Auteur Topic: Welkom Vadamar!  (gelezen 358 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Vadamar!
« Gepost op: 18-01-2005, 11:49:29 »
Vadamar van harte welkom hier op WIDM.com en de andere dochtersites van Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met WIDM en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op het forum en de chat! :)

Offline Vadamar

• Forumlid
Re: Welkom Vadamar!
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2005, 19:05:44 »
Hallo mede mollenvangers,

Ik ben dus Vadamar (is natuurlijk niet mijn echte naam... ;D )en ben 32 jaar. In het dagelijks leven ben ik lerares geschiedenis en aardrijkskunde op een VMBO in het oosten van het land.
De allereerste molserie heb ik met enthousiasme gevolgd, de tweede niet (had het toen niet in de gaten...ja, heel dom.. :-[) De derde (waarin o.a Prince en Elise zaten heb ik wel weer gezien en de laatste met George als mol heeft me weer exgtra enthousiast gemaakt.
Dit is de eerste keer dat ik echt fanatiek probeer mee te denken, met name via deze site.
Ik merk dat het extra leuk is om zo, samen met anderen, op zoek naar de mol te gaan en allerlei theorieen en ideeen te lezen en te delen. Echt super leuk.
Het klinkt misschien heel raar, maar ik ben er zo mee bezig, elke vrije minuut thuis zit ik achter mijn PC, dat ik vannacht zelfs gedroomd heb over het programma.
Helaas zat er in mijn droom niet echt een aanwijzing,nou ja... ik weet nog dat vooral Sander en Roeland erin voorkwamen.
Sander komt denk ik omdat ik hem op mijn lijstje heb staan als mol, is meer een gevoel. Hij was nogal op de achtergrond in afl.1 en niemand wilde zijn filmpje zien, dus hij valt ook bij de kandidaten niet op. Mijn eigen ervaring met de verschillende series is dat de mol vaak iemand was waarvan je het niet verwacht, met george had ik dat ook, ook hij was vrij low-profile -zeker in het begin.
Ik kan er helemaal naast zitten hoor, ze zullen vast niet wer dezelfde tactiek toepassen, dus misschien is het nu juist wel iemand die wel erg aanwezig is.. ::vergroot::
Ik vind Roeland, Victoria en Yvon jaspers geen mollen, zij zijn me te voor de hand liggend, maar ook hier kan het weer juist daarom wel zo zijn.. Begrijpen jullie me nog?
Nou ja, ik ben heel fanatiek en zal dagelijks deze site checken en mijn eigen ideeen uiteraard hier neerzetten.
Veel plezier allemaal en bedankt voor het welkom heten, gebeurt ook niet op elk forum.  ::ok::

groet, Vadamar  ::zwaai::