Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156719 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #380 Gepost op: 22-05-2005, 22:02:27 »
::rofl:: dat Contract  ;D Geweldig goed bedacht!!  ::jaja::
De ideale manier om ze terug te pakken  ::ok::

 ::jaja:: helemaal mee eens  ::ok::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #381 Gepost op: 22-05-2005, 22:10:14 »
::jaja:: helemaal mee eens  ::ok::
Ik ben hier dus niet mee eens. Weer een minne streek van Rinck. Krieke had natuurlijk nooit moeten tekenen. Het was niet de uiteindelijke finale. Maar om zo geld af te proberen te troggelen van een finalist, dat ruikt naar chantage ! Is volgens mij toch strafbaar.
Maar gelukkig wonnen Sophie en Karla
Nu heeft die flapdrol dus uiteindelijk weer niets, zelfs geen eigenwaarde meer.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #382 Gepost op: 22-05-2005, 22:12:30 »
Ik ben hier dus niet mee eens. Weer een minne streek van Rinck. Krieke had natuurlijk nooit moeten tekenen. Het was niet de uiteindelijke finale. Maar om zo geld af te proberen te troggelen van een finalist, dat ruikt naar chantage ! Is volgens mij toch strafbaar.
Maar gelukkig wonnen Sophie en Karla
Nu heeft die flapdrol dus uiteindelijk weer niets, zelfs geen eigenwaarde meer.


 ::rofl:: Die serieusheid... Krieke mag Rink wel van alles flikken maar oooh kom niet aan Krieke want dan heb je het gedaan. En ach, alles wat Rink doet is fout.. lekker kortzichtig weer  ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #383 Gepost op: 22-05-2005, 22:20:25 »
Tja wat Rink heeft gedaan daar kun je lang over discussieren...maar ik vond de opmerking van Natalie stukken mooier omdat zij haar geld niet zomaar weggeeft aan heer Rink door te zeggen dat alleen de handtekening van Krieke op het contract stond...denk ook niet dat ze hem het geld zou hebben gegeven uiteindelijk....

« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 22:26:16 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #384 Gepost op: 22-05-2005, 22:24:29 »
Ik ben hier dus niet mee eens. Weer een minne streek van Rinck. Krieke had natuurlijk nooit moeten tekenen. Het was niet de uiteindelijke finale. Maar om zo geld af te proberen te troggelen van een finalist, dat ruikt naar chantage ! Is volgens mij toch strafbaar.
Maar gelukkig wonnen Sophie en Karla
Nu heeft die flapdrol dus uiteindelijk weer niets, zelfs geen eigenwaarde meer.


Ik wil niet de ethiek van eea ter discussie stellen hier maar wel twee dingen opmerken.
Ten eerste denk ik dat Krieke gewoon als in principe gelijkwaardige liftpartner had kunnen vertrekken. Het blok aan het been zou toch gemanifesteerd zijn of het nu fysiek of mentaal gebeurde. In principe waren beiden gelijkwaardige liftpartners en hoewel Rinck volgens mij een sterk blok kan zijn had Krieke ook hiervoor kunnen kiezen.

Ten tweede denk ik niet dat de intentie was om geld af te troggelen zoals hier gezegd wordt maar eerder zuiver om tijd te rekken. Ik denk dat Rinck zelf heel verbaasd was dat Krieke dat 'contract' tekende. De vraag is dan ook zeer of ze hen er uiteindelijk aan gehouden zouden hebben (zeker aangezien Natalie er niet bij was) en in hoeverre dat überhaupt rechtsgeldig was geweest. Ik denk dat Krieke dat serieuzer opvatte op dat punt dan Rinck ingeschat heeft (zoals we eerder hebben gezien maakt hij soms inschattingsfouten ;) )


Ik begrijp dat de zaak twijfelachtig overkomt vooral voor diegenen die al niet zoveel op hadden met Rinck maar ik denk echt dat dit bedoeld was als een vorm van competitie en het zweet op het voorhoofd van je tegenstander willen zien staan.Zoals vaker in de serie kan je vraagtekens zetten bij waar die grens ligt, denk ik - het blijft een persoonlijke keuze en een momentopname, ingegeven door omstandigheden.

Over de modus daarvan kan je je twijfels cq mening hebben maar ik persoonlijk denk niet dat het in eerste instantie bedoeld was om geld af te troggelen :)

Tja wat Rink heeft gedaan daar kun je lang over discussieren...maar ik vond de opmerking van Natalie stukken mooier omdat zij haar geld niet zomaar weggeeft aan heer Rink door te zeggen dat alleen de handtekening van K :-\\rieke op het contract stond...denk ook niet dat ze hem het geld zou hebben gegeven uiteindelijk....


Idd en daarmee toont Natalie meteen dat zij op een aantal vlakken sterker in haar schoenen staat dan Krieke mi ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #385 Gepost op: 22-05-2005, 22:33:56 »
::rofl:: Die serieusheid... Krieke mag Rink wel van alles flikken maar oooh kom niet aan Krieke want dan heb je het gedaan. En ach, alles wat Rink doet is fout.. lekker kortzichtig weer  ::ok::
Toen Krieke Rinck twee-drie keer (eerlijk) een oor aannaaide, zaten ze nog samen in de race. Nu was Rinck buiten de strijd en moest hij alleen een blok aan de been spelen. Om er dan direct geldelijk gewin uit te halen bevestigd mijn denken over Rinck.
Misselijkmakend !

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #386 Gepost op: 22-05-2005, 22:36:21 »
Ik wil niet de ethiek van eea ter discussie stellen hier maar wel twee dingen opmerken.
Ten eerste denk ik dat Krieke gewoon als in principe gelijkwaardige liftpartner had kunnen vertrekken. Het blok aan het been zou toch gemanifesteerd zijn of het nu fysiek of mentaal gebeurde. In principe waren beiden gelijkwaardige liftpartners en hoewel Rinck volgens mij een sterk blok kan zijn had Krieke ook hiervoor kunnen kiezen.

Ten tweede denk ik niet dat de intentie was om geld af te troggelen zoals hier gezegd wordt maar eerder zuiver om tijd te rekken. Ik denk dat Rinck zelf heel verbaasd was dat Krieke dat 'contract' tekende. De vraag is dan ook zeer of ze hen er uiteindelijk aan gehouden zouden hebben (zeker aangezien Natalie er niet bij was) en in hoeverre dat überhaupt rechtsgeldig was geweest. Ik denk dat Krieke dat serieuzer opvatte op dat punt dan Rinck ingeschat heeft (zoals we eerder hebben gezien maakt hij soms inschattingsfouten ;) )


Ik begrijp dat de zaak twijfelachtig overkomt vooral voor diegenen die al niet zoveel op hadden met Rinck maar ik denk echt dat dit bedoeld was als een vorm van competitie en het zweet op het voorhoofd van je tegenstander willen zien staan.Zoals vaker in de serie kan je vraagtekens zetten bij waar die grens ligt, denk ik - het blijft een persoonlijke keuze en een momentopname, ingegeven door omstandigheden.

Over de modus daarvan kan je je twijfels cq mening hebben maar ik persoonlijk denk niet dat het in eerste instantie bedoeld was om geld af te troggelen :)
Idd en daarmee toont Natalie meteen dat zij op een aantal vlakken sterker in haar schoenen staat dan Krieke mi ;)
Als dat zo zou zijn geweest, had het dan niet voor de hand gelegen dat Rinck dit in het interview waarin hij zijn plannen uitlegde, duidelijk had gemaakt.?
Als hij zich niet bewust is hoe dit overkomt, hoe weet je dan dat hij zich wel bewust is van het feit dat dit volgens een behoorlijk aantal mensen de grenzen van het spel zou overschrijden?
« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 22:50:40 door Castor_en_Pollux »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #387 Gepost op: 22-05-2005, 22:37:05 »
::rofl:: Die serieusheid... Krieke mag Rink wel van alles flikken maar oooh kom niet aan Krieke want dan heb je het gedaan. En ach, alles wat Rink doet is fout.. lekker kortzichtig weer  ::ok::

Ach, wat Krieke deed was ook niet altijd goed natuurlijk. Maar Rink zal niet trots op zichzelf zijn als hij dit terug ziet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #388 Gepost op: 22-05-2005, 22:41:56 »
Als dat zo zou zijn geweest, had het dan niet voor de hand gelegen dat Rinck dit in het interview waarin hij zijn plannen uitlegde, duidelijk had gemaakt.?

Tja vwb deze keuze is iegenlijk elke uitleg uitgebleven behalve de constatering dat de reactie Rinck verbaasde ;)

Vandaar mijn eigen mening erover- uiteraard hebben we geen duidelijk  antwoord gekregen maar juist daarom vind ik het moeilijk meteen deze interpretatie hieraan te geven
Citaat
Als hij zich niet bewust is hoe dit overkomt, hoe weet je dan dat hij zich wel bewust is van het feit dat dit volgens een behoorlijk aantal mensen de grenzen van het spel zou verschreiden?

Ik heb niet gezegd dat hij zich bewust is dat dit volgens een aantal mensen de grenzen van het spel overschreiden zou? Ik heb alleen gezegd dat je op zo'n moment volgens mij handelt naar waar de grenzen van het spel volgens jouzelf liggen- en dat dit in de ogen van anderen anders kan zijn (of overkomen al naar gelang sympathiën of antipathiën) - dit kan vervolgens een eigen cause and effect sorteren ook- en al een aantal maal anders is gebleken bij diverse kandidaten.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #389 Gepost op: 22-05-2005, 23:17:24 »
Vandaar mijn eigen mening erover- uiteraard hebben we geen duidelijk  antwoord gekregen maar juist daarom vind ik het moeilijk meteen deze interpretatie hieraan te geven
Het is sowieso goed om de verschillende mogelijkheden af te wegen.  ::ok::

Ik heb niet gezegd dat hij zich bewust is dat dit volgens een aantal mensen de grenzen van het spel overschreiden zou?
Dat heb jij niet gezegd en stel ik ook niet.

Ik heb alleen gezegd dat je op zo'n moment volgens mij handelt naar waar de grenzen van het spel volgens jouzelf liggen- en dat dit in de ogen van anderen anders kan zijn (of overkomen al naar gelang sympathiën of antipathiën) - dit kan vervolgens een eigen cause and effect sorteren ook- en al een aantal maal anders is gebleken bij diverse kandidaten.
Laten we het even niet hebben over sympathiën of antipatiën. Ik verzeker je dat dit in dit geval bij mij geen enkele rol speelt.

Wat weten we:
  • Rinck heeft niet in een impuls gehandeld. Hij heeft een heel contract opgesteld.
  • Tijdens zijn interview maakt hij niet duidelijk dat het hier om fake zou gaan. Hij vindt dat in ieder geval niet belangrijk.
  • Ook nadat de proef is afgelopen, laat hij Krieke in de veronderstelling dat hij (Rinck) het geld daadwerkelijk wil hebben. Krieke vertelt dit immers aan Nathalie.

Als de aktie van Rinck alleen bedoeld was als een vorm van psychologische oorlogvoering, waarom laat hij Krieke dan na afloop in de waan?
(Persoonlijk, als ik al tot een dergelijke aktie als spelelement over zou gaan, dan had mij er alles aan gelegen geweest om achteraf vooral duidelijk te maken dat dit niet serieus bedoeld was en had ik ook Krieke niet in die veronderstelling gelaten.)

Binnen de veronderstelling dat Rinck dit alleen als spelelement bedoeld heeft en niet het geld daadwerkelijk wilde hebben, heb ik hiervoor geen verklaring.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 23:24:37 door Castor_en_Pollux »

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #390 Gepost op: 22-05-2005, 23:30:12 »
Ik vind dat contract wat rink heeft gedaan echt belachelijk en echt niet kunnen!!
Op mijn gevoel meende hij het echt! Want toen Krieke vertelde dat hij niet de helft wilde maar minder was rink er gelijk mee eens.

RINK = ::niet-ok:: >:( ::niet-ok::  >:(::niet-ok:: >:(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #391 Gepost op: 22-05-2005, 23:32:04 »
Ik vind dat contract wat rink heeft gedaan echt belachelijk en echt niet kunnen!!
Op mijn gevoel meende hij het echt! Want toen Krieke vertelde dat hij niet de helft wilde maar minder was rink er gelijk mee eens.

RINK = ::niet-ok:: >:( ::niet-ok::  >:(::niet-ok:: >:(

Helemaal mee eens  ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #392 Gepost op: 23-05-2005, 00:23:38 »
Hoewel ik in de loop der weken geen al te hoge pet van Rink heb gekregen, snap ik niet zo goed waarom zijn actie in dit geval nou zo schandalig is. Meer viel het mij van Krieke tegen dat hij erop in ging.

Wat ik erger vind, als kijker, is dat dit programma enkelingen in staat stelt zo'n macht uit te oefenen, en zelfs invloed te hebben op de uitslag. Nou is dat in andere realityprogramma's natuurlijk ook, maar dan stemt de hele groep afvallers. In dit geval wordt de macht bij 1 team gelegd, en dat vind ik raar willekeurig. Dat heeft niks te maken met hoe een team in zijn algemeenheid in de groep lag.

Bovendien vind ik dat bij PE volstrekt niet belangrijk. In ER is het van belang hoe iemand zich in sociaal opzicht tot anderen verhoudt. Maar in een race toch niet? In De Mol maakt het toch ook geen bal uit of de anderen je aardig vinden? Ik vind dat dus erg geforceerd. Maar vorig jaar was het precies hetzelfde.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #393 Gepost op: 23-05-2005, 00:41:51 »
Het is sowieso goed om de verschillende mogelijkheden af te wegen.  ::ok::

;)

Citaat
Laten we het even niet hebben over sympathiën of antipatiën. Ik verzeker je dat dit in dit geval bij mij geen enkele rol speelt.

For clarification purposes - daarmee doelde op de kandidaten onderling in het spel in dit geval niet op de kijker - maw hoe de medekandidaten die grens(overschrijding) ervaren. :) (Just for the record).

Citaat
Wat weten we:
  • Rinck heeft niet in een impuls gehandeld. Hij heeft een heel contract opgesteld.
Eens
Citaat
  • Tijdens zijn interview maakt hij niet duidelijk dat het hier om fake zou gaan. Hij vindt dat in ieder geval niet belangrijk.

Ik heb het nogmaals een keer bekeken - ik denk idd dat hij niet van plan was het geld terug te geven. Toch heeft hij het over 'tot zijn stomme verbazing' dat Krieke het ondertekende. Ik maak daaruit op dat dit niet primair de beweegreden was voor het opstellen van dit contract- die moet dan mi dus anders geweest zijn namelijk de ander in gewetensconflict brengen, tijd rekken, de ander in tweestrijd zien.. devil's advocate miss. Ik denk dat beiden (Krieke zowel als Rinck) dit in zich hebben.

Desalniettemin heeft hij idd nergens beweerd dat hij het nietig zou verklaren of als fake ziet na instemming van Krieke.

Citaat
  • Ook nadat de proef is afgelopen, laat hij Krieke in de veronderstelling dat hij (Rinck) het geld daadwerkelijk wil hebben. Krieke vertelt dit immers aan Nathalie.

Ja klopt. Rinck 'fixt' volgens de voiceover zelfs een busrit.. dus dat doet vermoeden dat hij op dat moment ook een belang heeft in hun welslagen en idd niet van plan was het document als niet valide te beschouwen. Dat is op zich ethisch zeer twijfelachtig dat ben ik met je eens zeker gezien de principes die hij gedurende de serie meent hoog te houden.

Desalniettemin denk ik nog steeds niet dat dit zijn primaire drijfveer is/ was althans niet initiëel. Nogmaals over de ethiek van deze actie wil ik niets zeggen want ik heb daar zelf mijn vraagtekens bij - tegelijkertijd gaan meerdere kandidaten voor de gevoelsmatige beleving van anderen over onzichtbare grenzen, of dit nu ingegeven werd door competitie, omstandigheden of de eigen interpretatie van waar die grens ligt . Bovendien zie je vaak  mi bij de mannen onderling op dit vlak een toch beduidend fellere strijd dan tussen de vrouwen.

Citaat
Als de aktie van Rinck alleen bedoeld was als een vorm van psychologische oorlogvoering, waarom laat hij Krieke dan na afloop in de waan?
(Persoonlijk, als ik al tot een dergelijke aktie als spelelement over zou gaan, dan had mij er alles aan gelegen geweest om achteraf vooral duidelijk te maken dat dit niet serieus bedoeld was en had ik ook Krieke niet in die veronderstelling gelaten.)
Ik weet net zo min als jij wat zijn precieze intentie was ;) Daar is in de serie niet over gesproken. Ik wil alleen niet iets zomaar voor iemand invullen.
Ik denk niet dat het begon met opzet op de ander geld afhandig te maken. Daar staat tegenover dat ik idd vind dat Rinck's regelen van die bus ipv blok zijn, toch weer de tweeslachtigheid van zijn daden onderstreept op het moment dat er een opportunistische mogelijkheid inzit. Idd lijkt hij dit niet naar Krieke te hebben weerlegd - misschien dacht hij dat het document toch niet rechtsgeldig zou zijn of dat de productie het nooit zover zou laten komen - wellicht was die uitleg er wel maar hebben we hem nooit gekregen.

Wat ik vooral met deze kleine bemerkingen wilde zeggen was, dat het lastig is bepaalde dingen zomaar in te vullen. Dat we niet bepaalde uitleg krijgen wil nog niet zeggen dat die er niet is. Ik denk dat hoe - op zijn minst - ambivalent en dubieus deze actie ook was op zijn minst het voordeel van de twijfel gegund zij omtrent de intentie in eerste instantie :)
« Laatst bewerkt op: 23-05-2005, 00:54:12 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #394 Gepost op: 23-05-2005, 00:48:52 »
Wat ik erger vind, als kijker, is dat dit programma enkelingen in staat stelt zo'n macht uit te oefenen, en zelfs invloed te hebben op de uitslag.
Bovendien vind ik dat bij PE volstrekt niet belangrijk. In ER is het van belang hoe iemand zich in sociaal opzicht tot anderen verhoudt. Maar in een race toch niet? In De Mol maakt het toch ook geen bal uit of de anderen je aardig vinden? Ik vind dat dus erg geforceerd. Maar vorig jaar was het precies hetzelfde.

Tja het zal het spel en competitie element zijn dat ze aan willen wakkeren.
Zonder al dan niet opgewekte strijd lang zulke leuke tv niet zullen ze wel denken ;)

Misschien een typisch onderschattingssyndroom aangaande de intelligentie van de kijker die commerciële omroepen wel vaker lijken te hebben (excuus voor de generalisatie :) )

Vwb macht, ik ben het daar toch niet zo mee eens. Ik ben er van overtuigd was dit bijv Natalie gebeurd, dan was ze gewoon vertrokken en had ze wel gezien waar ze strandden. Iemand heeft ook alleen zoveel macht als je hem / haar geeft- is een kwestie van perceptie. Al denk ik dat Rink idd een zwaar blok zou zijn geweest, toch was de keuze an sich aan Krieke zelf of hij deze macht aan Rink daadwerkelijk gaf. Dat hij dat deed zegt veel over hem (even afgezien dus van de ethiek van het dilemma waar Rinck hem voor plaatste).

Ik denk dat ze ip als gelijkwaardige partners vertrokken alleen met een andere missie. Het feit dat Krieke hieraan toegaf - ook al was de afweging 1 van de drie verliezen qua tijdsachterstand en qua amulet- tov het geldbedrag afstaan- zegt ook veel over hetfeit dat hij kennelijk die macht gaf aan de ander. Dat is nu juist- denk ik- de gedachte achter deze formule ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #395 Gepost op: 23-05-2005, 01:18:41 »
Overigens, wat iedereen ook van met name Rinck maar ook Jorien vindt ;)

Zonder hen was deze serie denk ik een stuk minder interessant geworden om naar te kijken ;)

Ik denk dat we vooral niet moeten vergeten dat televisie een machtig medium is. Dat wil niet zeggen dat bepaalde karaktertrekken er niet zijn (of dat die niet kunnen opvallen op positieve of minder positieve manier ;) ) maar dat het mi vooral een uitvergroting van bepaalde karakteristieken (en per consequentie naar verhouding kleinere representatie van de andere)  wordt waardoor het soms lastig kan zijn de nuancering te zien vooral als je erg gestuurd wordt in je beleving. Ik wil daarmee niet zeggen dat wat je ziet er niet is, maar wel dat dat niet het enige is.

Soms - met name de laatste tijd - had ik het gevoel dat vooral  Rinck  een beetje teveel op een bepaalde manier "neergezet" werd. Zal niet zeggen dat wat je te zien krijgt geen deel is van iemand maar het is ook niet meer of minder dan dat.

Hoe dan ook  wil ik ook dit koppel ook bedanken voor hun deelname. Ik denk dat zijzelf zowel wij als kijker daar een spiegel voorgehouden hebben gekregen, wat ieder voor zich er ook uit halen mag/ wil.

Bedankt voor jullie deelname en bijdrage  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 23-05-2005, 01:26:17 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #396 Gepost op: 23-05-2005, 07:32:16 »
Iedereen die denkt dat Rink dat contract ZELF verzonnen heeft, is naief. Het lijkt me overduidelijk dat dit idee van de programmaleiding afkomstig is. Zoiets verzin je namelijk niet, zelfs Rink niet. Rink heeft zich in deze serie laten kennen als een principiele oude hippie die niet voor het geld meedeed maar voor de "mooie ervaringen".

Hij was heel overtuigd en zelfverzekerd met zijn contract. Dit kwam omdat hij zich gesteund wist door de programmaleiding. Als hij dit contract echt zelf verzonnen had, dan was hij minder zelfverzekerd geweest, alleen al omdat hij niet kon weten of dit wel legaal was en binnen het spel paste.

Kortom, pas even op met Rink te veroordelen. PE is en blijft een SPELLETJE.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #397 Gepost op: 23-05-2005, 07:42:23 »
Geweldig dat contract!! Ja Rink heeft bij mij weer veel punten terugverdiend! Wat heb ik gelachen zeg!
Some light in your eyes...

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #398 Gepost op: 23-05-2005, 09:11:58 »
Echt geweldig van dat contract!!! ::ok::
We hebben enorm gelachen en ik weet zeker dat ook Krieke hier achteraf heus de humor wel van in gezien heeft.
Leuk dat jullie uiteindelijk toch ook de eindstreep hebben gehaald.
We hebben echt van jullie genoten in deze serie,veel om jullie gelachen en af en toe een beetje verbaasd gestaan.
We hadden jullie de overwinning natuurlijk gegund.
Wat jullie nu overgehouden hebben aan deze ervaring is eigenlijk ook niet in geld uit te drukken denk ik. ::bravo::
Jullie hebben de kijkers veel kijkplezier gegeven (in heel veel opzichten).

Ad,Ingrid en Timo.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #399 Gepost op: 23-05-2005, 10:05:09 »
Jullie hebben de kijkers veel kijkplezier gegeven (in heel veel opzichten).

De tokkies ook.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 23-05-2005, 10:07:32 door Castor_en_Pollux »