Auteur Topic: Mangrover Pleidooien  (gelezen 15626 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Mangrover Pleidooien
« Gepost op: 24-12-2004, 11:07:08 »
Hier is de kans voor de Mangrovers om een pleidooi te halen en voor de andere kandidaten om daar een cijfer voor te geven. (Geef duidelijk aan welke kandidaat welk cijfer krijgt). De Mangrovers krijgen maar 1 kans om hier een pleidooi te houden, het eerste bericht hier gepost telt!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2004, 14:23:16 »
wanneer mogen we de productie een cijfer geven?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2004, 14:53:02 »
Van zodra er Mangrovers zijn die hier hun pleidooi gepost hebben. :)
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2004, 17:15:36 »
Moeten het hele cijfers zijn? Of mogen 't ook halve cijfers zijn?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2004, 12:08:50 »
HeeY Allemaal.... 


Zoals jullie denk ik wel weten mag/moet idere mangrove bewoner/bewoonster hier een pleidooi neerzetten voor zichzelf....

Ik zal jullie eerst vertellen dat ik dit erg moeilijk vind, want ik moet nu vertellen waarom ik door zou mogen naar de samensmelting, ik vind eigenlijk dat jullie dat zelf zouden moeten beslissen, maar oke,(er zijn veel mensen die ik het gun!!  ..... hier toch mijn pleidooi, waarom ik vind dat ik door zou moeten gaan naar de samensmelting......

Ten 1e wil ik natuurlijk heel graag door, maarja dat willen heel veel mensen... 
Verder denk ik dat ik erg vaak op de site kom en erg actief bezig ben, ik ben op veel verschillende  forums te zien en doe daar leuk mee (vind ik zelf  ).......
Ik heb een aantal polls geopend, omdat ik dat zelf heel leuk vind om te zien wat iedereen ergens van vind, maar ook voor jullie, want ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden!!!
Veder zijn er natuurlijk nog wel een aantal redenen die voor meerdere mensen gelden, maar ik ben nog nooit mijn lijstje vergeten in te leveren. Ik heb altijd geholpen bij dillema's (al zijn dat er niet veel )
Verder heb ik erg veel plezier hier op het forum!! Ik vind online ER een heel leuk spel!! En ik speel met heel veel plezier mee!!!
Ik heb veel mensen hier leren kennen niet alleen uit de mangrove, maar ook uit andere teams en mensen die niet mee spelen  !!

Dan heb ik nog een allerlaatste rede!! Ik ben nu de 1e die hier een pleidooi neer zet, ik denk dat er veel mensen zijn die eerst afwachten totdat iemand zijn/haar pleidooi heeft neergezet, maar ik durf hier als 1e mijn pleidooi nee te zetten, zonder dat ik 1 voorbeeld heb gezien!!!!
Dit is het 1e jaar dat ik mee speel en er zijn veel mensen die vorig jaar al eens hebben mee gespeeld, voordat ik hieraan begon, had ik dus nog geen ervaring!! Ondanks een gebrek aan deze ervaring en voor mijn gevoel toch mijn jonge leeftijd (16) vind ik dat ik me goed kan redden hier in de groep en het goed doe!!!!
Ik ben blij tot waar ik nu gekomen ben en dat vind ik al een hele prestatie, natuurlijk zou ik graag door willen naar de samensmelting om nog zo leuk mee te spelen hier in online ER!!

Ik hoop dat jullie je hierin kunnen vinden en het met mij eens zijn....

Dit was mijn pleidooi en jullie mogen hier nu een cijfer voor geven.... 

Ik wens jullie allemaal nog veel succes en plezier om dit spel te spelen!     



   XxX en veel liefs,  Xmoix

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #5 Gepost op: 26-12-2004, 09:53:26 »
 ::ok::...goed zo.... ::ok::


(Ik mag geen cijfers geven maar je krijgt van mij een 10!!!....)

Mijn pleidooi volgt spoedig.....
back again..

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #6 Gepost op: 26-12-2004, 10:19:58 »
Hier is de kans voor de Mangrovers om een pleidooi te halen en voor de andere kandidaten om daar een cijfer voor te geven. (Geef duidelijk aan welke kandidaat welk cijfer krijgt). De Mangrovers krijgen maar 1 kans om hier een pleidooi te houden, het eerste bericht hier gepost telt!!
Eeh Lola, is het nu niet toevallig zo dat dat je pleidooi was?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #7 Gepost op: 26-12-2004, 10:26:09 »
Eeh Lola, is het nu niet toevallig zo dat dat je pleidooi was?
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Erg overtuigend was het niet Lola!
 ;D ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #8 Gepost op: 26-12-2004, 11:14:03 »
Gaaap...het toont nu wel aan welk nivo jullie hebben.....als jullie zoiets voor een pleidooi aanzien....
 ;)
back again..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #9 Gepost op: 26-12-2004, 11:20:44 »
Gaaap...het toont nu wel aan welk nivo jullie hebben.....als jullie zoiets voor een pleidooi aanzien....
 ;)

Je kan die post nog editen toch?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #10 Gepost op: 26-12-2004, 11:21:32 »
Kan ik doen ja...maar hoe doe je dat?? ???
back again..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #11 Gepost op: 26-12-2004, 11:23:27 »
Door naar die post te gaan en op de veranderknop te drukken (naast citeer). Je kan dan je post helemaal aanpassen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #12 Gepost op: 26-12-2004, 12:48:36 »
::ok::...goed zo.... ::ok::


(Ik mag geen cijfers geven maar je krijgt van mij een 10!!!....)

Mijn pleidooi volgt spoedig.....

Voor dat pleidooi :P Zou je van mij ook een 10 krijgen :P!!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #13 Gepost op: 26-12-2004, 15:28:31 »
Beste groepsleden van Kamp Molice en Kamp Test,

Door het pleidooi dat ik nu ga geven, hoop ik jullie nu voor mij te kunnen winnen. Dit zal wel moeilijk zijn, omdat jullie beiden 2 hechte teams zijn en nieuwkomers worden meteen of in ieder geval snel weggestemt. Maar ik zal jullie eens overtuigen waarom jullie mij moesten kiezen en welke meerwaarde ik voor een kamp kan brengen.

Hoewel ik voor dit spel jong ben (16 jaar en mijn eerste editie CSC), heb ik een verfrissende kijk op het leven in de CSC. Ik zal mijn mening dus altijd over iets geven, ook al zit ik er helemaal naast. Zo probeer ik iedereen raad te geven om iets wel of niet te doen, maar je moet natuurlijk zelf beslissen of je me wilt geloven. Je kunt me wel op mijn erewoord geloven dat ik eerlijk ben en dus niet ga liegen. Als mensen een smerig spelletje gaan spelen, dan doe ik echter wat mijn hartje zegt.
Ik ben en blijf altijd een doorzetter en ik maak dan ook iets af waar ik aan ben begonnen. Ook al kost dit veel moeite. Ik zal jullie van zoveel mogelijk eten, als ik kan dragen, voorzien. Ik heb ook wel een winnaarsmentaliteit, dus als iets fout gaat, dan ga ik na hoe iets fout kon gaan en dan leg ik mijn mening in de groep neer.
Ook zal ik overlevingstactieken, die ik in de Mangrove geleerd heb, aan jullie proberen te leren, zodat jullie beter kunnen overleven. Want voor mij is de Mangrove toch wel een stukje zwaarder, dan een gewoon kamp.  Het is uiteindelijk niet de bedoeling dat jullie mij alleen voor deze vaardigheden gaan gebruiken, want dan trek ik zelf mijn conclusies.

Fysiek en psychisch zit ik ook nog goed in elkaar en ik heb altijd zorg voor mensen, wanneer zij in een moeilijke tijd verkeren. Soms iets te veel en dan heb ik hetzelf ook even moeilijk, maar ik kom altijd over alles heen. Ook beslis ik meestal snel wie ik boven- en onderaan mijn lijstje neer moet zetten en het is toch niet verkeerd om naar je hart te luisteren en dat vervolgens in te vullen, want vaak heeft je hart toch gelijk.

Jullie mogen nu zelf beslissen hoe goed jullie mijn pleidooi vinden, maar ik ben een man van mijn woord en ik probeer dan alles wat ik beloofd heb waar te maken.

Kerstmangrovegroeten,

Nostradamus.

PS: nog een prettige kerst in jullie kampen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #14 Gepost op: 26-12-2004, 15:32:10 »
Super Nostra!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #15 Gepost op: 26-12-2004, 15:33:34 »
Super Nostra!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

vond die van jou ook goed!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #16 Gepost op: 26-12-2004, 15:51:43 »
 :-[ :-[ valt wel mee toch.. we hebben er nog maar 2 gezien dus....

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #17 Gepost op: 26-12-2004, 17:13:15 »
Oke mijn beurt....


Beste leden van Team Test en Team Molice...

Sommigen mensen hebben het.De meesten niet.Ik weet nog dat ik dacht toen ik mezelf in de spiegel bekeek. "Ja,jij hebt het overduidelijk wel....uitstraling,karakter,doorzettingsvermogen,en ja...charme. 8)
Ik dacht in het begin eerst dat ik machteloos was,maar het bleek dat mijn strenge optreden wel degelijk van nut was.
Mijn zweep(overigens zelf gemaakt van liaan en bamboe) werd mijn wapen
en ik werd steeds bedrevener in het hanteren hiervan.
Ik ben zeer fanatiek maar ook meedogenloos als de omstandigheden daarom vragen.
Ik kan vuur maken,koken,als vredestichter fungeren,vis vangen met mijn tanden..tja,de lijst houd niet op.
Ik vind mezelf bijzonder...Ik voel me een Mangrover en vecht voor een hoger doel en dat wil ik halen.
Daarbij komt dat ik een aantal weken leidster ben geweest(zegt toch ook wel iets)... en een aantal projecten zijn afkomstig van mijn brein...(ik noem een Poep&Pieshut,het knuffelkwartiertje,en vergeet niet mijn schoonmaakbeurt van de Biechthut...daarvan kon iedereen toch maar mooi van profiteren). ::jaja:: En mijn welgevormde body in bikini mag ook zeker niet vergeten worden..tja,het oog wil ook wat,toch?
Met al mijn kwaliteiten kan ik voor jullie natuurlijk een grote concurrent zijn,maar daarom zal de strijd er des te heftiger op worden...het is altijd makkelijker om van een zwakkeling te winnen dan van mij.(en jullie willen natuurlijk niet te boek staan als lafaards toch?? ;))
Daarom veel suc6 met jullie keuze!!

Tot zover mijn pleidooi.
Vriendelijke groeten,LOLA.


back again..

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #18 Gepost op: 26-12-2004, 19:50:09 »
Lola die van jou is ook super!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: beter dan die van mij

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Mangrover Pleidooien
« Reactie #19 Gepost op: 26-12-2004, 19:54:15 »
Lola die van jou is ook super!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: beter dan die van mij
txx.....maar die van jou is ook goed...alleen op een andere manier.Daar is nix mis mee hoor!!!! ::ok::
back again..