Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 122470 keer)

Offline JoostProost

  • Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #40 Gepost op: 14-03-2005, 20:55:02 »
Volgens mij moet Krieke haar echt met fluwelen handschoenen behandelen en moet hij Natalie heel erg in de watten leggen zodat er geen conflicten komen.
Ok, natuurlijk btje overdreven maar zo komt t wel een beetje bij mij over :(

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #41 Gepost op: 15-03-2005, 12:40:44 »
Ben zeer benieuwd hoe dat verder gaat met die twee. Hopelijk komen er nu geen uitbarstingen meer.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2005, 13:11:59 »
Ja natuurlijk moeten er wel uitbarstingen komen! Dat maakt het juist leuk! Dat is ook waar de organisatie op hoopte natuurlijk door twee totaal onbekenden bij elkaar te zetten.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #43 Gepost op: 15-03-2005, 14:24:13 »
Ja, da's waar. Daarom gooien ze vast ook twee tegenpolen bij elkaar. Maar voor hun is 't toch echt handiger als ze zich inhouden.  ;)

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2005, 18:18:28 »
Ik vraag me af of Krieke en Nathalie eigenlijk hebben beseft wat zo'n avontuur met hun relaties zou kunnen doen, de afgelopen jaren hebben we in de diverse producties al beruchte staaltjes gezien van het betere knip en plakwerk van de redactie, een uitspraak als: "we kunnen het te goed met elkaar vinden "zou zomaar een eigen leven kunnen gaan leiden. Ook hier op het forum werd al gespeculeerd of/wanneer ze vreemd zouden gaan.....
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Tejoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • PE is leuker dan ER .. :)
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #45 Gepost op: 16-03-2005, 04:22:35 »
Omdat ik het toch even kwijt wil. Stel, je bent een man die al 9 jaar een relatie heeft.  Dan mag je meedoen aan zo'n fantastisch programma en word je gekoppeld aan Natalie.Prima meisje zo op het eerste gezicht, maar dan gebeurt er iets.
Je lag al zover achter dat je toch niet kon winnen, maar oh, wat een ramp, ze raakt de kip kwijt.
Omdat je nu eenmaal graag scheldt op meisjes ga je compleet uit je dak, waardoor ze van streek raakt met alle gevolgen vandien.

Dat zij misschien niet helemaal handig handelde...BOEIUH ! Zo ga je toch niet met een dame om???

Wat ben je dan????

Een enorme domme botte SUKKEL!!!!! BAH

En nu maar hopen dat ze hem dumpt.. ::bravo::

edit: crew realitynet
« Laatst bewerkt op: 16-03-2005, 12:50:29 door mapel »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2005, 22:48:51 »
Ja idd hij had niet zo moeten reageren dat was wel heel dom. Maar dan snap ik niet dat die daarna niet gewoon zijn excusees heeft aangekomen maar dat kwam door het spel. Want als je zon spel speelt wil je toch graag winnen.  ::tandpastasmiley:: Maar ik hoop dat ze nog ver gaan komen want ik vind het wel een leuk koppel.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 16-03-2005, 23:11:22 door SaNdeR. »

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #47 Gepost op: 16-03-2005, 22:52:50 »
nou, hysterisch?... niet echt hoor. ik kan me voorstellen als je in een vreemd land zit, je spreekt de taal niet, je bent de hele dag aan het liften wat al vermoeiend is, dan ook met iemand die je niet kent dat je dan snel geirriteerd raakt. En als je dan OOK nog eens aan een wedstrijd meedoet, dan zou ik helemaal snel op mijn teentjes getrapt zijn.

Was inderdaad wel een suffe actie van haar, en hysterisch as hij niet, althans dat hebben we niet gezien. zij reageerde wat mij betreft overdreven, maar dat kan wederom komen door de omstandigheden. allemaal heel erg menselijk en dus niks om over te oordelen.

ik hoop voor hen dat het volgende week weer wat meer voor de wind gaat.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #48 Gepost op: 16-03-2005, 23:03:19 »
Ik geloof mijn ogen niet! Krieke hysterisch? Dat jong heeft een engelengeduld met die meid! De eerste minuten van het spel toen in Peking moest ze gelijk al van pure spanning overgeven, en wat doet de goedzak? Die blijft tijdens het overgeven haar handje vasthouden, terwijl ze toen nog vreemden voor elkaar waren.

Tuurlijk was hij even ontdaan door de situatie, die kip was even "vergeten" en dat was eseentieel voor het welslagen van de opdracht. Mag ie dan even teleurgesteld zijn? En wat doet Natalie, die staat te reageren als een klein kind reageren en gaat weglopen en probeert en passant hem de schuld nog even in de schoenen te schuiven.

Volgens mij is zij qua emoties iemand van uitersten. Hele hoge pieken en diepe dalen, met weinig daar tussenin.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #49 Gepost op: 16-03-2005, 23:06:48 »
Ik geloof mijn ogen niet! Krieke hysterisch? Dat jong heeft een engelengeduld met die meid! De eerste minuten van het spel toen in Peking moest ze gelijk al van pure spanning overgeven, en wat doet de goedzak? Die blijft tijdens het overgeven haar handje vasthouden, terwijl ze toen nog vreemden voor elkaar waren.

Tuurlijk was hij even ontdaan door de situatie, die kip was even "vergeten" en dat was eseentieel voor het welslagen van de opdracht. Mag ie dan even teleurgesteld zijn? En wat doet Natalie, die staat te reageren als een klein kind reageren en gaat weglopen en probeert en passant hem de schuld nog even in de schoenen te schuiven.

Volgens mij is zij qua emoties iemand van uitersten. Hele hoge pieken en diepe dalen, met weinig daar tussenin.

 ::tandpastasmiley:: Nou ik bedoel dan niet hysterisch maar ik vond hem wel stom reageren kon die toch ook anders doen en ze had ook niet zo hoeven te reageren was inderdaad wel wat kinderachtig.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #50 Gepost op: 17-03-2005, 06:48:23 »
Ik geloof mijn ogen niet! Krieke hysterisch? Dat jong heeft een engelengeduld met die meid! De eerste minuten van het spel toen in Peking moest ze gelijk al van pure spanning overgeven, en wat doet de goedzak? Die blijft tijdens het overgeven haar handje vasthouden, terwijl ze toen nog vreemden voor elkaar waren.

Tuurlijk was hij even ontdaan door de situatie, die kip was even "vergeten" en dat was eseentieel voor het welslagen van de opdracht. Mag ie dan even teleurgesteld zijn? En wat doet Natalie, die staat te reageren als een klein kind reageren en gaat weglopen en probeert en passant hem de schuld nog even in de schoenen te schuiven.

Volgens mij is zij qua emoties iemand van uitersten. Hele hoge pieken en diepe dalen, met weinig daar tussenin.

Helemaal mee eens  ::jaja::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #51 Gepost op: 17-03-2005, 08:11:34 »
Ik geloof mijn ogen niet! Krieke hysterisch? Dat jong heeft een engelengeduld met die meid! De eerste minuten van het spel toen in Peking moest ze gelijk al van pure spanning overgeven, en wat doet de goedzak? Die blijft tijdens het overgeven haar handje vasthouden, terwijl ze toen nog vreemden voor elkaar waren.

Tuurlijk was hij even ontdaan door de situatie, die kip was even "vergeten" en dat was eseentieel voor het welslagen van de opdracht. Mag ie dan even teleurgesteld zijn? En wat doet Natalie, die staat te reageren als een klein kind reageren en gaat weglopen en probeert en passant hem de schuld nog even in de schoenen te schuiven.

Volgens mij is zij qua emoties iemand van uitersten. Hele hoge pieken en diepe dalen, met weinig daar tussenin.

Wat heb je het prachtig omschreven!! ::ok::
Ook ik sluit me geheel aan bij deze woorden! ::ok::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #52 Gepost op: 17-03-2005, 10:47:41 »
Natalie moet niet zo zeuren. Ze kan meedoen aan PE, met iemand die ook geen partner heeft (normaal gesproken komt een ander koppel in aanmerking en is zij exit)!! En ja, dat zij soms niet leuk vindt hoe Krieke reageert... so be it! Hij wil ook winnen en zo ver mogelijk komen. Come on, als je hier niet tegenkunt, had dan in het veilige Belgie gebleven  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #53 Gepost op: 18-03-2005, 11:06:10 »
Ach het gaat bij iedereen al wel eens mis. Wacht volgende afleering maar af ;)

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #54 Gepost op: 18-03-2005, 11:07:08 »
Ik zeg: Krieke rules!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #55 Gepost op: 20-03-2005, 23:21:23 »
Haha ja ze blijven mijn favo koppel erg leuk haha hoe Natalie moest lachen om Herman. En Krieke met zijn leuke drankfles. Xiang ofzoits  ::tandpastasmiley:: haha.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2005, 02:42:16 »
nou, hysterisch?... niet echt hoor. ik kan me voorstellen als je in een vreemd land zit, je spreekt de taal niet, je bent de hele dag aan het liften wat al vermoeiend is, dan ook met iemand die je niet kent dat je dan snel geirriteerd raakt. En als je dan OOK nog eens aan een wedstrijd meedoet, dan zou ik helemaal snel op mijn teentjes getrapt zijn.

Was inderdaad wel een suffe actie van haar, en hysterisch as hij niet, althans dat hebben we niet gezien. zij reageerde wat mij betreft overdreven, maar dat kan wederom komen door de omstandigheden. allemaal heel erg menselijk en dus niks om over te oordelen.

ik hoop voor hen dat het volgende week weer wat meer voor de wind gaat.

Ja vond ik ook.. Ik vond het best terecht dat hij pissig was vanwege heet feit dat ze die kip kwijtraakte- idd je kent elkaar niet, erg veel indrukken, stress, vermoeidheid noem maar op.. op een gegeven moment is zo'n incident dan een aanleiding voor even stoom afblazen..

Hij was niet aardig nee, maar ik vond hem niet vreselijk beledigend ofzo- ik vond eerder haar reactie een beetje overtrokken - ik denk dat zij zo iemand is die zich miss snel door emoties en stemmingen laat leiden- ze is danweer diep in de put, danweer helemaal gelukkig- en om nou meteen te zeggen dat je niet meer doorwil met iemand bij het eerste probleem dat je tegenkomt.. je weet niet van elkaar hoe je reageert.. dat moet je leren dus dat moet je toch meenemen in de situatie.. dat kan je miss in eerste instantie niet dan sta je er te dicht bij maar dan doe je toch daarna een poging ofzo - heb niet de indruk dat dat echt gebeurde, althans ze probeerde het wel maar toen zat het duidelijk nog te gevoelig.. anyway, het lijkt me niet dat dingen echt uitgepraat raken dus vroeger of later (als ze erin blijven) komt dit weer naar boven en dan wordt die oude koe wellicht weer uit de sloot gehaald ;)


Nathalie lijkt me een gevoelig meisje maar wel een klein beetje egocentrisch ook - alles draait om haar belevenis maar ze staat er niet bij stil kennelijk wat anderen ervaren - voor Krieke is het ook lastig lijkt me, tenslotte- maar goed miss is dat hoe ze overkomt of neergezet wordt.

Iig vond ik Krieke wel leuk deze aflevering als Blok. Hij toonde best pit vond ik en inventiviteit - meer dat Nathalie met haar Blok al was dat niet haar schuld wrsch. Eerder die van de psychotische Herman ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #57 Gepost op: 21-03-2005, 09:32:31 »
Krieke vind ik komisch en Natalie maakt een beetje een verwaande indruk op mij...toch vullen ze elkaar blijkbaar geod aan en hebben ze hun ruzie van vorige week weer helemaal bijgelegd...knap hoor om zo weer de draad op te kunnen pikken na een aantal moeilijke dagen met hun tweetjes... ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #58 Gepost op: 21-03-2005, 11:28:21 »
Heb nog steeds veel sympathie voor dit koppel !  ::bravo::

Natalie is idd wel 'n beetje een 'poppemieke' (kindvrouwtje lijkt soms) ;) maar heel charmant ! Krieke vond ik erg leuk als 'dronkaard' ook !  ::rofl:: Blijft natuurlijk 'n nadeel dat ze elkaar niet kennen, maar ik hoop echt dat ze nog een tijdje kunnen meegaan. Leuk om naar te kijken !  ::jaja::  ::ok::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #59 Gepost op: 21-03-2005, 18:30:09 »
Vind wel een grappig stel, vooral zo bij elkaar  ::bravo::