Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 115728 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #180 Gepost op: 1-05-2005, 22:23:04 »
Nee, andere mensen afzeiken en daarom zo hard lachen  ::niet-ok::

Zeg ik dat dat leuk is dan? Leg me svp geen woorden in de mond die ikzelf niet vind.

Offline bagpackie

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #181 Gepost op: 1-05-2005, 22:27:24 »
Nee, andere mensen afzeiken en daarom zo hard lachen  ::niet-ok::

Ik vind het een leuk koppel, en kan erg om hun lachen  8)

Zeker leuk, die meiden hebben er echt plezier in! ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #182 Gepost op: 1-05-2005, 22:28:55 »
Zeg ik dat dat leuk is dan? Leg me svp geen woorden in de mond die ikzelf niet vind.

Zeg ik dat JIJ dat doet dan  :-\\
Lees eerst even goed voordat je zo snel op je teentjes getrapt bent ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #183 Gepost op: 1-05-2005, 22:31:19 »
Zeg ik dat JIJ dat doet dan  :-\\
Lees eerst even goed voordat je zo snel op je teentjes getrapt bent ::zwaai::

O, okee. Ja ik dacht dat een antwoord op mijn post aan mij gericht was, maar blijkbaar hou jij er een andere logica op na.

 ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #184 Gepost op: 1-05-2005, 23:31:46 »
Zullen we weer gewoon teruggaan naar Karla en Sophie?
Some light in your eyes...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #185 Gepost op: 2-05-2005, 00:53:58 »
Vind je dat een verdienste? Ik vind het juist erg irritant als mensen zelf als hardste lachen om hun eigen grappen.
Ja, bah, ik ook! Maar ze lachen niet om hun eigen grapjes, ze hebben zelfspot. Da's toch heus iets anders.

Oh, en Guikie, ik zag dat je 18 bent. Laat me je geruststellen: het lachen zal je met het ouder worden heus niet vergaan, hoor.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2005, 00:55:48 door Starry Night »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #186 Gepost op: 2-05-2005, 01:07:00 »
ooooohhhhhhh wat heb ik weer genoten van deze twee meiden. ::rofl:: Hun lifttechniek,....gewoon geweldig!!!!  ::ok::Ze krijgen het toch maar voorelkaar!. Ik las eerder in dit topic dat men weinig waardering kon opbrengen voor het feit dat ze gebruik maken van de te grote belangstelling wat het Indiaase heervolk in hun heeft. Maar ik vind dat nogal meevallen hoor. Ik heb niet gekonstateert dat ze hun waardigheid daarbij verloren. En dan de proef. Nou echt, Karla heeft haar grenzen overstegen. ::ok:: Ik weet niet of ik die sleutels had durven pakken. Ze heeft een enorme overwinning op zich zelf gehaald. Ook Sofie heeft een slang overwonnen, maar heeft daar denk ik iets minder moeite mee. Alles bij elkaar hebben ze het geweldig gedaan. Ik hoop van harte dat ze samen met Krieke en Nathalie in de finale komen  ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #187 Gepost op: 2-05-2005, 22:22:13 »
ooooohhhhhhh wat heb ik weer genoten van deze twee meiden. ::rofl:: Hun lifttechniek,....gewoon geweldig!!!!  ::ok::Ze krijgen het toch maar voorelkaar!. Ik las eerder in dit topic dat men weinig waardering kon opbrengen voor het feit dat ze gebruik maken van de te grote belangstelling wat het Indiaase heervolk in hun heeft. Maar ik vind dat nogal meevallen hoor. Ik heb niet gekonstateert dat ze hun waardigheid daarbij verloren. En dan de proef. Nou echt, Karla heeft haar grenzen overstegen. ::ok:: Ik weet niet of ik die sleutels had durven pakken. Ze heeft een enorme overwinning op zich zelf gehaald. Ook Sofie heeft een slang overwonnen, maar heeft daar denk ik iets minder moeite mee. Alles bij elkaar hebben ze het geweldig gedaan. Ik hoop van harte dat ze samen met Krieke en Nathalie in de finale komen  ::jaja::

Ik hoop ook dat ze in de Finale komen is het met Mapel eens Karla en Sophie moeten winnen!!!! maar,als Krieke en Natalie winnen vind ik het ook niet erg r.e.s.p.e.c.t voor Krieke en Natalie ze kennen elkaar nog niet zo lang en dan presteren ze al zo ver te komen Geweldig  ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #188 Gepost op: 2-05-2005, 23:06:17 »
Oh, en Guikie, ik zag dat je 18 bent. Laat me je geruststellen: het lachen zal je met het ouder worden heus niet vergaan, hoor.

Laat ik de slimste zijn, en het bij deze reactie laten

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #189 Gepost op: 3-05-2005, 08:26:26 »
Ze deden me weer even aan de irritante giebels van de eerste afleveringen denken. Maar ik heb nu meer bewondering voor ze. Hoe ze de proef deden. Ze doen het toch maar even.... Knap hoor.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #190 Gepost op: 3-05-2005, 09:09:07 »
Ik vind ze af en toe zo heerlijk meisjesachtig...hoe ze ook keken toen ze helemaal niks snapten van de rekensommen...geweldig! ::bravo::

ik vind dus ook niet dat de dames lopen te pronken met hun vrouwzijn...ze vallen gewoon goed in de smaak bij de mannen en dat komt hun zeer goed van pas af en toe...ik had meer moeite met de gladde zakenman dan met de dames...karla is gewoon erg charmant in hoe ze over komt, maar volgens mij is dat ook oprecht en niet gespeeld om maar in een geod blaadje te komen...ik denk dat zij het van de koppels mss wel het moeilijkste hebben omdat ze juist een dameskoppel zijn...maar ja wie zal het zeggen? :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #191 Gepost op: 3-05-2005, 09:20:07 »
Dit heeft toch ook wel in hun voordeel gewerkt. Ze doen het voortreffelijk en ik hoop echt dat ze nog lang kunnen "genieten" van het racen. ::tandpastasmiley::

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #192 Gepost op: 3-05-2005, 22:20:53 »
Voor mij, zeker na afl. 9, de nummer 1!!
Ik vond het vooral leuk om te horen hoe Karla ook in het Frans kan communiceren. Dan komt ze heel anders over!! Zij is ook wel typisch een Beligische op zo'n moment. Ze is erg charmant.

De slaapzakken-scene vond ik echt om te gillen zo leuk!!! Heerlijk, zo herkenbaar!! ha ha  ::rofl::
Die uitspraak van Karla, dat Sophie niet aan haar " systeem"  mocht komen!! Super  ;D
Voor hun wordt de volgende aflevering er toch eentje zonder stress vanwege de vrijgeleide??
En terecht verdiend!



Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #193 Gepost op: 3-05-2005, 22:28:06 »
Voor mij, zeker na afl. 9, de nummer 1!!
Ik vond het vooral leuk om te horen hoe Karla ook in het Frans kan communiceren. Dan komt ze heel anders over!! Zij is ook wel typisch een Beligische op zo'n moment. Ze is erg charmant.

De slaapzakken-scene vond ik echt om te gillen zo leuk!!! Heerlijk, zo herkenbaar!! ha ha  ::rofl::
Die uitspraak van Karla, dat Sophie niet aan haar " systeem"  mocht komen!! Super  ;D
Voor hun wordt de volgende aflevering er toch eentje zonder stress vanwege de vrijgeleide??
En terecht verdiend!




Ik deel helemaal jou mening!! :D
Some light in your eyes...

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #194 Gepost op: 3-05-2005, 22:45:27 »

Voor hun wordt de volgende aflevering er toch eentje zonder stress vanwege de vrijgeleide??
En terecht verdiend!


Die vrijgeleide hebben ze al gehad; ze konden het de laatste twee dagen van deze etappe rustig aan doen omdat ze die vrijgeleide hadden. Dus volgende keer moeten ze weer volop liften en strijden. Ik hoop dat ze in de finale komen!  ::ok::

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #195 Gepost op: 8-05-2005, 16:38:30 »
Krieke: "2 Geiten, Dachten we meteen aan Karla en Sofie"

haha die was wel goed.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #196 Gepost op: 9-05-2005, 09:11:41 »
 Ze hebben er weer een leuke aflevering van gemaakt. Met de ezel en de geiten was geweldig. Jammer dat hun vechtlust een beetje weg is. Misschien wel logisch als de vermoeidheid toe slaat. Ik vind het sowieso heel knap dat zij als twee meiden zo ver zijn gekomen. Ik geniet er elke week weer van dus van mij mogen ze naar de finale. Mijn gevoel zegt dat het ze niet gaat lukken. Stel dat het ze wel lukt en ze winnen dan uiteindelijk ook nog, dan hebben ze geen enkele amulet. Sneu toch? :-[

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #197 Gepost op: 9-05-2005, 10:51:48 »
Ik hoop dat de crew van peking Express hier wel aan heeft gedacht. Dat de winnaar van PE gewoon zeg maaar 2 amuletten wint aan het eind. Dan hebben ze ieder tenminste nog  € 10.000.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #198 Gepost op: 9-05-2005, 11:32:46 »
Maakt het trouwens uit of Karla en Sophie "hun onschuld"verliezen? Het zijn twee vrijgezelle meiden, dus er is niemand die er last van heeft. In het begin dacht ik niet dat ze zover zouden komen, maar ze overtreffen zichzelf iedere keer weer.
Ik zou waarschijnlijk niet eens make-up meenemen, maar zij gebruiken het voor ze met de geiten op stap gaan. Te gek toch.........

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #199 Gepost op: 9-05-2005, 12:52:19 »
ik hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop zoooooooooo dat ze winnen
ze doen er niets voor en ze komen er altijd door heen
ze lachen altijd en zijn volgens hun  heel " propper "
IK BEN HELEMAAL VOOR KARLA EN SOPHIE
Laat je snor staan !!