Auteur Topic: John is de MOL  (gelezen 24473 keer)

Offline imka

• Forumlid
Re: John is de MOL
« Reactie #60 Gepost op: 2-03-2002, 14:01:46 »

Citaat

Sorry, John kan de Mol iet zijn.
Bij de excutievragen was er eentje bij : "Hoveel pogingen ondernam de Mol bij het paralellen : 1, 2 of 3"
Vermits het nog nooit is voorgekomen in een Mol programma dat één van de multiple choice antwoorden niet het correcte is, betekent dit dat de Mol meedeed aan het paralellen.
John en Prince zijn dus de Mol niet.

Nee Regi, daar zit je fout : de mogelijke antwoorden waren, "1,2 of 0"

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 2-03-2002, 14:03:40 »

Citaat

Sorry, John kan de Mol iet zijn.
Bij de excutievragen was er eentje bij : "Hoveel pogingen ondernam de Mol bij het paralellen : 1, 2 of 3"

Het was 1, 2, en 0.
Zelfs al was het wel zo, dan nog kun je iemand niet op basis van de vragen afschrijven... Bij NL2 had je ook vragen van in welk jaar is de mol geboren. Ik meen dat die van Nico er destijds niet bijstond...

Gr. B.

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #62 Gepost op: 2-03-2002, 20:25:20 »
ik denk niet dat john de mol is, maar er is wel iets dat mij opviel toen ik de video net bekeek: george is z'n vlaggetje kwijt als ie naar het telefoontje gaat zoeken, maar z'n stok heeft ie nog wel. vanaf welk moment miste hij z'n vlaggetje?
Is dit een mollenstreek (ik denk niet dat ie de mol is, maar toch)
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lampje

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 8-03-2002, 23:34:11 »
Omdat hier bijna een week geleden voor het laatst gepost is haal ik met dit bericht de draad weer even naar de actualiteit.
Want John is en blijft mijn mol !
Aanwijzingen deze week:
- Niets vermelden over de 2 sleutels die gevonden moeten worden.
-  Tegen Prince aan blijven praten terwijl Prince aan de telefoon is met Jantien / Kerstin, waardoor voor Prince de helft van de informatie verloren gaat.
- Hij blijft zich redelijk op afstand van de groep houden, valt nog steeds niet op maar laat zich wel heel makkelijk om zeep helpen door Ellen tijdens de paint-ball opdracht.

En nog veel meer ...

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 8-03-2002, 23:44:11 »
Lampje, ik ben het helemaal met je eens! :)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 8-03-2002, 23:45:29 »

Citaat

Omdat hier bijna een week geleden voor het laatst gepost is haal ik met dit bericht de draad weer even naar de actualiteit.
Want John is en blijft mijn mol !
Aanwijzingen deze week:
- Niets vermelden over de 2 sleutels die gevonden moeten worden.
-  Tegen Prince aan blijven praten terwijl Prince aan de telefoon is met Jantien / Kerstin, waardoor voor Prince de helft van de informatie verloren gaat.
- Hij blijft zich redelijk op afstand van de groep houden, valt nog steeds niet op maar laat zich wel heel makkelijk om zeep helpen door Ellen tijdens de paint-ball opdracht.

En nog veel meer ...
Heeee deze topic was al bijna verdwenen in de molshoop  :) Maar ik moet je gelijk geven lampje. Ik zit na deze aflevering ook op John. Hij is inderdaad vaak net iets te afwezig en net iets te slorig met het geven van de juiste informatie.....

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Lampje

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 8-03-2002, 23:47:16 »
Oh ja, en wat ik nog vergeet te vermelden:

Wie stemt er tot nu toe elke keer op John ? Juist ... Ellen !
Waarom laat John zich door Ellen neerschieten ? Precies, omdat Ellen dan een vrijstelling verdient en eventjes niet zo heel erg bezig is met de vragen en de naderende executie. Dit geeft John een beetje lucht met een Ellen die hem toch wel heel erg dicht op de hielen zit ....

Need I say more ? :-)))

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 8-03-2002, 23:49:09 »

Citaat

Oh ja, en wat ik nog vergeet te vermelden:

Wie stemt er tot nu toe elke keer op John ? Juist ... Ellen !
Waarom laat John zich door Ellen neerschieten ? Precies, omdat Ellen dan een vrijstelling verdient en eventjes niet zo heel erg bezig is met de vragen en de naderende executie. Dit geeft John een beetje lucht met een Ellen die hem toch wel heel erg dicht op de hielen zit ....

Need I say more ? :-)))
In deze theorie kan ik me ook wel vinden !

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #68 Gepost op: 8-03-2002, 23:51:12 »

Citaat

...- Niets vermelden over de 2 sleutels die gevonden moeten worden.

Toch wel, maar niet duidelijk in beeld gebarcht. AChteraf zegt hij nog tegen Prince : "Ik had toch gezegd sleutels. Waarop Prince bevestigend knikt.

Kan ook van George gezegd worden die Prince auit zijn concentratie bracht (net na het telefoontje). Hij zat er steeds tussen te spreken en had zijn landkaartje (of wat het ook was) bijna in prince zijn mo,nd gepropt.

Als hij de Mol was moest hij trachten Ellen uit te schakelen en vervolgens de vrijstelling halen door Prince af te knallen.
Als Mol moest hij geweten hebben dat bijna iedereen Prince had gekozen en dat Ellen niet de ideale (alhoewelk, amaai) kandidate zou zijn om Prince in de maling te nemen.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 8-03-2002, 23:57:15 »

Citaat

Toch wel, maar niet duidelijk in beeld gebarcht. AChteraf zegt hij nog tegen Prince : "Ik had toch gezegd sleutels. Waarop Prince bevestigend knikt.

Kan ook van George gezegd worden die Prince auit zijn concentratie bracht (net na het telefoontje). Hij zat er steeds tussen te spreken en had zijn landkaartje (of wat het ook was) bijna in prince zijn mo,nd gepropt.

Als hij de Mol was moest hij trachten Ellen uit te schakelen en vervolgens de vrijstelling halen door Prince af te knallen.
Als Mol moest hij geweten hebben dat bijna iedereen Prince had gekozen en dat Ellen niet de ideale (alhoewelk, amaai) kandidate zou zijn om Prince in de maling te nemen.

Ik vind de theorie van Lampje over de paintbal opdracht toch aannemlijk RR.
En inderdaad viel mij ook op dat Prince het weer bevestigde (net als vorige week overigens, waar hij ook verkeerde info van John bevestigde) maar dat kan ook komen omdat Prince bij hem in de groep zat. En in zijn eigen groep heeft hij het wel verteld want daar gingen ze gelijk op zoek naar de sleutel.
Ik geloof dat jij alleen nog maar tips in de richting van George serieus neemt  ;)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2002, 00:03:28 »
Nog even voor alle duidelijkheid:

John had Ellen bij het paintballen dus in het vizier, maar kon haar niet neerschieten omdat hij vergeten was de veiligheidspal van zijn geweer af te halen!!!
Nogal 'stom', niet?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2002, 00:06:28 »
Citaat

Ik geloof dat jij alleen nog maar tips in de richting van George serieus neemt  ;)

Dat geloof ik ook ja ;-)

Anyway, ik krijg het idee dat Prince al gauw ja zegt als John zoiets zegt als: dat zei ik toch. Vorige week ook al terwijl John toch echt zei dat ze moesten  luisteren naar een telefoon. Nu weer. Dus ofwel Prince is nogal meegaand, of hij is de mol en vind het wel handig dat John zo loopt te kloten........Momenteel zit ik op John als mol, dus ik denk het eerste...

Maar natuurlijk kunnen George, Ellen, Prince, Harry en Jantien en Karen ook nog de mol zijn......

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 9-03-2002, 00:07:44 »

Citaat

Nog even voor alle duidelijkheid:

John had Ellen bij het paintballen dus in het vizier, maar kon haar niet neerschieten omdat hij vergeten was de veiligheidspal van zijn geweer af te halen!!!
Nogal 'stom', niet?
Dankjewel Jayne  :) :)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 9-03-2002, 00:11:00 »

Citaat

Dat geloof ik ook ja ;-)

Anyway, ik krijg het idee dat Prince al gauw ja zegt als John zoiets zegt als: dat zei ik toch. Vorige week ook al terwijl John toch echt zei dat ze moesten  luisteren naar een telefoon. Nu weer. Dus ofwel Prince is nogal meegaand, of hij is de mol en vind het wel handig dat John zo loopt te kloten........Momenteel zit ik op John als mol, dus ik denk het eerste...

Maar natuurlijk kunnen George, Ellen, Prince, Harry en Jantien en Karen ook nog de mol zijn......

Of Prince heeft John door, en beaamt gewoon wat hij zegt (om de anderen niet op het spoor van John te zetten)
(en stemt op John, maar zegt iets anders bij de executievragen)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #74 Gepost op: 9-03-2002, 00:14:18 »

Citaat

Dat geloof ik ook ja ;-)

Amaai, Tweety, ben jij voorzichtig geworden bij je Mol-keuze.
Komaan, verman je een beetje.
Maar laten we 't over John hebben. Ik vind dat hij nogal in een slecht daglicht wordt geplaatst.
Eerst bij "Zoek de GSM" waar we initieel zagen dat hij zij "Luister naar een GSM die gaat rinkelen" maar waarbij achteraf Prince bevestigde dat John had gezegd dat ze Angela moesten bellen met die GSM.
En nu weer met die sleutels, waar Prince ook bevestigd dat John heeft gezegd "sleutels" (let hierbij vooral op de laatste s)

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #75 Gepost op: 9-03-2002, 00:17:44 »

Citaat

Dat geloof ik ook ja ;-)

ik zie dit zo: prince en john zijn gewoon goede vrienden en beamen alles wat de ander zegt. net als sigrid en doortje vorig jaar of yvonne en dan
Door

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 9-03-2002, 00:20:00 »

Citaat

Dat geloof ik ook ja ;-)

John lijkt me nou niet echt een typ wat zo erg loopt te kloten, er gaat dan wel heel erg veel omgewild mis bij hem als je het zo zou uitleggen. Dus ik heb inderdaad het idee dat Prince nogal snel meegaat in dat soort situaties. Daarnaast wordt er natuurlijk zoveel gezegd in die lange opdrachten dat hij het zelf misschien ook niet meer precies weet na afloop. En als John dan meteen roept dat hij dat gezegd heeft, dan is het ook wel makkelijk om dat te geloven en direct te beamen. Zoals het nu in beeld gebracht wordt, zit er niemand (behalve Ellen dan misschien) op John, dus daaraan kan je ook afleiden dat ze hem wel vertrouwen....

Het blijft een lastig spelletje  :P

aggie

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 9-03-2002, 10:33:05 »

Citaat

John lijkt me nou niet echt een typ wat zo erg loopt te kloten, er gaat dan wel heel erg veel omgewild mis bij hem als je het zo zou uitleggen. Dus ik heb inderdaad het idee dat Prince nogal snel meegaat in dat soort situaties. Daarnaast wordt er natuurlijk zoveel gezegd in die lange opdrachten dat hij het zelf misschien ook niet meer precies weet na afloop. En als John dan meteen roept dat hij dat gezegd heeft, dan is het ook wel makkelijk om dat te geloven en direct te beamen. Zoals het nu in beeld gebracht wordt, zit er niemand (behalve Ellen dan misschien) op John, dus daaraan kan je ook afleiden dat ze hem wel vertrouwen....

Het blijft een lastig spelletje  :P

Twee keer in twee afleveringen speelde John informatie door aan de groep en twee keer was het onjuist ;)
Dan laat hij zich afschieten in de paintball, terwijl hij kan aannemen dat velen op hem hebben gestemd (en hij stemt ook op zichzelf ;D). En supermol actie, zou ik zeggen.
Jammer alleen dat Prince net een keer vaker was verkozen als winnaar en het dus nog spannend werd.

John is zo verdacht dat ik mijn favoriete mol, George, bijna uit het oog verlies. :)
Als iemand me eens een goede mol reden geeft voor het fanatieke gedrag van John bij de geldwagen-opdracht, dan ga ik switchen.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 9-03-2002, 10:51:00 »

Citaat

Twee keer in twee afleveringen speelde John informatie door aan de groep en twee keer was het onjuist ;)
Dan laat hij zich afschieten in de paintball, terwijl hij kan aannemen dat velen op hem hebben gestemd (en hij stemt ook op zichzelf ;D). En supermol actie, zou ik zeggen.
Jammer alleen dat Prince net een keer vaker was verkozen als winnaar en het dus nog spannend werd.

John is zo verdacht dat ik mijn favoriete mol, George, bijna uit het oog verlies. :)
Als iemand me eens een goede mol reden geeft voor het fanatieke gedrag van John bij de geldwagen-opdracht, dan ga ik switchen.

Ik vond John bij de geldwagenopdracht juist super verdacht doen. Ten eerste kan je beter afwachten naar welke winkel de man loopt om het geld op te halen om hem vervolgens voorbij te lopen en eerder te zijn (Harry). Wat doet John, die begint alle winkeltjes af te rennen en heeft per ongeluk het winkeltje waar het geld ligt net gemist. Vervolgens gaat hij heel overdreven die man belagen om alsnog het geld te krijgen. Dit heeft al geen zin meer want als die eenmaal het geld heeft geincaseerd, staat hij het niet meer af.
En dan nog fanatiek met Ellen mee gaan rennen voor 50 euro, ja ja............

aggie

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: 9-03-2002, 11:08:39 »

Citaat

Ik vond John bij de geldwagenopdracht juist super verdacht doen. Ten eerste kan je beter afwachten naar welke winkel de man loopt om het geld op te halen om hem vervolgens voorbij te lopen en eerder te zijn (Harry). Wat doet John, die begint alle winkeltjes af te rennen en heeft per ongeluk het winkeltje waar het geld ligt net gemist. Vervolgens gaat hij heel overdreven die man belagen om alsnog het geld te krijgen. Dit heeft al geen zin meer want als die eenmaal het geld heeft geincaseerd, staat hij het niet meer af.
En dan nog fanatiek met Ellen mee gaan rennen voor 50 euro, ja ja............

Dit is wat ik nodig had ;D
John liep mee met Ellen, omdat hij wist dat er toch maar 50 Euro in de pot zat bij het tankstation ;)
John de Mol, dus  8)