Auteur Topic: Desperate Housewives  (gelezen 7553 keer)

Offline M@rvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Desperate Housewives
« Gepost op: 26-01-2005, 18:28:14 »
Deze nieuwe serie is vanaf dinsdag 1 maart te zien op Net5.
Het is echt een aanrader, al zeg ik het zelf natuurlijk...

Kent iemand deze serie al?

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Desperate Housewives
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2005, 21:21:14 »
ik heb een paar afleveringen op belgie gezien en mijn broer heeft er een heel stel gedownload. Is inderdaad een heel erg leuke serie, maar ik vraag me echt af wat er nou in die grote kist zit! Moet nog maar een tijdje wachten voordat ik alles weet...

Maar een aanrader  ::ok::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2005, 17:21:43 »
Deze nieuwe serie is vanaf dinsdag 1 maart te zien op Net5.
Het is echt een aanrader, al zeg ik het zelf natuurlijk...

Kent iemand deze serie al?

het is vanaf 1 maart op de tv en jij vindt het al leuk??

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2005, 17:28:00 »
het is vanaf 1 maart op de tv en jij vindt het al leuk??
er zijn al vier afleveringen geweest op één (de vroegere VRT)
When God created man, she was only joking!

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2005, 22:05:59 »
Het is inderdaad een hele leuke,lachwekkende serie...ik ben deze serie idd ook aan het volgen op Belgie...(eerst de Mol en dan zappen naar Desperete Housewifes)....een aanrader!!!! ::ok::
back again..

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2005, 15:48:32 »
ik waxcht wel tot hij hier begint.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2005, 08:27:52 »
vandaag begint het toch????

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2005, 09:24:02 »
ik heb een stukje gekeken, maar ik vond het niet zo boeiend :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2005, 09:34:42 »
ik von het wel leuk ::ok:: die vrouw die zelfmoord heeft gepleegd verteld het zo'n beetje...

maar wat zou het geheim zijn ... (kist)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2005, 13:25:14 »
Vanaf 1 maart om 20.30 uur

Mary Alice Young (Brenda Strong), een van de bewoonsters van het ogenschijnlijk perfecte Wisteria Lane, besluit uit het leven te stappen. Door haar ogen ziet de kijker vervolgens op hilarische wijze het leven van haar familie, vrienden en buren zoals dat werkelijk is. 

Dinsdag 8 maart: Pretty, Little Picture

Mary Alice had voor haar dood een feestje georganiseerd. De andere vrouwen willen het gewoon door laten gaan. Gabrielle wordt gechanteerd door een negenjarig buurmeisje, die achter haar affaire met de tuinman is gekomen. Bree probeert alles om haar huwelijksproblemen geheim te houden. 

Daar waar iedereen elkaar vriendelijk glimlachend de loef probeert af te steken en angstvallig de vuile was binnenhoudt, is Mary Alice vastbesloten verslag te doen van alle sappige geheimen en van de gecompliceerde levens die zich achter de gesloten deuren van een ieder afspelen.
Schone schijn...
Op een dag, in haar perfecte huis, in schitterende buitenwijk Wisteria Lane, maakte Mary Alice een eind aan haar leven. Nu kan ze meer zien dan ze ooit heeft gedaan dan toen ze nog in leven was. Iedereen doet zich perfect voor, althans aan de buitenkant. Iedereen doet zijn best om de schone schijn op te houden, maar de geschoren gazonnetjes en de blinkende keukens zijn eerder het decor van verschillende menselijke zwakheden.

Awards
Desperate Housewives is in Amerika razend populair en wist kort na haar vliegende start al twee Golden Globes binnen te halen. Een in de categorie beste TV serie in het genre Comedy en een in de categorie beste actrice. Teri Hatcher was de gelukkige en versloeg daarmee haar eveneens genomineerde collega's Marcia Cross en Felicity Huffman uit de serie. Een People's Choice Award was er ook al voor Desperate Housewives in de categorie favoriete nieuwe TV serie. (net 5)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2005, 13:27:44 »
Desperate Housewives (NET5, 20:31) - Desperate Housewives ging gisteren op NET 5 van start met de pilot van het programma. Vanaf 20:30 keken er 987.000 kijkers (madl: 13.4%) naar het programma en de opvolgende aflevering om 21:30 scoorde met 1.123.000 kijkers (madl: 15.4%) over de miljoen. In vergelijking met vorige week heeft NET 5 haar marktaandeel (18:00 / 24:00) daarmee bijna verdubbeld tot 8.9%, tegenover de 4.9% van vorige week. Bijna 130.000 Nederlanders kijken Desperate Housewives op België 1. NET 5 had overigens wel last van concurrentie: SBS 6' nieuwe Probleemwijken begon goed.

http://mediakrant.web-log.nl/
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11 Gepost op: 5-03-2005, 18:25:31 »
(Nog?) niet super, maar erg vermakelijk en die geheimen zijn enorm spannend. Wel iets om te volgen denk ik  :)
No Milk today???

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2005, 22:07:22 »
Het wordt steeds geheimzinniger... ::tandpastasmiley::
back again..

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2005, 11:04:27 »

Het wordt steeds geheimzinniger... ::tandpastasmiley::
oeioeioei ::rofl::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 10-03-2005, 22:07:13 »
De tweede aflevering moet ik nog kijken op band, maar de eerste vond ik super!! Echt een serie voor mij ::ok:: . Zelfmoord, geheimen, brandstichting, gevechten om een man etc ;) .

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2005, 10:39:37 »
Nou ben ik nog lang geen (wanhopige) huisvrouw, maar deze serie is echt top  ::ok::
Dat verwende buurmeisje met dat fietsje...
En als die ene naakt probeert in te breken in haar eigen huis  ::rofl::

Mn zusje, vriend en moeder vinden t ook helemaal geweldig, dus desperate housewives is echt een aanrader voor iedereen!

Offline LoN25

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2005, 16:50:16 »
Ik vind het echt een geweldige serie. Het is net over the top. Maar dat maakt het zooooo leuk. Ik ben zo benieuwd wat Mike nou eigenlijk doet in de buurt. En wat is de man van Mary Alice geheimzinnig bezig.

Is het al dinsdag?
drie keer drie is negen ieder zingt zijn eigen lied

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #17 Gepost op: 15-03-2005, 15:13:11 »
(Nog?) niet super, maar erg vermakelijk en die geheimen zijn enorm spannend. Wel iets om te volgen denk ik  :)

Na aflevering 3 ben ik al om.. wat een super serie! Vanavond  ;D
No Milk today???

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2005, 14:50:01 »
Teri Hatcher speelt de leukste rol vind ik. (ze speelt Susan)

Eva Longoria is echt mega-knap maar ze speelt een vervelende rol. Ze speelt zo'n bekakt wijf in die serie! Kan ik niet uitstaan! ::ohno::

Ik ben ook wel benieuwd wat al die geheimen en mysteries inhouden, maar goed... we komen d'r vanzelf wel achter neem ik aan. ::jaja::

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #19 Gepost op: 30-03-2005, 12:37:06 »
Toftoftoftoftof  ;D
No Milk today???