Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 115761 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #100 Gepost op: 11-04-2005, 17:58:37 »
Ahhh... zo vaak last van die vlag :P .. echt jammer, en dan die jongens in die auto  ;)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #101 Gepost op: 11-04-2005, 18:58:45 »
Ik vond Natalie zoooooooow kinderachtig  ::ohno:: Echt ik vond het zelfs een beetje zielig van d'r... Ik vond dat Karla 100% gelijk had  ::ok:: Maar goed das mijn mening, ik vind Karla & Sophie gewoOn het leukste koppel van Peking Express 1 & 2, daarna vond ik Jeske & Elias ook geweldig, Just & Brechtje zijn ook leuk en Reinier & Clarinca waren ook geweldig  ::rofl:: 'Drive, drive, klootzak!!'

Oja, er zijn veel leuke quotes van deze aflevering, ze er wel bij hè  ::rofl::

Karla: "Klotehonden!"
Karla: "Smeerlappen!"
Karla: "Je gaat toch geen bus 10 minuten ophouden!"


Maar goed dat vond ik dus geweldig  ::bravo::
🜃

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #102 Gepost op: 11-04-2005, 19:40:55 »
goh volgens mij komt die total van chineze afkomst kom op het is een spel en regel nummer 1 is dat niet mag betalen voor de lift en volgens mij is natura ook nog altijd een betaalmiddel


Volgens mij bedoelde ik het humoristisch ;D
En wat die geilaards betreft,ze bleven toch maar mooi zelf plakken aan die auto,omdat het natuurlijk verdomd handig was!
Verder vond ik ze deze aflevering flink truttig ::tandpastasmiley::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #103 Gepost op: 12-04-2005, 15:29:05 »
Ik heb mijn mening over deze meiden toch veranderd. Ik vond ze irritant giebelig en ondankbaar in het begin. Nu spelen ze hun spel op hun eigen maier, heel vrouwelijk. Ze komen vast heel ver. ::ok::

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #104 Gepost op: 12-04-2005, 23:37:17 »
Ik vond de meiden eerst heel leuk en grappig lekker luchtig, ogenschijnlijk half serieus, maar vooral de laatste afleveringen begin ik ze minder sympatiek te vinden. Ik weet niet of dat ligt omdat ze zich ingelaten hebben met de plannen van Rink, want ik vrees dat ze dat nog eens de ondergang kan kosten. Maar dat hun reacties op Natalie, flauw hoor. En dan met Just en Bregje zeggen dat ze ze ambetant vinden terwijl die twee wel een lift van Krieke en Natalie hadden gepikt! Beetje dubbel, en dan die overdreven comedie als Steven een beetje straffe taal uitslaat. Snap ook wel dat ze blijkbaar liever Rink en Jorien hebben, al snap ik niet waarom.
Ik hoop dat ze snel uit de greep van Rinck en Jorien komen, want die zijn serieus niet sympatiek, en dat ze weer lekker gaan mutsen.
En misschien ligt het aan mij, maar zij de dames meer dan alleen vriendinnen?

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #105 Gepost op: 13-04-2005, 09:56:57 »
Precies suske,ze moeten zich niet in laten pakken door die Rink!
Gewoon hun eigen spel spelen,doen ze op zich goed met die doelgroepen en het gebruik maken van hun vrouw zijn ;)

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #106 Gepost op: 13-04-2005, 14:46:10 »
Ben ik echt de enige die een hekel heeft aan die 2 tutjes ??? Vooral hoe kinderachtig ze reageerden toen steven zei: Stik er maar in. ::oink:: Ze deden alsof hij ze echt dood wilde hebben. ::ohno:: Ze moeten eens 1 dag bij ons thuis zijn, dan draaien ze helemaal door.  :o

Ik hoop echt dat ze er met het 1ste vliegtuig naar huis gaan. ::joehoe::
Een normaal mens verwacht toch niet dat er zo wordt gereageerd??

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #107 Gepost op: 13-04-2005, 16:48:21 »
Ik vin ze een steeds leuker koppel worden.
Ik von het gwn gemeen met die vlag.
En von het ook terecht dat Karla nie uit die auto wilde stappen zodat steven en sofie erin konden.

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #108 Gepost op: 14-04-2005, 09:13:43 »
Leuk stel die meiden, mijn eerste indruk na de 1e aflevering was waarom doen ze eigenlijk mee, maar heb ze leren waarderen in de latere afleveringen, Rinck, Jorien, Just, Brechtje, Karla en Sophie, kortom de bbq'ers zijn de mensen met gevoel, kijken en genieten van alles wat ze meemaken en hopen toch zo ver mogelijk te komen.

Hoop nog lang van deze 3 stellen te mogen genieten!  ::tandpastasmiley::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #109 Gepost op: 14-04-2005, 11:10:17 »
Mooi uitgelegd Jeanette, die zien het ook als lekker relaxen en genieten! Dan moet ook wel van zo'n mooie omgeving!
Some light in your eyes...

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #110 Gepost op: 15-04-2005, 16:29:55 »
 ::bravo::Ja ik ben het volledig eens met Jeannette en Freek ::jaja:: ::ok:: ::ok::
Deze drie koppels mogen van mij nog lang doorgaan. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #111 Gepost op: 17-04-2005, 12:09:22 »
Haha goedzo! Ik ben benieuwd wat voor leuke quotes en dingen ze vanavond weer allemaal gaan uithalen :P
Some light in your eyes...

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #112 Gepost op: 18-04-2005, 01:24:51 »
Die Karla heeft een wonderbaarlijk herstel ondergaan ::oink::, ze was echt doodziek op die berg en dan nog 2e finishen op die berg, respect! ::ok:: Ze worden nu ook steeds fanatieker, Karla en Sophie en voor de humor en vrolijkheid zou het ook al leuk zijn als ze nog even erin zouden blijven. ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #113 Gepost op: 18-04-2005, 07:32:03 »
Die Karla heeft een wonderbaarlijk herstel ondergaan ::oink::, ze was echt doodziek op die berg en dan nog 2e finishen op die berg, respect! ::ok:: Ze worden nu ook steeds fanatieker, Karla en Sophie en voor de humor en vrolijkheid zou het ook al leuk zijn als ze nog even erin zouden blijven. ::ok::

hoogteziekte is eigenlijk hetzelfde als zeeziekte...zodra je beneden bent of weer aan land bent voel je je meteen stukken beter.

Ik had toch wel medelijden met haar hoe ze als een hobbezak naar beneden werd gedragen door die sherpa..denk dat zij er idd weinig van heeft meegemaakt zo ziek was ze...een leuk koppel met een dosis gezonde humor en ik hoop dat ze nog even mee mogen doen in de race.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #114 Gepost op: 18-04-2005, 07:42:32 »
Je haalt me de woorden uit ge mond bakkertje.Gelukkig dat ze zo snel weer opknapte.Uit het feit dat er een sherpa heel de nacht bij haar gewaakt heeftblijkt wel dat ze erg ziek was.Zoiets als hoogteziekte kan ook de andere kant opgaan.Als je te lang op zo een berg blijft met hoogteziekte,kan je er dood aan gaan.Gelukkig is ze snel weer opgeknapt en kunnen ze gewoon verder.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #115 Gepost op: 18-04-2005, 13:51:07 »
Ik ben het met mijn voorgangers eens. Zo sneu, ben je op een plaats waar je waarschijnlijk nooit meer komt en dan kun je er niet van genieten. Gelukkig voor haar dat ze zo snel herstelde. Ik vond het ook heel lief om te zien hoe bezorgd de mensen waren. Van mij mogen deze twee meiden nog wel een poosje blijven. Ik vond ze in de eerste aflevering heel irritant met hun gegiebel. Maar ze zijn echt verandered en ik vind het een leuk stel nu.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #116 Gepost op: 18-04-2005, 16:52:00 »
Ja knap dat ze ook steeds laatste lagen en uiteindelijk 2e!! Ze blijven mijn favorieten!! GIRLPOWER :D
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #117 Gepost op: 18-04-2005, 18:39:21 »
jammer dat karla zo ziek was, misschien haar hoogte en haar diepte punt in 1?

Zet hem op meiden!!  ::bravo::

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #118 Gepost op: 19-04-2005, 12:36:24 »
Leuk duo die Karla en Sophie!!!
Ze moesten in het begin nogal wennen aan alles maar ze worden steeds beter!!
Ik vind dat ze wel een finaleplek mogen hebben, ze zijn gemotiveerd maar ook weer niet te fanatiek dat het irritant wordt!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #119 Gepost op: 19-04-2005, 14:51:07 »
Leuke meiden die erg op elkaar gesteld zijn. Ik vond het ook heel sneu voor Karla dat ze zo ziek werd. Zo'n geweldige omgeving en dan er niet van kunnen genieten. Heel sneu.