Auteur Topic: Hints & clou's in de serie  (gelezen 74607 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #100 Gepost op: 16-01-2005, 14:16:29 »
Wat vinden jullie hier van ? Er loopt daar iemand..( komt vlak na Angela die "wie is de mol" zegt in beeld maar wordt heel snel uitgezoomd.)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #101 Gepost op: 16-01-2005, 14:22:09 »
Wat vinden jullie hier van ? Er loopt daar iemand..( komt vlak na Angela die "wie is de mol" zegt in beeld maar wordt heel snel uitgezoomd.)

Dat is me eigenlijk helemaal niet opgevallen.... ::oink::
Maar ik herken er niemand in :P

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #102 Gepost op: 16-01-2005, 14:26:52 »
Ik vind het ook erg lastig te zien, aan de lengte te zien kan het misschien Gijs wel zijn ;)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #103 Gepost op: 16-01-2005, 15:04:23 »
Dat lijkt idd wel een hele goede hint die ze stiekem d'rtussen hebben gezet.En ik heb zo'n vermoeden dat het Victoria is!(een rode trainingspak...heeft ze dat niet aangehad,of zat het in de voorstukjes voor volgende week???)Maar ik heb nog ff naar die kaart van yvon gekeken.En dat boekje wat erbij lag was een boekje die ze zelf heeft geschreven (een hele serie overigens).Kijk maar...dus het zal geen clou zijn...
Carpe Diem!!!

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #104 Gepost op: 16-01-2005, 15:06:34 »
oh verkeerde boekje zie ik... ::rofl::
Carpe Diem!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #105 Gepost op: 16-01-2005, 15:08:04 »
Wat vinden jullie hier van ? Er loopt daar iemand..( komt vlak na Angela die "wie is de mol" zegt in beeld maar wordt heel snel uitgezoomd.)

Misschien is het wel Angela...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #106 Gepost op: 16-01-2005, 15:38:59 »
Wat vinden jullie hier van ? Er loopt daar iemand..( komt vlak na Angela die "wie is de mol" zegt in beeld maar wordt heel snel uitgezoomd.)


Ik denk nog steeds dat het Victoria is.De persoon op het pad heeft rode kleding aan.Victoria heeft ook een rood jasje aan in de promofilmpje.Rood trainigspak???
Kijk maar....mijn twijfels beginnen nu toch echt over te slaan naar Victoria... ???
Carpe Diem!!!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2005, 15:44:37 »
Het hoeft niet per se rode kleding te zijn... Het kan ook aan het beeld liggen dat bepaalde kleuren ontstaan...

Moeilijk uit te leggen, maar goed....  ;D
Ik geloof niet dat het per se iemand met rode kleding is.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2005, 15:52:55 »
Dat wordt dus wachten op de aflevering waar dit inzit ( zal je zien dat het de laaste is )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #109 Gepost op: 16-01-2005, 15:57:07 »
Ik denk nog steeds dat het Victoria is.De persoon op het pad heeft rode kleding aan.Victoria heeft ook een rood jasje aan in de promofilmpje.Rood trainigspak???
Kijk maar....mijn twijfels beginnen nu toch echt over te slaan naar Victoria... ???

Ik denk niet dat de Mol hier loopt. Het zou moeilijk zijn om de Mol af te laten zonderen van de groep zonder dat de groep argwaan krijgt. Bovendien is dit een toeristisch plekje waar heel veel mensen komen, dus het zou zomaar een willekeurige voorbijganger kunnen zijn.

Ik denk dat deze beelden opgenomen zijn toen Angela het intro opnam (eerst bij de vuurtoren, daarna bij Admirals Arch ->waar Angela zegt "Wie is de mol?"). Maar misschien komt er nog een opdracht bij Admirals Arch en dan weten we wie deze persoon is.

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #110 Gepost op: 16-01-2005, 15:58:19 »
Dat wordt dus wachten op de aflevering waar dit inzit ( zal je zien dat het de laaste is )

Denk niet dat dit de laatste aflevering is, want dit plaatje is in Australië.

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #111 Gepost op: 16-01-2005, 15:59:39 »
Dat pad van die foto leidt naar waar Angela staat (bij die rotsen met zeehonden). Dat pad gaat maar één kant op, en loopt onderaan waar Angela staat, in een rondje. Zou ze dan die persoon niet tegengekomen zijn op de terugweg? Angela mocht toch niet weten wie de mol is, dit keer? Tenzij dit een shot is uit een opdracht, en dan komen we er binnenkort snel genoeg achter wie er in een rood pakje over dat pad gehuppeld komt  ;D
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #112 Gepost op: 16-01-2005, 16:05:11 »
Ik denk niet dat de Mol hier loopt. Het zou moeilijk zijn om de Mol af te laten zonderen van de groep zonder dat de groep argwaan krijgt. Bovendien is dit een toeristisch plekje waar heel veel mensen komen, dus het zou zomaar een willekeurige voorbijganger kunnen zijn.
Voor een plek waar vele mensen komen is het ander verrekte leeg op dat pad (kijk maar als ze uitzoomen :) ).
Om de mol af te zonderen van degrope hoef je alleen maar een estafette opdracht te houden waarbij 1 persoon deze etappe aflegt.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #113 Gepost op: 16-01-2005, 16:08:05 »
Volgens mij is het gewoon de introductie van Angela van aflevering 2 (of 3 of 4 of 5 of 6 of 7 of 8 etc.) in de stijl van "50 kilometer onder Rome" (belgische mol 3 in Italië)... En dus ook gewoon Angela die daar loopt. Ook gebaseerd op wat Belli zei.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #114 Gepost op: 16-01-2005, 16:19:49 »
En het is er waarschijnlijk erg rustig, want het is middenin de winter --> veel wind, en heel koud
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #115 Gepost op: 16-01-2005, 16:21:49 »
Of afgezet voor de opnames van de mol. ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #116 Gepost op: 16-01-2005, 16:57:18 »
Het hoeft niet per se rode kleding te zijn... Het kan ook aan het beeld liggen dat bepaalde kleuren ontstaan...

Moeilijk uit te leggen, maar goed....  ;D
Ik geloof niet dat het per se iemand met rode kleding is.
Daar zat ik ook al aan te denken :)

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #117 Gepost op: 16-01-2005, 16:59:10 »
Is het niet zo dat alle mollen tot nu toe Angela persoonlijk kent? Ze schrijft in haar dagboek dat ze alleen Yvon en Isabelle niet goed kende wat dus zou betekend dat zij iig geen mol zijn?

eh, dit moet natuurlijk in het andere topic maar ik kan mijn posts niet meer verwijderen? ???
Dit jaar wist Angela toch niet wie de mol was?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #118 Gepost op: 16-01-2005, 18:17:09 »
Wat vinden jullie hier van ? Er loopt daar iemand..( komt vlak na Angela die "wie is de mol" zegt in beeld maar wordt heel snel uitgezoomd.)


het is iemand met donker haar, of niet?!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints & clou's in de serie
« Reactie #119 Gepost op: 16-01-2005, 18:17:40 »
Ik vind het knap dat je dat ziet hoor...Ik iig niet..
Take a glorious bite out of the whole world