Auteur Topic: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?  (gelezen 248133 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Gepost op: 1-03-2004, 19:13:48 »
Had jij vandaag iets belangrijks op je werk waardoor je netjes gekleed moest, of ben je juist vrij en heb je daarom je joggingpak aan??

Vertel het allemaal hier...

Mijn prinsje is chriz!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2004, 19:15:50 »
broek(jaja, voor de verandering :P)-zwart t-shirt met lange mouwen en daar dan een geruit overhemd over aan (open, niet dicht, das zo sjiek).

Owja: witte sokken...

en vanwaar deze keuze? dit soort dingen draag ik altijd...

EDIT: spelfautje
« Laatst bewerkt op: 1-03-2004, 19:19:43 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2004, 19:27:26 »
Ik heb aan: Spijkerbroek (heupmodel) met uitlopende pijp,  daarop een strak zwart shirtje met lange mouwen en een zwart getailleerd colbertje/jasje. Zwarte sokken en rode sneakers met gouden strepen  ::tandpastasmiley:: En waarom? Tis gewoon blits en het zit lekker! ;D
That's all

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2004, 19:37:45 »
een vale heupspijkerbroek met wijde pijpjes daarop een strakke zwarte trui met een grote col die je over je schouders kan trekken(daarvoor was het vandaag te koud ;))
en mijn coole zwarte puntlaarzen. 8)
Waarom? Zit gewoon lekker!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #4 Gepost op: 1-03-2004, 19:41:13 »
een dunne wijde creme kleurige heupbroek met blauwe en witte verticale streepjes. Daarop een blauwe katoenen trui en daarover heen een creme kleurige vestje.

Waarom?? Ik heb 2 weken in een beverfde spijkerbroek gelopen en een oude verftrui en nu wilde ik me graag weer helemaal op en top vrouw voelen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #5 Gepost op: 1-03-2004, 22:45:47 »
spijkerbroek heupmodel, met uitlopende pijpen (dit heb ik eerder gelezen) en alleroudste bruine coltrui die toch eigenlijk wel t warmste is..
zwarte sokken en bruine puntlaarzen...
en mn bruin leren jekkie dat ik sinds de dag dat ik t heb gekocht nog elke dag aan heb gehad, (omdat ie zo verdomde duur was dsat ik niet t gevoel wil hebben dat dat ding voor joker aan mn kapstok hangt  ::rofl::) maar ook omdat ik m nog steeds heel erg mooi vind en m ook al een jaar wilde hebben...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2004, 23:33:51 »
Een spijkerrok, met gele panty's en felblauwe "knie-panty's" eronder. En dr op een blauw vest met een geel/blauw t-shirt eronder. Geen schoenen want ben toch de hele tijd in huis gebleven..

Wrm? Omdat ik vandaag vrij had zodat ik alle tijd had om eens te kijken wat er op deze rok staat. ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #7 Gepost op: 1-03-2004, 23:47:18 »
Een grijze broek met wijde pijpen, een topje en daaroverheen een oude donkergrijze fleecetrui. Dit omdat ik vanmiddag op mijn 13 weken oude (jonge eigenlijk) kleindochter mocht passen en die is wel zo vreselijk aan het kwijlen dat alleen het alleroudste truitje passend is. ::jaja:: Maar wel erg genoten ::tandpastasmiley:: dus nog steeds erg verliefd op dat kleine grietje ::love::
we worden steeds beter op de computer

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2004, 08:02:42 »
Ik kan daar kort over zijn:  ;D  Spijkerbroek en trui of shirt, witte sokken en bruine enkelhoge panama jack schoenen.

Dit is elke dag hetzelfde, alleen de kleur van de trui/shirt varieert. Altijd effen, en vandaag blauw. ::jaja::

edit:  het waarom nog...

nou gewoon, omdat het lekker zit. En ik kan er wel extra moeite voor doen, maar dan krijg je al gauw het 'vlag-op- modderschuit'-effect. Dat ziet er gewoon niet uit.
Misschien als ik nog wat meer afgevallen ben  :-X
« Laatst bewerkt op: 2-03-2004, 08:04:48 door idefix »
we're back :(

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2004, 08:51:32 »
Ik heb vandaag een zwarte broek met een stippelblouse en daar over heen een zwart truitje zodat je alleen de kraag ziet van die blouse, anders is t een beetje te stippel en m'n puntschoenen met naaldhakken...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2004, 10:23:39 »
haha ok! wat ik aan heb??

een zwarte broek, met uitlopende pijpen (waar ik steeds over struikel als ik de trap oploop, zo uitlopend zijn ze >:( ) een soort t shirt(ook zwart) wat bij tot mn knieen komt, en daar over een kort truitje (ook al zwart), dus veel laagjes..  ::) daaronder lage allstars en jaaa....ook al zwart.  ;D

edit: waarom vergeten..  >:(

waarom heb ik dit aan?? nou eigenlijk denk ik daar nooit zo over na. ik heb alleen maar zwarte kleren( op wat miskopen na) dus ik trek gewoon smorgens iets uit de kast, en trek het aan. makkelijk dus.  :-[
« Laatst bewerkt op: 2-03-2004, 10:34:19 door Cora Bora »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2004, 11:53:10 »
Ikke een donkerblauwespijkerbroek met uitlopende pijpen hoe origineel ::) en een bruinachtige coltrui. Daaronder zwarte laarzen en tijgersokken (serieus! 8))
En waarom? Tsja, je moet wát aan of niet? :P ;) En het zit lekker en het is ook nog eens lekker warm.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2004, 12:33:20 »
Een blauwe spijkerbroek ook met uitlopende pijpen, een donkerblauw vest met een wit/rood Feyenoord t-shirt eronder. ;) Oja, en sportsokken.. ::) Dr heeft weer iemm mijn sokken gestolen dus kheb geen normale blauwe sokken kunnen vinden..

Wrm? Mja.. omdat ik vandaag ws het huis toch niet uitga en dit zit gwn wel lekker..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #13 Gepost op: 2-03-2004, 14:14:24 »
Citaat
Wat hebben we aan vandaag?


't Zelfde als gister.

Citaat
En vanwaar deze keuze?

Hoefde ik niet zo ver voor te lopen vanaf mijn bed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #14 Gepost op: 2-03-2004, 14:45:53 »
Mijn eigen kleding, jeans plus bordeaux-rode trui. Waarom? Omdat de dienstkleding eenheidsworst is, en daarom niet voor iedereen even goed past. Mij dus evenmin!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #15 Gepost op: 2-03-2004, 14:46:56 »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2004, 15:16:35 »
Ik heb vandaag een spijkerbroek met wijde pijpen aan (zo te lezen erg origineel ::pinokkio::) en een trui die lila met wit is, witte sokken, en zwarte laarsjes tot mijn enkels.

Waarom? omdat het gewoon lekker zit en lekker warm is ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2004, 20:55:33 »
Ik heb vandaag een rokje aan  ::tandpastasmiley:: en een heel blits zwart shirtje met allemaal gekleurde doodshoofdjes.
That's all

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #18 Gepost op: 2-03-2004, 20:59:18 »
dezelfde broek als gisteren- een langmouwig zwart t-shirt en daar dan een schoon geruit overhemd over aan (open, niet dicht, das zo sjiek).

Owja: grijze sokken...

en vanwaar deze keuze? dit soort dingen draag ik altijd...

EDIT: spelfautje
« Laatst bewerkt op: 2-03-2004, 21:10:16 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Wat hebben we aan vandaag? En vanwaar deze keuze?
« Reactie #19 Gepost op: 2-03-2004, 22:36:58 »
Een blauwe broek, een rode trui, blauwe pantykniekousen (tot ongeveer onder mijn oksels( en zwarte laarsjes. ::jaja::

waarom? Ik zou het echt niet weten?!?! ::oink::
we worden steeds beter op de computer