niet-ok::
De jongens hebben ook live mee gezongen met de band hoor! En alle solo's waren ook live, dus ze hebben helemaal niet geplaybackt! Trouwens bij Raffish stond er ook zo'n band op..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #14 Gepost op: 14-12-2004, 19:59:18 »
Mark heeft zelf toegeven dat ie af en toe playbackte 'omdat ie veel moest dansen'. Nou sorry, dat moet je later ook tijdens optredens en dan is er geen band die meeloopt, dus vindt 't een beetje zwak. Bij de dames liep er ook een band mee, maar daar kon je duidelijk horen dat ze live zongen, bij de heren klonk het refrein o zo duidelijk nep, de solo stukken waren zeker live gezongen, maar 't refrein zeker niet of iig niet door iedereen.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Liveshow 7
« Reactie #15 Gepost op: 14-12-2004, 22:05:02 »
Nou, als dat live betekent dat Sharon over alles heen schreeuwt, doe mij dan maar een bandje van de meiden...pffff ::ohno::

De jongens waren een stuk beter, zelfs dat stukje na afloop (dus zonder band) was beter dan dat van de meiden. Juryleden die klagen over die band moeten niet vergeten door wie ze betaald worden (of was dat een publiciteitsstunt?)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Liveshow 7
« Reactie #16 Gepost op: 16-12-2004, 17:13:50 »
 ::love:: ehsan is eg sexyy!!!!!!
maa k snap t niej oowr
se hebben niej geplaybackt tog  ::oink::
ze hebben wel stemmen op de band staan ofso maa se singen wel self maa aze hebben de genoeg stemmen ofso
luf ehsan

Offline Joycee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Mark = mijn Popstar :)..
Re: Liveshow 7
« Reactie #17 Gepost op: 16-12-2004, 18:37:34 »
Mark heeft zelf toegeven dat ie af en toe playbackte 'omdat ie veel moest dansen'. Nou sorry, dat moet je later ook tijdens optredens en dan is er geen band die meeloopt, dus vindt 't een beetje zwak. Bij de dames liep er ook een band mee, maar daar kon je duidelijk horen dat ze live zongen, bij de heren klonk het refrein o zo duidelijk nep, de solo stukken waren zeker live gezongen, maar 't refrein zeker niet of iig niet door iedereen.
Maar Mark was wel verkouden he! En bij life&cooking en top of the pops hebben ze wel live gezongen en toen klonk het ook nog super!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 7
« Reactie #18 Gepost op: 16-12-2004, 18:43:58 »
Wat ik gek vond is dat Mark in de liveshow en L&C helemaal geen solo had, maar in de echte single wel 'n aantal zinnen solo zingt (is in de clip te zien). Bij de liveshow en L&C had Steven zijn zinnen overgenomen.  :-\\

Dan ga ik er toch vanuit dat Mark niet live kan zingen als hij ook moet dansen en daarom ook zijn solozinnen niet wil doen of mag doen. Vind dat wel 'n beetje zielig hoor. Zit je in 'n boyband, laat je jouw solozinnen overnemen door iemand anders omdat jij niet gelijk kan zingen en dansen.  :-\\

Offline Anno_The_Best

  • Forumlid
Re: Liveshow 7
« Reactie #19 Gepost op: 17-12-2004, 12:16:24 »
Nou het is echt duidelijk wie er gaat winnen!
Ik vond het nummer van de jongens echt 1000x beter. ::bravo::
De meiden vond ik echt nix het is meer Nora en het achtergrond koortje.Echt stom maar ja weet cker dat de jongens gaan winnen maar dat is duidelijk.En Anno kan trouwens echt super goed en lekker dansen  ::love::.HMMMMMMMMMM!!

Groetjes, Moi