Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 115754 keer)

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #120 Gepost op: 19-04-2005, 15:23:06 »
Vond het eerder zielig voor die apen die haar naar beneden moesten sjouwen hahaha, hun geluk dat zij niet zo heel veel weegt, maar het zal geen pretje zijn geweest! ::joehoe::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #121 Gepost op: 19-04-2005, 15:29:10 »
Vond het eerder zielig voor die apen die haar naar beneden moesten sjouwen hahaha, hun geluk dat zij niet zo heel veel weegt, maar het zal geen pretje zijn geweest! ::joehoe::
Ik vond het voor die mannen ook geen pretje, maar om ze apen te noemen gaat MIJ iets te ver.

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #122 Gepost op: 19-04-2005, 15:31:31 »
Apen was ook niet letterlijk bedoeld.....weet niet of je uit Nederland komt, maar hier gebruiken we dat woordje wel eens als stopwoordje....maar als je het discriminerend opvat, het is zo echt niet bedoeld!!!!

Vond het geen pretje voor die mensen!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #123 Gepost op: 19-04-2005, 16:05:56 »
Kan ze toch ook heel goed samen zijn met spontane sympathieke vrouw!

Tegenwoordig kan alles!!! ::bravo::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #124 Gepost op: 19-04-2005, 16:08:10 »
Ik denk dat ze 2e worden :P ... ;)

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #125 Gepost op: 19-04-2005, 16:09:25 »
Ik denk dat de meiden er de volgende ronde uitliggen...helaas maar waar! ::zwaai::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #126 Gepost op: 19-04-2005, 17:01:37 »
Ik denk dat de meiden er de volgende ronde uitliggen...helaas maar waar! ::zwaai::
Misschien wel maar ik denk dat ze nog een ronde verder komen. En over de apen praat ik niet meer hoor.

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #127 Gepost op: 19-04-2005, 17:36:16 »
Ik vind het maar een rare koppel, het lijkt net of ze magie gebruiken ofzo.

Steeds maar weer problemen ( vlag, chauffeurs, slomo autos, misselijk, transport van doelgroep halen ) en dan nog niet laatste of en na laatste.

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #128 Gepost op: 19-04-2005, 22:38:12 »
Ik vind het maar een rare koppel, het lijkt net of ze magie gebruiken ofzo.

Steeds maar weer problemen ( vlag, chauffeurs, slomo autos, misselijk, transport van doelgroep halen ) en dan nog niet laatste of en na laatste.

Nee joh!! Magie? Hoe kom je daar bij?
Het zijn gewoon twee mooie vrouwen. Ook al ben ik zelf ook een vrouw, dan nog: ze hebben gewoon een onweerstaanbare invloed op die chinese mannen! Is ook niet verwonderlijk want in China zien ze der allemaal hetzelfde uit. En als er dan twee aantrekkelijke vrouwen een lift willen... Sophie en Karla pakken het gewoon handig aan met hun lift tactiek. Of niet???!! ::trots::
Ondanks die problemen (die misselijkheid had Nathalie overigens ook in aflevering 1, en Jorien vlak voor en tijdens de rit van de beestenwagen) bewijst het wel dat ze goed gaan!
Ze hadden echt pech met die rode stopvlag van Manja, die wist van geen ophouden!

Ik vind het echt humor dat ze zo zichzelf blijven, met hun truitjes en topjes!! Ik heb ze nog weinig in fleecetrui / slobbertrui zien lopen, echt grappig als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Rinck en Jorien!! Maar die verschillen dat maakt het juist zo leuk om naar te kijken.

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #129 Gepost op: 20-04-2005, 08:35:42 »
haha dat is onzin wat je stelt dat de chinezen er allemaal hetzelfde uitzien!!!

Dat die mannen daar nog nooit paar echte westerse vrouwen tegenkomen en daarop liggen te geilen snap ik wel, maar die chinezen zelf denken ook dat wij als westerlingen er allemaal hetzelfde uitzien....dus die statement van jou raakt kan nog wal...!!! Maar toch..het blijven 2 leuke gezellige grappige meiden die het spel heel ongedwongen spelen!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #130 Gepost op: 20-04-2005, 10:08:15 »
Chinezen die er allemaal het zelfde uit zien,grappig dat er mensen zijn die dat nog kunnen zeggen ::rofl::
Wat die meiden betreft,leuk en aardig,maar het zijn een paar trutjes,en topjes heb ik nog steeds niet gezien bij hun,of zijn dat Belgische topjes? :D

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #131 Gepost op: 20-04-2005, 10:14:50 »
whaha total! haha belgische topjes....hmmpzzz haha ja die topjes daar hangen nog over hun knieeen heen denk ik....hahaha prachtig! ::rofl::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #132 Gepost op: 20-04-2005, 10:48:51 »
Ach, wat maakt het uit... topjes of truitjes... :-\\
Zij zijn wel het enige duo wat er het meest sexy bij loopt (tja, van Rinck hoef je dat ook niet te verwachten, haha, flaaauuuuwww)  ;),
dat was wat ik er mee bedoelde (zie een paar berichten terug).
Wel lachen hoor, wat voor reacties er loskomen op opmerkingen over Chinezen.
Wij als westerlingen vallen toch altijd op tussen de kleine Chinezen?
Ik bedoel, neem nou even die afleveringen toen er nog door China werd gelift: de duo's stapten een bus in en het enige wat je ziet zijn donkerharige hoofden die net boven de rugleuningen uitkomen!!
Zit je daar dan als westerling tussen alle Chinezen!
Je bent daar gewoon een attractie als je daar rondloopt! Zoals bijvoorbeeld Rinck en Jorien die het dorp uitliepen op zoek naar een lift met het halve dorp achter hun aan lopend, haha!! ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 10:56:05 door Sieg »

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #133 Gepost op: 20-04-2005, 10:56:09 »
Snap je wel Sieg...heb je ook gelijk in dat hun er het meest "uitdagend" bijlopen...
En "onze" westerlingen zijn inderdaad gewoon 1 grote prins carnaval voor die mensen daar! Het is voor die chinezen echt een attractie om van die echte Nederlanders (en belgen) tegen te komen.... ze bereiden niet voor niets vaak een feestmaal voor ter ere van het bezoek van een koppel.. Blijkt dat de chineze erg gastvrij zijn..zelfs het armste gezin van china (tenminste zo lijkt het dan) geeft zelfs onderdak en hun laatste rijst aan een van de koppels...! Dat zou hier in Nederland dus echt niet voor kunnen komen, dus ik denk dat de Nederlands hier wel een lesje leren  in echte gastvrijheid en alles met elkaar kunnen delen..!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #134 Gepost op: 20-04-2005, 13:56:33 »
Ach, wat maakt het uit... topjes of truitjes... :-\\
Zij zijn wel het enige duo wat er het meest sexy bij loopt (tja, van Rinck hoef je dat ook niet te verwachten, haha, flaaauuuuwww)  ;),
dat was wat ik er mee bedoelde (zie een paar berichten terug).
Wel lachen hoor, wat voor reacties er loskomen op opmerkingen over Chinezen.
Wij als westerlingen vallen toch altijd op tussen de kleine Chinezen?
Ik bedoel, neem nou even die afleveringen toen er nog door China werd gelift: de duo's stapten een bus in en het enige wat je ziet zijn donkerharige hoofden die net boven de rugleuningen uitkomen!!
Zit je daar dan als westerling tussen alle Chinezen!
Je bent daar gewoon een attractie als je daar rondloopt! Zoals bijvoorbeeld Rinck en Jorien die het dorp uitliepen op zoek naar een lift met het halve dorp achter hun aan lopend, haha!! ::tandpastasmiley::

En geweldig hoe Jorien daar op reageerde. Oke gaan we een lift zoeken voor 29 (?) personen.
Dan blijf je toch jezelf. Ze laat zich niet opfokken door de chinezen. Ik zou er persoonlijk heel boos om worden ( daarom doe ik ook niet mee)

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #135 Gepost op: 20-04-2005, 14:02:13 »
haha ja mooie reactie!!

ik zou alleen niet meedoen vanwege het overnachten..en het eten...echt niets voor mij!!

Maar als vader/dochter zo meedoen is wel super vet!! Mooie ervaring als je die met z'n 2en kunt delen!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #136 Gepost op: 20-04-2005, 15:41:11 »
Inmiddels weten we dat R & J zo'n beetje heilig zijn verklaard hier, maar euh ik vraag me af of de Girl Power in Indië werken gaat. De mannetjes zijn behooorlijk wat je noemt ... En ik vrees dat het weleens ambetant kan gaan zijn. Ik wens ze sterkte ...

Ps weet eigenlijk iemand of Karla en Sophie getrouwd zijn of een vent hebben?

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #137 Gepost op: 20-04-2005, 15:43:34 »
hebben beide een vent geloof ik
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #138 Gepost op: 20-04-2005, 17:51:39 »
ze zijn het leukste koppel uit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeel de peking geschiedenis

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::ze zijn zo leuk  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Laat je snor staan !!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #139 Gepost op: 20-04-2005, 21:47:16 »
In het begin van PE heb ik me niet zo op dit duo gefocust als nu! Maar ik vind die uitspraken van ze echt geweldig!!
Het valt me echt op dat ze helemaal niet zeurderig doen naar elkaar toe of bitchy ofzo. Sofie (van Steven) kon bijvoorbeeld behoorlijke uitbranders geven. Maar ik heb K&S dat nog niet zien doen. Zij zijn wat liever tegen elkaar en wat meer vergevingsgezind als het er op aan komt. Vind ik een goede eigenschap en in deze race ook absoluut noodzakelijk!! Geduld, incasseringsvermogen, vriendelijkheid etc. wordt behoorlijk getest in deze race.
Volgens mij kennen K&S elkaar behoorlijk goed.
Zo' n ervaring als deze zou een vriendschap -hoe goed die ook mag zijn- wel behoorlijk op de proef stellen.