Auteur Topic: George niet de mol.  (gelezen 10454 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George niet de mol.
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2002, 14:15:43 »

Citaat

Mischien niet, maar feit blijft wel dat de mol (doorgaans in de NL-serie) vooral in de eerste afleveringen niet enorm op de voorgrond gebracht word. Tot nu toe vind ik dat George veel te vaak in beeld gebracht word (net als Karen en Jantien trouwens) om de mol te zijn.

Gr. B.

Nee andere jaren was 't misschien niet zo, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze er dit jaar weer voor gekozen hebben om de mol op de achtergrond te houden? Daar geloof ik dus weer niks van. Deze serie is weer compleet anders dan andere, andere kandidaten, andere omgeving, andere opdrachten en 'n andere mol. Totaal geen reden dus om te denken dat 't dit jaar weer 't zelfde zou gaan als andere jaren.

Ik blijf altijd maar benadrukken: je weet 't maar nooit bij WIDM! (en maar goed ook!)  :D

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2002, 19:54:55 »

Citaat

Mischien niet, maar feit blijft wel dat de mol (doorgaans in de NL-serie) vooral in de eerste afleveringen niet enorm op de voorgrond gebracht word. Tot nu toe vind ik dat George veel te vaak in beeld gebracht word (net als Karen en Jantien trouwens) om de mol te zijn.

Gr. B.

Ben je er echt zeker van dat George meer in beeld wordt gebracht dan de anderen.
Dan vertrouw ik het zzakje niet meer.
Maar het zou ook wel kunnen dat wij, omdat wij George zo enorm verdenken, gewoon de illusie hebben dat Geroge meest in beeld komt.
Ik twijfel hieraan en heb ook niet de ambitie om met een chronometer naast de video te gaan zitten.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 8-03-2002, 20:04:45 »
Ik heb het interview met Angela gehoord en het zegt natuurlijk niet zoveel maar tot nu toe heeft nauwelijks iemand George als potentiële mol terwijl Angela zegt dat je duidelijk ziet dat de mensen tegenover de vorige jaar het spel steeds beter beginnen door te krijgen.
Vorig jaar zei ze dit nog duidelijker en dat was ook te merken aan het feit dat (ik geloof) de laatste 4 allemaal Nico als mol hadden, terwijl in de eerste serie pas heel laat maar 1 persoon de mol door had.

at your service

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #43 Gepost op: 8-03-2002, 20:09:11 »
ja idd kaketoe, wij mogen dan wel denken dat george de mol is, maar er zijn weinig deelnemers die dat denken en volgens mij ziet een groot deel van de crew hem ook niet als mol. denk je trouwens dat bij zo'n opdracht als de geldopdracht de mol cameramensen bij zich heeft die weten dat hij de mol is

Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 8-03-2002, 20:32:52 »

Citaat

ja idd kaketoe, wij mogen dan wel denken dat george de mol is, maar er zijn weinig deelnemers die dat denken en volgens mij ziet een groot deel van de crew hem ook niet als mol. denk je trouwens dat bij zo'n opdracht als de geldopdracht de mol cameramensen bij zich heeft die weten dat hij de mol is

Doris

Ik las of hoorde ???dat de meeste crewleden zelfs niet weten wie de mol is. Ze waren dus ook vol ongeloof bij de ontknoping van deze reeks, aldus Angela. Ik geloof dat ze het in het Schiffers-interview zei.
ciao! ;D hondje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #45 Gepost op: 8-03-2002, 20:42:06 »
ja hondje, dat weet ik, maar ik denk dat de crew leden die het niet wisten hetzelfde dachten ongeveer als de kadidaten, ze zaten er niet dichter bovenop ofzo. dus als george de mol blijkt te zijn zullen ze allemaal verbaast zijn
Door

Offline wolfje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2002, 15:06:49 »
tot nu toe was george ook mijn grootste verdachte, maar de aflevering van gister vond ik toch heel raar op het einde.. waarom werd er zo de nadruk op gelegd dat george er denkelijk zou uitgaan?? verschillende kandidaten leken te weten voor wie george zou stemmen!
zal een mol aan andere kandidaten gaan vertellen wie hij verdentk? lijkt me heel gevaarlijk, want de anderen merken dan dat hij er inblijft ondanks het feit dat hij soms eens op iemand stemt die eruit gaat, of op mensen waarvan hij toch echt niet zeker is. dat zou hem toch veel te verdacht maken? nee? of misschien is het net een tip maar de anderen hebben het niet door..  ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2002, 16:15:37 »

Citaat

tot nu toe was george ook mijn grootste verdachte, maar de aflevering van gister vond ik toch heel raar op het einde.. waarom werd er zo de nadruk op gelegd dat george er denkelijk zou uitgaan?? verschillende kandidaten leken te weten voor wie george zou stemmen!
zal een mol aan andere kandidaten gaan vertellen wie hij verdentk? lijkt me heel gevaarlijk, want de anderen merken dan dat hij er inblijft ondanks het feit dat hij soms eens op iemand stemt die eruit gaat, of op mensen waarvan hij toch echt niet zeker is. dat zou hem toch veel te verdacht maken? nee? of misschien is het net een tip maar de anderen hebben het niet door..  ???

misschien zei hij gewoon 'ik weet het niet'. hij kan natuurlijk niet zeggen ik denk dat ik de mol ben. hij noemt gewoon 2 mensen en zei: 'ik weet niet wie het is'. hij zegt natuurlijk niet ik denk dat het jantien is, want niemand zegt dat en iemand die voor het geld gaat verteld natuurlijk niet op wie hij stemt.
Doris

Offline wolfje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2002, 16:34:46 »
ja, maar waarom dachten zoveel mensen dat george er zou uitgaan? dan moet er toch redelijk wat over gezegd geweest zijn? en dat gaat een mol toch nooit doen, of wel? maar iemand die voor het geld gaat, ook niet.

of wordt er altijd gespeculeerd over wie er uit gaat, maar lieten ze dit enkel nu zien? om de aandacht te vestigen op "kijk eens hoe weinig george van de mol weet! hoe raar dat hij er dan tòch niet uitgaat!"

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2002, 21:22:50 »
Als er iets is waar imho onder de kandidaten weinig wordt gepraat dan is het hun individuele Molkeuze.
je gaat je eigen kennis toch niet zomaar blootgeven als je denkt dat je het correct hebt ?

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2002, 00:46:13 »
Citaat

Ik blijf altijd maar benadrukken: je weet 't maar nooit bij WIDM! (en maar goed ook!)  :D

Dat is een supergoed argument! :)

Citaat

Maar het zou ook wel kunnen dat wij, omdat wij George zo enorm verdenken, gewoon de illusie hebben dat Geroge meest in beeld komt.
Ik twijfel hieraan en heb ook niet de ambitie om met een chronometer naast de video te gaan zitten.

RR, het feit dat JIJ Geoge verdenkt wil nog niet zeggen dat IK George verdenk. Integendeel zelfs. En gek genoeg vind ik dan nog dat George te nadrukkelijk in beeld gebracht word deze serie.

Gr. B.

aggie

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 10-03-2002, 09:03:35 »

RR, het feit dat JIJ Geoge verdenkt wil nog niet zeggen dat IK George verdenk. Integendeel zelfs. En gek genoeg vind ik dan nog dat George te nadrukkelijk in beeld gebracht word deze serie.

Gr. B.

[/quote]

Helemaal mee eens ;D
Vanaf aflevering 1 zijn we met zijn alleen naar George gemanipuleerd door widm: hoogtevrees, zijn rare lachje na het mislukken van opdrachten etc...

Het lijkt me gevaarlijk als mol om je zo populair te maken bij de medekandidaten als George. Nu hoeven ze niet allemaal zo onopvallend te zijn als Nico, maar relatief extreem gedrag kan niet goed zijn (dus ook Karen is een onwaarschijnlijke mol)

In mijn ogen was George vrijdag actief bezig om de liedjeopdracht te laten slagen en enorm woest dat de ontvoeropdracht mislukte. Onmols ;D

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 11-03-2002, 00:14:26 »
Bij het live bekijken van het programma vallen de Mol-acties van George helemaal niet op, tenzij zijn hoogtevrees uiteraard.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 11-03-2002, 00:19:19 »

Citaat

Bij het live bekijken van het programma vallen de Mol-acties van George helemaal niet op, tenzij zijn hoogtevrees uiteraard.

Beste RR,
Ik ken een aantal mensen die WIDM gewoon 1 keer bekijken en er niet op forums over schrijven, vrijwel zonder uitzondering zien zij George als de mol, al vanaf de eerste aflevering.
Ik weet niet of George mol-acties heeft uitgehaald (ik weet immers niet wie de mol is), maar George wordt bewust verdacht in beeld gebracht.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 11-03-2002, 07:53:46 »
Kiezen deze mensen George gevoelsmatig als Mol, of gebaseerd op feiten ?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 11-03-2002, 09:20:37 »
Ik heb George ook al weken lang op m'n mollijstje met stip op 1 staan, maar ik vrees dat ik daar nu vanaf moet stappen. Prince is wat mij betrefd ineens veel verdachter. Vooral nu alle muzikale hints op hem betrekking lijken te hebben en bij George dus totaal nergens op slaan (zie ook m'n post in 'Verzoek aan deenigeechtemol2002 deel 2').

En Cosma, ik moet je toch gelijk geven dat George is sommige afleveringen wel erg verdacht wordt neergezet en dat terwijl 't van Prince lijkt dat hij alleen maar goed z'n best doet. Ik geloof dat ik 't nu eindelijk door begin te krijgen!  :)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #56 Gepost op: 11-03-2002, 09:25:36 »
George is enkel een mol als spel in het spel: hij leidt zijn tegenstrevers namelijk 'om de tuin'. Laat ze maar denken dat George ietwat simpel of naief is; wie laatst lacht, best lacht, denkt hij, en dat zullen ze geweten hebben!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #57 Gepost op: 11-03-2002, 17:42:47 »
Is de tactiek van Georges jullie trouwens al opgevallen de laatste twee afleveringen? Hij zoekt namelijk steeds zoveel mogelijk contact of probeert zo dicht mogelijk in de buurt van Jantien en Prince te blijven om ze zo goed mogelijkin de gaten te kunnen houden. Dat deed Marianne overigens ook met Hugo vorige keer; ze plakten haast aan elkaar! En net als Marianne zit George op het juiste spoor.

Maar het kan ook anders uiteraard. Nicky had namelijk heel de reeks op de verkeerde gestemd (Marianne), en ze speelde ook de finale!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #58 Gepost op: 11-03-2002, 17:54:01 »
Ik begin het zelfde gevoel als Han13 te krijgen... alles begint steeds meer op Prince te lijken. Eigenlijk best wel jammer, ik vind George wel een leuke mol :).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 11-03-2002, 18:00:39 »

Citaat

Eigenlijk best wel jammer, ik vind George wel een leuke mol :).

Maar hij is ook wel leuk als winnaar, dus niet getreurd.  :)