Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 122465 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #140 Gepost op: 15-05-2005, 21:52:21 »
Ik hoop dat ze een keertje gaan zoenen  :-* ;D

Jaaa dat zou wel cool zijn! maar zielig voor Dieter en Greet..(wat een namen)

Ik vond de acties van Krieke wel cool! En hij kon inderdaad niet weten dat het zo voor R&J zou aflopen..
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #141 Gepost op: 15-05-2005, 21:54:11 »
Wel een leuke reactie van Greet, maar die van Dieter snap ik echt niet... :-\\ Als je je vriendin eindelijk weer eens spreekt had ik meer een "hé, wat leuk om je weer te spreken, hoe is het?" reactie verwacht en niet een "ik ben zo depri" reactie... Maar goed, wie ben ik... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #142 Gepost op: 15-05-2005, 22:12:15 »
Ja, helemaal erg is dat K&N gelijk werden geholpen aan een kaartje en mochten blijven zitten... Moet extra zuur voor R&J geweest zijn...

Wie wind zaait zal storm oogsten ::) ::) ::)...zo is het leven, je krijgt wat je geeft :P :P Dag Rink ::joehoe:: ::joehoe::...en Jorien, ik heb het idee dat je Bombay nog wel zal zien ::jaja:: ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #143 Gepost op: 15-05-2005, 22:31:18 »
die krieke ook weer beetje flauw om op die manier (wanneer je al in de finale zit) rink en jorien zo uit de bus te gooien maar goed die belg blijft vaag hij wil wel dat sofie en karla in de bus komen maar zou het liefst de finale spelen met rink en jorien tjah vast weer het verstand van een belg  ::tandpastasmiley::


Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #144 Gepost op: 16-05-2005, 00:52:05 »
die krieke ook weer beetje flauw om op die manier (wanneer je al in de finale zit) rink en jorien zo uit de bus te gooien maar goed die belg blijft vaag hij wil wel dat sofie en karla in de bus komen maar zou het liefst de finale spelen met rink en jorien tjah vast weer het verstand van een belg  ::tandpastasmiley::
Is dat wat de montage niet heeft laten zien? Dat Kriek hen uit de bus gooide? Volgens de beelden verwees hij de chauffeur namelijk alleen naar Rink en Jorien om te betalen en hadden ze daarna de mazzel dat iemand voor hen wilde afrekenen. Dat was Rink en Jorien al een aantal maal gelukt, nu waren zij eens aan de beurt.
Die opmerking over 'verstand van een Belg'... is dat een grapje? Zo ja: ieder zijn gevoel voor humor. Zo nee: in dat geval zou ik over 'verstand' mijn mond maar houden als ik jou was.
Weet je, ik begrijp best dat je je vader verdedigen wilt. Eerlijk gezegd moest ik af en toe best aan je denken, want er werden de afgelopen weken keiharde dingen het forum op gegooid, en als dat over mijn vader ging, dan zou dat me best aangrijpen. Maar het moet me wel van het hart dat je zelf ook niet al te aardig over bepaalde mensen spreekt.
Begin bij jezelf, zou ik zeggen. Overigens zie ik hier wel wat parallellen met je vader, maar goed.

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #145 Gepost op: 16-05-2005, 17:32:26 »
Ik vind Krieke en Nathalie echt heel leuk, ook leuk om te zien doordat ze elkaar pas zo kort kennen. En ik vond het wel gemeen wat Krieke deed maar wel heeeeeel erg goed van hem, om op die manier Rink en Jorien uit die bus te krijgen. Het is en blijft een spel.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #146 Gepost op: 16-05-2005, 18:07:13 »
jammer dat de vriend van nathalie zo reageerde, ik weet niet meer wat nathalie hier precies opzei, maar zoiets dat ze echt een sterke band heeft met krieke ofzo, ik vond dit net lijken of ze liever iets met krieke zou hebben dan met dieter ....

enne leuke reactie van greetje ;P... Ook leuk dat ze nathalie ook fftjes sprak!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #147 Gepost op: 17-05-2005, 00:13:26 »
jammer dat de vriend van nathalie zo reageerde, ik weet niet meer wat nathalie hier precies opzei, maar zoiets dat ze echt een sterke band heeft met krieke ofzo, ik vond dit net lijken of ze liever iets met krieke zou hebben dan met dieter ....

enne leuke reactie van greetje ;P... Ook leuk dat ze nathalie ook fftjes sprak!

Inderdaad mee eens Maar respect voor Krieke en Natalie people..!!!  ::ok:: ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #148 Gepost op: 17-05-2005, 01:29:24 »
Wel een leuke reactie van Greet, maar die van Dieter snap ik echt niet... :-\\ Als je je vriendin eindelijk weer eens spreekt had ik meer een "hé, wat leuk om je weer te spreken, hoe is het?" reactie verwacht en niet een "ik ben zo depri" reactie... Maar goed, wie ben ik... ::)

Ja idd nogal egocentrisch mi  :-\\

Het zal best zwaar zijn zolang weg van je partner maar moet je dat zo laten blijken op het moment dat ze na al die weken een keertje belt?  ::ohno:: Vooral het gevoel van misgunning en jaloezie leek wel vrij prominent.. weet niet hoe ze normaal met elkaar omgaan maar ik hoop voor Natalie dat hij dit soort emotionele manipulaties (waar het toch een beetje op leek) niet vaak loslaat - iedereen kan meevoelen dat het voor beide zwaar was maar dit vond ik geen ok reactie toch naar haar toe - het feit dat hij haar kennelijk zelfs dit goede gevoel en deze trots op haar prestatie niet leek te gunnen, maar vooral dacht aan zijn eigen offers. Je weet natuurlijk niet wat hij zoal heeft meegemaakt in deze periode, toch is het duidelijk dat hij zelfs op dat moment niet op kon brengen om gewoon ook even blij voor en trots op haar te zijn  ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #149 Gepost op: 17-05-2005, 15:21:08 »
die krieke ook weer beetje flauw om op die manier (wanneer je al in de finale zit) rink en jorien zo uit de bus te gooien maar goed die belg blijft vaag hij wil wel dat sofie en karla in de bus komen maar zou het liefst de finale spelen met rink en jorien tjah vast weer het verstand van een belg  ::tandpastasmiley::


hahahha ja dat klopt inderdaad niet ::rofl::

wat een naam inderdaad, Greet...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #150 Gepost op: 17-05-2005, 15:25:18 »
wat een naam inderdaad, Greet...
Eh... en jij heet Willem?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #151 Gepost op: 17-05-2005, 15:30:19 »
Eh... en jij heet Willem?
vind ik normaler dan greet, maarja misschien in België niet

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #152 Gepost op: 17-05-2005, 15:39:20 »
't Was een grapje, hoor. ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #153 Gepost op: 17-05-2005, 15:40:19 »

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #154 Gepost op: 17-05-2005, 16:16:48 »
jaah ik vond die reactie van die greet ook hardstikke leuk, echt spontaan. maar van die dieter vond ik ook minders...beetje zielig gaan doen terwijl je vriendin zich daardoor rot voelt en zij juist moed nodig heeft. Ik zie het nog wel aankomen dat de relaties bij beide stuk gaan, en krieke en natalie eventueel iets samen krijgen...want ze zeggen beide ook van: we hebben veel meegemaakt samen etc etc

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #155 Gepost op: 17-05-2005, 16:20:03 »
jaah ik vond die reactie van die greet ook hardstikke leuk, echt spontaan. maar van die dieter vond ik ook minders...beetje zielig gaan doen terwijl je vriendin zich daardoor rot voelt en zij juist moed nodig heeft. Ik zie het nog wel aankomen dat de relaties bij beide stuk gaan, en krieke en natalie eventueel iets samen krijgen...want ze zeggen beide ook van: we hebben veel meegemaakt samen etc etc
ik zou ook best wel down zijn als mn vriendin anderhalve maand in Azië zit met een andere gozer... ;)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #156 Gepost op: 17-05-2005, 17:17:19 »
Haha! Da's tenminste eerlijk ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #157 Gepost op: 17-05-2005, 17:59:02 »
Je weet natuurlijk niet wat hij zoal heeft meegemaakt in deze periode, toch is het duidelijk dat hij zelfs op dat moment niet op kon brengen om gewoon ook even blij voor en trots op haar te zijn  ::ohno::
Nee, dat is waar... Het kan natuurlijk heel erg zijn wat hij heeft meegmaakt, maar zeker omdat het maar 10 minuutjes is (en ook onverwacht) vraag dan iig hoe het met haar unieke ervaring is, wees blij haar te spreken.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2005, 18:07:11 door Firefoot »
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #158 Gepost op: 17-05-2005, 19:22:16 »
Je weet natuurlijk niet hoe het zo gekomen is dat Nathalie dit avontuur is aangegaan. Misschien stond haar relatie wel op springen en heeft ze hiermee een time out genomen om te kijken of ze wel samen verder willen. Misschien heeft Dieter wel hemel en aarde bewogen om haar te overtuigen , niet te gaan, maar heeft ze zich daar niet aan gestoord.
Je kan nooit afgaan op Dieters reactie nu, of hij terecht reageert op deze manier of niet, als je de achtergrong niet weet. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #159 Gepost op: 17-05-2005, 21:55:41 »
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch vind ik het een sneue reactie...

Maar staat me niet iets bij dat zowel Krieke als Natalie aan het begin hadden gezegd dat ze een goede relatie ook thuis hadden? Kweet het niet meer zeker hoor...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)