Auteur Topic: Welkom JuanBBclubs!  (gelezen 306 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom JuanBBclubs!
« Gepost op: 23-02-2005, 22:19:48 »
JuanBBclubs van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op www.expeditierobinson.net en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Veel plezier op de fora en chat! ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline JuanBBclubs

• Forumlid
Re: Welkom JuanBBclubs!
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2005, 00:25:11 »
Hallo allemaal.

Bedankt Linda voor de ontvangstmail ::ok::

Ik ben dus Jan, maar omdat mijn nickname die ik normaal altijd heb in gebruik was moest ik het ff doen met Juan, maar dat is niet erg.

Ik maak het niet zo lang want het is voor ons hier een rot dag omdat we onze hond moesten laten inslapen vanmiddag, dus die klap komt hard aan :\'(

over een goede twee maand, (26 April) hoop ik 40 te worden, waar blijft de tijd? :o
Als hobby's ben ik dus een hele goede en fanatieke dierenvriend, kom je aan dieren, dan kom je aan mij zal ik maar zeggen, en verder, Reality Soaps natuurlijk en met name Big Brother, waar ik de nodige clubs van heb maar ook Expeditie Robinson vins ik super. Verder, computeren, De natuur in, muziek luisteren, sport, en dan met name voetbal en boksen, zelf doe ik niet meer aan sport omdat ik voor een groot deel de rek uit de longen heb, dus die sporten gaan niet samen met die ziekte.

Verder zou ik zeggen, vraag zoveel je weten wil, wat ik kwijt wil beantwoord ik graag en het lijkt me absoluut leuk op dit forum ::ok::

Groetjes,

Offline JuanBBclubs

• Forumlid
Re: Welkom JuanBBclubs!
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2005, 00:27:14 »
Ik vergat er ff bij te zetten dat Spanje en met name Benidorm mijn favoriete plek is ::tandpastasmiley:: ::zwaai::