Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 115835 keer)

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #140 Gepost op: 21-04-2005, 08:41:48 »
Is een leuk en grappig "koppel, maar toch geef ik de voorkeur aan de nederlandse koppels...landsbelang heeft bij mij nu de voorkeur!!!!!!!!!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #141 Gepost op: 21-04-2005, 17:26:15 »
Troef bij S & K is dat ze elkaar inderdaad al heel lang kennen en goed op elkaar zijn afgestemd.  Ik heb ze gedurende alle afleveringen nog geen enkele keer zien discussiëren.  S. is altijd vrolijk en is gemakkelijk om mee om te gaan.
Ik hoop dat ze naar de finale mogen, samen met Just & Brechtje.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #142 Gepost op: 22-04-2005, 21:36:00 »
Is een leuk en grappig "koppel, maar toch geef ik de voorkeur aan de nederlandse koppels...landsbelang heeft bij mij nu de voorkeur!!!!!!!!!
::ohno:: Het gaat toch of een koppel je wel/niet aanspreekt, ongeacht waar ze vandaankomen? Bij mij wel iig... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #143 Gepost op: 23-04-2005, 11:25:16 »
Van mijn mogen ze winnen ik vind hun echt een perfect koppel en ze spelen hun eigen Tactieken vanaf het begin had ik ze al als mijn Favourieten! ::ok:: ::ok::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #144 Gepost op: 24-04-2005, 22:05:02 »
Echt leuk weer!! Ze zijn weer goed op weg, jammer dat ze alleen nog steeds geen 1 amulet hebben.. :(
Some light in your eyes...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #145 Gepost op: 24-04-2005, 22:09:52 »
Vind ze nog steeds leuk- alleen wel duidelijk dat Sofie snel bij de pakken neerzit als het ineens wat minder meezit.
Ze hebben toch ook best veel geluk gehad in China en ik vond het wel frappant dat ze bij de eerste tegenslag bij wijze van spreken al op wilde geven al zal vermoeidheid zeker een rol spelen ook Karla toonde meer karakter en standvastigheid.

Wel jammer dat ze meteen weer begonnen ook over dat ze geen zin hadden in een 'armetierig onderkomen' - ik snap best dat je liever comfortabel of luxe slaapt na zo'n lastige dag, maar dan zie je hoe Just & Brechtje daarmee omgaan, zo kan het dus ook  ;)

Maar goed nog steeds een leuk koppel, en zeker heel wat gelachen met en om ze al dus  :D Keep up the good work ladies  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #146 Gepost op: 25-04-2005, 08:31:14 »
Vind ze nog steeds leuk- alleen wel duidelijk dat Sofie snel bij de pakken neerzit als het ineens wat minder meezit.
Ze hebben toch ook best veel geluk gehad in China en ik vond het wel frappant dat ze bij de eerste tegenslag bij wijze van spreken al op wilde geven al zal vermoeidheid zeker een rol spelen ook Karla toonde meer karakter en standvastigheid.

Wel jammer dat ze meteen weer begonnen ook over dat ze geen zin hadden in een 'armetierig onderkomen' - ik snap best dat je liever comfortabel of luxe slaapt na zo'n lastige dag, maar dan zie je hoe Just & Brechtje daarmee omgaan, zo kan het dus ook  ;)

Maar goed nog steeds een leuk koppel, en zeker heel wat gelachen met en om ze al dus  :D Keep up the good work ladies  ::ok::
Met dat over Sofie ben ik het wel eens!! Alleen denk ik ook dat ze gewoon moe was, en als het dan ff niet wil, is dat ook heel vervelend!
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #147 Gepost op: 25-04-2005, 09:52:49 »
Leuke meide!! En dan zeggen ze op tv, voor de 1ste x ruzie  :o ... Nou ik zou het eerder een meningsverschil noemen ofzo :P

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #148 Gepost op: 25-04-2005, 10:09:37 »
Heerlijk, hoe die Karla ondanks alles zo lekker optimistisch kan blijven ::ok::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #149 Gepost op: 25-04-2005, 12:43:39 »
Karla vertelde gisteren dat ze 32 was,ik had er Jonger verwacht.
Ik dacht dat ze 24-26 was of zo.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #150 Gepost op: 25-04-2005, 14:48:25 »
Karla vertelde gisteren dat ze 32 was,ik had er Jonger verwacht.
Ik dacht dat ze 24-26 was of zo.

ja dat had ik nou ook...ik keek even heel ongelovig toen ze dat vertelde...maar afijn we zullen maar denken dat de oil of olaz helpt in haar geval ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #151 Gepost op: 25-04-2005, 14:51:52 »
ik dacht ook dat ze jonger was, maar was het niet sophie die het zei?

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #152 Gepost op: 25-04-2005, 23:12:35 »
Ze hebben wel heel wat tegenslagen moeten verwerken sinds ze in India zijn begonnen met liften... er werd echt heel neerbuigend naar K&S gedaan door de meeste chauffeurs. Veel enge mannen zitten ertussen. Ik denk niet dat India mijn favoriete land zal zijn om in te reizen,  laat staan liften.
Ik vind het dan ook begrijpelijk dat ze (en dan met name Sophie die er last van had) in een dip zaten!

Hun gastgezin maakte veel goed. Wat ik mooi vond om te zien, is dat ze goede gesprekken hebben gehad met de vader uit het gezin. Karla en Sophie hadden veel onduidelijkheden en een vervelend gevoel over hoe ze tot dan toe waren benaderd. Doordat ze het hebben gevraagd aan hun gastheer konden ze er daarna beter op inspelen. Vind ik goed van ze, dat ze zich daar wel voor interesseren, voor die totaal andere cultuur.

Ze komen af en toe wat giechelig over, maar ze zijn juist ook intelligent / belangstellend vind ik!!

Ik vond het kortom weer een leuke aflevering (de 8ste alweer, gaat wel snel nu!!!!) met vooral K&S die bij mijn favorieten horen.

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #153 Gepost op: 26-04-2005, 15:20:43 »
Dat heb je mooi verwoord. Ze hebben het ook niet gemakkelijk gehad. Maar ze doen het toch maar even weer. Klasse!!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #154 Gepost op: 27-04-2005, 11:45:34 »
 ::tandpastasmiley::Vind ik ook. Een stel fantastische meiden ::bravo::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #155 Gepost op: 27-04-2005, 12:05:38 »
Karla en Sophie mogen van mij winnen! Wat een topwijven!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #156 Gepost op: 27-04-2005, 12:26:42 »
Rink en Jorien of Just en Brechtje gaan winnen...landsbelang gaat voor bij mij!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #157 Gepost op: 27-04-2005, 12:39:00 »
Karla vertelde gisteren dat ze 32 was,ik had er Jonger verwacht.
Ik dacht dat ze 24-26 was of zo.
Ik verbaasde mij erover dat ze zich nog een meisje noemde. Als je 32 bent, moet je toch in ieder geval door hebben dat je een vrouw bent.

Nee, echt een afschuwelijk koppel ::ohno:: ::niet-ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #158 Gepost op: 27-04-2005, 13:23:50 »
haha in belgie is en zeggen ze alles anders haha....mjaaaa ze gedraagt zich  niet echt als een 32 jarige toch?
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline babbel

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #159 Gepost op: 27-04-2005, 13:41:45 »
Rink en Jorien of Just en Brechtje gaan winnen...landsbelang gaat voor bij mij!

Nu heb ik al een paar keer gelezen dat "landsbelang" voor gaat bij sommigen. Dus je bent liever voor een nietszeggend koppel dat toevallig uit je eigen land komt, dan een koppel dat de race tenminste een beetje interessant houdt.