Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 114955 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #220 Gepost op: 16-05-2005, 16:44:20 »
nu ze zo ver zijn hoop ik echtd at ze winnen  ::ok:: ::ok::

wat had sophie een briljante opmerking in de afleverind van gisteren

toen de bekend making van het tweede koppel voor de finale bekend werd

art: en het tweede koppel dat door is naar de finale zijn ................. karla en sophie

sophie : liggen wij eruit

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Dat was Karla ;)

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #221 Gepost op: 16-05-2005, 17:34:55 »
Karla en Sophie vindt ik 2 hele leuk meiden, die ook echt heel veel lol hebben! ik heb ook kei erg om deze 2 gelachen joh!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #222 Gepost op: 16-05-2005, 18:08:54 »
Ik zou het super vinden als ze winnen, zo in het niets gestapt en dan zover komen toppie!!!... Ik heb liever dat ze winnen dan Krieke en Nathalie, maar als hun winnen vind ik het ook super, omdat ze elkaar helemaal niet kennen enz.


Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #223 Gepost op: 16-05-2005, 18:14:35 »
Wat een onzin, zeg. Heel veel 'vrouwen' van rond de 30 voelen zich tussen meisje en vrouw in. Daar is niets geforceerds aan, hoor. Wat raar dat je op dat soort oppervlakkige dingen let en je eraan stoort. En om hen te verwijten dat ze goed kunnen liften vind ik helemaal vreemd. Ieder koppel heeft in dat opzicht zijn kwaliteiten, ieder op het eigen vlak.
Ik vind gewoon dat je goed moet nadenken voor je gaat meedoen met zo'n programma, Karla kan niet tegen dieren, ze vonden het na 1 dag al genoeg, en ze willen ten koste van alles proper blijven. Allemaal leuk en aardig, maar ga je dan niet opgeven voor zo'n programma.

Citaat
Op de een of andere manier heb ik het idee dat je ergernissen meer met jezelf te maken hebben dan met Sophie en Karla. Ben je soms een lelijke kerel van 40, of zo?
Ik zou het best wel durven om een foto te plaatsen hier heur, maar als jij zo afbekt op iemand die je niet eens kent (zeker niet van gezicht) dan zal je zelf ook wel wat issues hebben.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #224 Gepost op: 16-05-2005, 18:36:24 »
Ik vind gewoon dat je goed moet nadenken voor je gaat meedoen met zo'n programma, Karla kan niet tegen dieren, ze vonden het na 1 dag al genoeg, en ze willen ten koste van alles proper blijven. Allemaal leuk en aardig, maar ga je dan niet opgeven voor zo'n programma.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ze doen het hartstikke slecht, en hadden beter thuis kunnen blijven.
Ik zou het best wel durven om een foto te plaatsen hier heur, maar als jij zo afbekt op iemand die je niet eens kent (zeker niet van gezicht) dan zal je zelf ook wel wat issues hebben.
Daar heb je wel gelijk in. Ik had niet zo persoonlijk hoeven worden. Maar zelf ben je ook niet erg aardig, voor Karla en Sophie. Vind je werkelijk dat je hen wél kent?

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #225 Gepost op: 16-05-2005, 18:49:43 »
Okay, ik had iets milder moeten zijn, maar het is gewoon mijn mening. Blijkbaar vinden veel mensen dat anders. 8)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #226 Gepost op: 17-05-2005, 00:11:56 »
Ik heb veel respect voor de meiden ze hebben gewoon die finale gehaald en 6 andere koppels naar huis gestuurd ze hebben het geweldig gedaan en voor mijn zijn ze al de winaars geworden van Peking Express 2005  ::bravo:: ::bravo::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #227 Gepost op: 17-05-2005, 14:33:15 »
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ze doen het hartstikke slecht, en hadden beter thuis kunnen blijven.

Slecht? jij doet het ze niet na ::)
Some light in your eyes...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #228 Gepost op: 17-05-2005, 14:50:20 »
Slecht? jij doet het ze niet na ::)
Dat was ironisch bedoeld, Freek. Ik reageerde op "Ik vind gewoon dat je goed moet nadenken voor je gaat meedoen met zo'n programma, Karla kan niet tegen dieren, ze vonden het na 1 dag al genoeg, en ze willen ten koste van alles proper blijven. Allemaal leuk en aardig, maar ga je dan niet opgeven voor zo'n programma". Dat vond ik dus nogal onzin, precies om de reden die jij nu aangeeft.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2005, 15:18:46 door Starry Night »

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #229 Gepost op: 17-05-2005, 15:15:57 »
Ik vond het heel sneu dat ze bijna bij de finale toch nog zo een rotavond moeten mee maken. Zo veel mannen en jongens achter je aan moet gewoon bedreigend zijn. Zoiets gun ik ze echt niet. Van mij mogen ze de finale winnen. Ik ben ze echt gaan waarderen.
En inderdaad naar andere kandidaten toe zijn ze steeds "eerlijk"geweest.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #230 Gepost op: 17-05-2005, 15:17:33 »
Geweldig die twee meiden ::rofl::
Nee, man, we doen niks gevaarlijks... ::rofl::

ff een vraagje: klopt het echt dat als ze nu willen dat ze dan helemaal niks hebben? dat zou wel lullig zijn ::trots::

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #231 Gepost op: 17-05-2005, 16:46:53 »
Eigenlijk hebben deze 2 meiden alles om PE te winnen.  Ze zijn fair tegenover de andere kandidaten, en blijven sportief als ze een opdracht verliezen.  Ze beleven het meeste plezier van allemaal.  Hun lifttaktiek kan niemand evenaren.  En die humor van ze, echt om te gieren.  Ze zijn gewoonweg goed bezig!  Van de eerste aflevering geloofde ik in hun kansen en dit blijft onveranderd.
Ik duim voor jullie !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #232 Gepost op: 17-05-2005, 22:16:08 »
Eigenlijk hebben deze 2 meiden alles om PE te winnen.  Ze zijn fair tegenover de andere kandidaten, en blijven sportief als ze een opdracht verliezen.  Ze beleven het meeste plezier van allemaal.  Hun lifttaktiek kan niemand evenaren.  En die humor van ze, echt om te gieren.  Ze zijn gewoonweg goed bezig!  Van de eerste aflevering geloofde ik in hun kansen en dit blijft onveranderd.
Ik duim voor jullie !
inderdaad, jammer dat ze niks winnen...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #233 Gepost op: 17-05-2005, 23:55:10 »
Ik snap dat niet hpoor. Denken jullie nou echt dat de meisjes, áls ze winnen, met lege handen naar huis gaan? de PE crew zal best wel een paar amuletten achter de hand hebben hoor ::jaja:: ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #234 Gepost op: 18-05-2005, 11:46:30 »
Het mooiste scenario zou zijn dat de kandidaten die er eerder al uitvielen, hun amuletten mogen afgeven aan de finalisten ... maar ja ... dit zal wel niet, hé
Keep on dreaming 

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #235 Gepost op: 18-05-2005, 11:59:45 »
Wie weet wat voor verassingen we nog te zien krijgen..... :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #236 Gepost op: 18-05-2005, 13:14:46 »
was dat vorig jaar niet zo? dat de afvallers hun amuletten door moesten geven aan de overgebleven koppels?

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #237 Gepost op: 18-05-2005, 14:52:42 »
Ja, inderdaad, en dan moest je als kandidaat al goed in de smaak vallen van de andere deelnemers om zo'n amulet te krijgen.  Ik vond dat eigenlijk niet echt een goed systeem, maar dit jaar is het hele amuletten gedoe nog erger.
Ze zouden er beter een vaste prijzenpot van maken. 

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #238 Gepost op: 18-05-2005, 15:20:43 »
Ik snap dat niet hpoor. Denken jullie nou echt dat de meisjes, áls ze winnen, met lege handen naar huis gaan? de PE crew zal best wel een paar amuletten achter de hand hebben hoor ::jaja:: ::jaja::

Er is na de laatste amulet etappe ook gezegt dat er in de finale aflevering nog de kans is amuletten te winnen....  ::jaja::

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #239 Gepost op: 18-05-2005, 15:26:54 »
Hopelijk heb je gelijk !!!