Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 123005 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #120 Gepost op: 1-05-2005, 22:22:45 »
Van mij mogen ze winnen.
Ik vind ze steeds sympathieker worden. Ze blijven volgens mij ook redelijk normaal doen, zowel tegen de bevolking als tegen hun medekandidaten  ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #121 Gepost op: 3-05-2005, 22:03:02 »
Ze laten zich te vaak het kaas van het brood eten.
Te weinig assertiviteit.
Zou het tot een enorme botsing / uitbarsting komen tussen Krieke en Rinck, in de volgende etappe??
De vooruitblik hiervan suggereerde wel het 1 en ander vond ik!!!
Maar camera's kunnen letterlijk en figuurlijk veel UITVERGROTEN maar ook veel verbergen.
Ik vind het de kracht maar ook weer een zwakte van het programma.

En nu weer even on topic:
Dat Krieke en Natalie zo relatief rustig konden blijven onder die hysterische mensen uit het dorp waar ze de nacht wilden doorbrengen!! Man, de ramen werden zowat er uit gerukt door de plaatselijke bevolking om een glimp van dit koppel op te kunnen vangen. Wat een chaos....
Als dit geen cultuurshock is dan weet ik het ook niet meer.

Ik vond Natalie trouwens erg op dreef met het rekenspel, erg knap van haar dat ze het allemaal zo snel wist uit te rekenen in zo'n korte tijd! Krieke was helaas niet snel genoeg....
Maar ik laat me graag weer verrassen door dit koppel in de volgende aflevering!

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #122 Gepost op: 8-05-2005, 16:42:57 »
Ik hoop dat ze winnen, zien de mensen dat je elkaar niet eens van te voren moet kennen als aan PE meedoet.
Ze houden zich erg stil, maar toch zijn ze goed :)

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #123 Gepost op: 8-05-2005, 23:08:22 »
Van mij mogen ze absoluut winnen. Eerst was ik voor Jeroen en Manja, maar Krieke en Nathalie waren van het begin af aan mijn tweede favorieten.
Volmondig Ja

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #124 Gepost op: 9-05-2005, 07:14:58 »
Ik vind dit dus echt het leukste koppel wat nu nog in de race zit ::jaja::...in het begin heb ik echt gedacht wat doet Natalie in vredesnaam in dit programma..'t lijkt zo'n teer poppetje maar man man man ze heeft zichzelf gisteren maar weer bewezen bij de kruikenproef....enne 't is ook zeer humoristisch koppel ;D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #125 Gepost op: 9-05-2005, 08:39:30 »
Ik vind dat ze zich in deze etape goed hebben laten zien waarom ze peking express gaan winnen.
Maar ik vrees toch dat ze de finale niet halen. of in de finale verliezen met pecch :(

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #126 Gepost op: 9-05-2005, 08:59:27 »
Ik vond het een super aflevering ::ok::
Je kon zien dat ze toch een beetje meer naar elkaar toegroeien want toen ze de proef wonnen was hun reactie toch geweldig. ;)

Offline maarjaliis

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #127 Gepost op: 9-05-2005, 10:22:26 »
Ik vind dat ze echt het verdienen om te winnen. Misschien juist slim om zo weinig in beeld te komen. Ook al blijf ik het jammer vinden dat ze pas since de laatste aflevering nu echt pas in beeld komen. Het blijft toch erg plezant om naar ze te kijken. Vooral Nathalie!   ::love::
En tja, ik dacht eerst ook dat Nathalie het nooit zou redden. Maar dat dacht ik ook van karla en Sophie en kijk nu eens! ::bravo::

Ik heb de kandidaten voor de finale wel in mijn hoofd zitten! Nu eens kijken of het ook uit gaat komen. Want die Rink mag ik gewoon echt niet en ik begin me steeds meer te irriteren aan zijn gedrag en opmerkingen!

Dus GO Nathalie en Krieke! GO! ::zwaai::

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #128 Gepost op: 9-05-2005, 11:26:56 »
Ik denk dat er veel afhangt van welk koppel als volgende afvalt. Als Rink en Jorien afvallen en ze moeten net als vorig jaar Jiske en Elias de finalisten helpen, dan zie ik het zwart in voor Krieke en Nathalie. Anderzijds wil ik gewoon niet dat Rink in de finale komt.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #129 Gepost op: 9-05-2005, 12:08:39 »
 :D mijn favoriete duo heeft het toch maar mooit gedaan.
een volledige overwinning, echt super goed  ::ok::
Ik had niet gedacht dat ze Rink en Jorien zouden winnen met die waterkruiken. Het is zo'n slopende opdracht na een even zo zware tocht. Maar ze flikken het wel!!
Ik hoop echt dat ze de finale halen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met deze 2 verder gaat, na deze heftige ervaring.
Je ziet ze erg naar elkaar toe groeien, maar over een paar afleveringen is het toch eigenlijk gedaan met de innige band  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #130 Gepost op: 9-05-2005, 13:38:17 »
Krieke & Natalie zijn vanaf het begin ook MIJN favorieten !  ::trots::

Maar 'k heb nooit gedacht dat ze het zo ver zouden brengen. Is toch 'n behoorlijke handicap om aan zulk 'n avontuur deel te nemen als je je partner niet kent.

Daarom... petje af voor K&N !  ::bravo::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #131 Gepost op: 9-05-2005, 16:20:10 »
 :o Ik hoop ook echt dat Krieke en Nathalie winnen... Ze verdienen het 100 %. Rink en Jorien liggen me gewoon echt niet. En Karla vind ik veel te puberaal en totaal niet volwassen. Ze werkt enorm op mijn zenuwen....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #132 Gepost op: 9-05-2005, 19:21:33 »
Ik hoop dat Kris en Natalie PE winnen. Maar dat is meer omdat ik Rink en Jorien nooit heb gemogen, kan er mee te maken hebben dat Jeroen en Manja mijn favorieten vanaf dag één waren, en dat het tussen Manja en Rinck per direct misliep. Maar het blijkt dat Rin(c)k bij wel meer mensen van zijn sokkel is gevallen. Karla en Sofie, eigenlijk vind ik die Karla werkelijk zo onnozel, make up in de woestijn  ??? Maar Sofie daarentegen is zo relaxt, echt de max. En dan Krieke en Natalie een beetje een Hans en een beetje Rani. Twee hele lieve aardige mensen. Awel die gun je het gewoon  ::ok::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #133 Gepost op: 10-05-2005, 17:16:23 »
Van mij mogen z winnen hoor. Als je ze nu ziet samen werken dan kun je gewoon niet bedenken dat ze elkaar voor de race nog niet kenden. Die twee voelen elkaar nu heel goed aan. Het lijkt echt een setje zo.

Offline o0cinderellla0o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #134 Gepost op: 11-05-2005, 17:07:33 »
 :o Na de onverwachte eliminatie van Jeroen&Manja wist ik echt niet meer zeker wie mijn favo koppel zou zijn. Maar langzaamaan werd het krieke en natalie. Zij zijn gewoon heel erg op dreef.  :-X Ik hoop echt dat dit koppel wint! ::bravo::

ps. als koppeltje vindt ik ze ook heel lief
..::Never let the fear of striking out keep you from playing the game::..

Offline sporty

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #135 Gepost op: 12-05-2005, 16:41:34 »
Ik hoop dat ze een keertje gaan zoenen  :-* ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #136 Gepost op: 15-05-2005, 21:08:13 »
Nou... Hij heeft het Afgedaan Krieke, kinderachtig mannetje  ::ohno:: je bent in de finale bemoei je er dan niet mee  >:(

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #137 Gepost op: 15-05-2005, 21:16:12 »
Ach, ik noem het een voorkeur voor medespelers in de finale... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #138 Gepost op: 15-05-2005, 21:45:25 »
 Kon Krieke weten dat Rink en Jorien zo de bus uitgekwakt zouden worden. Ik vond het wel lachen. Nu maar hopen dat het volgende week goed gaat, maar Karla en Sophie zijn wel erg goede liftsters............

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #139 Gepost op: 15-05-2005, 21:51:27 »
Ja, helemaal erg is dat K&N gelijk werden geholpen aan een kaartje en mochten blijven zitten... Moet extra zuur voor R&J geweest zijn...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)