Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 123008 keer)

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #100 Gepost op: 20-04-2005, 13:40:06 »
Wie weet is dat allang gebeurd...zo snachts met zijn 2en op een knus bedje....al die testosteron waar al paar weken niets mee gedaan is....dat is bijna niet vol te houden...en snachts word er niet gefilmd enzo...duss zou best wel eens goed kunnen dat er iets gebeurd is...>!!

Zie je wel aan Jeroen en Manja...Ex-partners...manja zoent Jeroen ook zomaar op de mond of het niets is.....zal misschien ook wel wat gebeurd zijn wat wij niet weten...maar dat zullen wij natuurlijk nooit te weten komen!!!!
Het is wel duidelijk dat jij anders naar het programma kijkt dan ik.
Maar ik geef toe, het zou leuk zijn als we nog een kus te zien krijgen.

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #101 Gepost op: 20-04-2005, 13:42:22 »
dat is onzin...mijn reactie was een reactie op het bericht van Bryn, Slipknotfan en xmoix...ik kijk gewoon zoals iedereen denk ik kijkt naar PE...haha van mij hoeven ze niets te doen hoor haha!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #102 Gepost op: 20-04-2005, 13:49:32 »
Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Maar het is wel een leuk stel, toch???
Het zijn wel Belgen maar het is wel een leuk stel toch????

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #103 Gepost op: 20-04-2005, 13:51:51 »
haha is niet erg Carol!  ::rofl::

ja zijn alle 4 leuke stellen die er nu nog inzitten...maar mijn voorkeur voor wie ik nu ben is denk ik al wel bekend  ::jaja::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #104 Gepost op: 20-04-2005, 15:06:25 »
Wie weet is dat allang gebeurd...zo snachts met zijn 2en op een knus bedje....al die testosteron waar al paar weken niets mee gedaan is....dat is bijna niet vol te houden...en snachts word er niet gefilmd enzo...duss zou best wel eens goed kunnen dat er iets gebeurd is...>!!

Zie je wel aan Jeroen en Manja...Ex-partners...manja zoent Jeroen ook zomaar op de mond of het niets is.....zal misschien ook wel wat gebeurd zijn wat wij niet weten...maar dat zullen wij natuurlijk nooit te weten komen!!!!

hahah ja zou kunnen, maare net alsof ze zich niet konden inhouden ofzo :P ...

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #105 Gepost op: 20-04-2005, 15:12:49 »
haha ach jaaaaaa khoef het niet eens te weten hahaha ::rofl::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #106 Gepost op: 20-04-2005, 17:18:44 »
uit het intervieuw met Marc Helsen:

Citaat
Zijn er situaties geweest die niet op tv getoond zijn waar de crew moest ingrijpen omdat het allemaal uit de hand liep?


Niet zoveel. Al zal ik me altijd het verhaal van Krieke en Nathalie blijven herinneren, die ’s nachts last kregen van een geile Chinees, die het met Nathalie wel zag zitten. De man had hen gehuisvest en die seksuele intimidatie was dus best een vervelende situatie.

jeetje  :-\\

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #107 Gepost op: 20-04-2005, 21:13:15 »
Dus!!!!!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #108 Gepost op: 21-04-2005, 08:44:19 »
Dus...........de chinezen hebben ook smaak  ::rofl:: en dan heb ik het niet over het chineze eten  ::rofl::
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #109 Gepost op: 21-04-2005, 12:38:26 »
Dus...........de chinezen hebben ook smaak  ::rofl:: en dan heb ik het niet over het chineze eten  ::rofl::

 ::rofl::

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #110 Gepost op: 21-04-2005, 12:47:59 »
Pittig hoor dat chinezen eten........ ::rofl::

maar zonder alle gekheid op een stokkie gezet te hebben...dat is een risico wat je loopt als je bij vreemden in een vreemd land moet overnachten etc....tsjah...er lopen wel meerdere malloten rond op deze werken dus waarom in China niet he?!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #111 Gepost op: 25-04-2005, 12:00:34 »
::) waar bleef die zoen nou
Ze verdienen een medaillon. Zijn allebei helemaal gelukkig, blijken steeds meer naar elkaar toe te groeien.
Maar hij kwam maar niet  :( Niet eens op de wang

Ik wil niet stoken hoor, ze hadden als een relatie toch? Maar ik voelde hem komen, maar hij kwam niet
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #112 Gepost op: 25-04-2005, 15:08:40 »
niet stoken he in een goede relatie :P  ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #113 Gepost op: 25-04-2005, 15:18:08 »
Natalie en Krieke moeten winnen! zij zijn cool ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #114 Gepost op: 25-04-2005, 15:29:06 »
::) waar bleef die zoen nou
Ze verdienen een medaillon. Zijn allebei helemaal gelukkig, blijken steeds meer naar elkaar toe te groeien.
Maar hij kwam maar niet  :( Niet eens op de wang

Ik wil niet stoken hoor, ze hadden als een relatie toch? Maar ik voelde hem komen, maar hij kwam niet

Zoiets had ik nou ook, ze keken naar elkaar, zag er wel lief uit ;D

Maar ik vind het leuk voor ze dat ze een amulet hebben, hebben ze verdiend ::ok::. Ik hoop dat ze Bombay halen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #115 Gepost op: 25-04-2005, 15:45:57 »
Wel lullig stel dat Carla en Sophie zouden winnen zonder Amulet krijgen ze dan helemaal niks of wel?
zou wel lullig zijn ::trots::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #116 Gepost op: 25-04-2005, 15:52:59 »
Maar ik vind het leuk voor ze dat ze een amulet hebben, hebben ze verdiend ::ok::. Ik hoop dat ze Bombay halen!

Volledig mee eens, Daisy !  ::jaja::

Krieke & Natalie hebben 't vaak niet makkelijk gehad, hebben ook aan elkaar moeten wennen e.d. Maar door het respect dat zij betonen voor de plaatselijke bevolking / cultuur, hebben ze me dikwijls weten te ontroeren. Als ik bv. terugdenk aan de blik van Natalie bij het muzikale optreden van de kinderen uit het gastgezin...  ::bravo::  ::ok::

En wat ik me al weken afvraag, dat koppeltje op de fiets bij het begin van elke uitzending, die roepen van 'Bombay, here we come'... zijn dat niet Krieke & Natalie ?  ;) Maar kan natuurlijk weer pure misleiding zijn...  ::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #117 Gepost op: 25-04-2005, 16:13:07 »
En wat ik me al weken afvraag, dat koppeltje op de fiets bij het begin van elke uitzending, die roepen van 'Bombay, here we come'... zijn dat niet Krieke & Natalie ?  ;) Maar kan natuurlijk weer pure misleiding zijn...  ::)

Dat vraag ik me dus ook al weken af ???, zou wel flauw zijn als ze t zo weg geven.  ::) Misschien zijn het de 2 presentatoren wel.
In m'n pool zet ik ze mede hierdoor wel vanaf afl. 1 in de finale

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #118 Gepost op: 25-04-2005, 17:16:07 »
Dat vraag ik me dus ook al weken af ???, zou wel flauw zijn als ze t zo weg geven.  ::) Misschien zijn het de 2 presentatoren wel.
In m'n pool zet ik ze mede hierdoor wel vanaf afl. 1 in de finale

ik heb dat dus ook steeds gedacht maar ze als tweede neergezet...'t zou wel erg voorspellend zijn vind ik persoonlijk...maar ja met tv-makers weet je het maar nooit :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #119 Gepost op: 25-04-2005, 22:56:58 »
Het lijkt me een beetje vreemd als dat winnaars zijn van PE die op die fiets zitten! Dat zou dan wel erg voorspelbaar zijn.

Ik vond het wel jammer voor Krieke en Natalie dat ze in een hutje met de geit langs de kant van een weg moesten overnachten. Ze zagen er beroerd uit die ochtend daarna. Maar toch erg goed dat ze een amulet hebben gewonnen!
Vond hun reactie daarop wel erg grappig, ze keken elkaar aan maar verder gebeurde er niet veel, het was echt alsof ze het totaal niet verwacht hadden of dat elkaar niet om de hals durfden te vliegen! :(