en dat fietsen van hem? in een team van vijf personen toch langzamer zijn (met ellen en harry erbij?) no way.
john heeft een bijzonder hoog mollen gehalte!
heike
[/quote]
SHIT, NU HEB IK EEN BERICHT GESCHREVEN, DRUK IK PERONGELUK OP BACKSPACE, EN FLOEP ALLES WEG!

:'(

Goed ik schrijf het wel zo'n beetje opnieuw:
Dat vind ik trouwens wel oneerlijk, van die fietsopdracht, dat het ene team 5 personen had, en het andere team maar 4. Dan hadden ze moeten wachten met die opdracht, totdat er weer een gelijk aantal personen was, vind ik. Kerstin was trouwens ook behoorlijk verdacht, ze zegt dat ze in de zomermaanden zo'n 60 km. per dag fietst, ze wordt als een van de eersten gekozen en dan geeft ze het na een paar meter al weer op, die zal dus nooit meer als eerste worden gekozen...

.
Ik heb trouwen ook niet voldoende bewijs ('k moet even naar de WC, momentje... zo, ben ik weer...O nou ben ik de WC-eend vergeten hihi

, bedoel ik niks meehoor, goed verder met de tekst) dat John de mol zou zijn. Ja wel een aantal flut aanwijzingen, maar 'daar valt geen pijl op te trekken' (ofzo).
MENSEN, GEEF ME NOU EEN 1 GOEIE, WATERDICHTE AANWIJZING, WAARMEE IK ZEKER WEET DAT JOHN HET IS!!!

. Ik wacht af...
greetzzzz...