Auteur Topic: [kandidaat Be] Bernd  (gelezen 26738 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Bernd
« Gepost op: 3-03-2005, 14:29:57 »
In dit topic kun je alles kwijt over kandidaat Bernd.

« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 09:35:45 door Stormpie »
er was eens......

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2005, 01:22:47 »
Dit vond ik meteen een raar ventje..Gelijk zo'n dieren beul die al meteen rond liep te zwaaien dat ie die konijntjes ging slachten...Yakkk Liep al eerder met zijn mes te zwaaien...Denk dat dit een kereltje is die ik meteen zou afslachten...Sorry voor mijn directe mening maar ik heb geen goed woord over voor mensen die al meteen kicken op het slachten van dieren ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2005, 00:14:23 »
Was hij het die het ook zo'n geweldig gevoel van macht vond om een hert door z'n kop te schieten?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2005, 01:01:15 »
Was hij het die het ook zo'n geweldig gevoel van macht vond om een hert door z'n kop te schieten?


Jah, die was het...Die zag een euroteken op zo'n kopje van een hertje  :\'( :\'( Hopelijk snel eruit die beuhhh waar is de kotssmiley??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2005, 01:42:28 »
Ja een $ dacht ik. "En dat maakt boven een kruis en als ie in mijn kruis zit, is ie goed!"  ::rofl:: ::rofl::

Maar ik vind het niet zo superduper om het leuk te vinden dieren af te maken omdat je je dan machtig voelt. Vooral niet omdat het op zo'n laffe manier is. Dat dier kan zich niet eens verweren.

En wat ze trouwens tegenwoordig ook jagen noemen...  ::) Aan de ene kant van het bos staan jagers klaar met het geweer, aan de andere kant van het bos staan drijvers die de dieren richting die jagers opjagen. Enige die moeten doen is BAF BAF BAF.  ::)

BAH!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2005, 16:55:40 »
Mijn eerste indruk van deze Bernd is ook niet al te positief.. Maar goed, ik houd in mijn achterhoofd dat het televisie is en dat ze kunnen laten zien wat ze willen, wellicht verander ik de komende weken van mening... :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2005, 20:26:01 »
Ik besef ook wel dat de echte Bernd andders kan zijn zijn dan hoe hij neergezet wordt.
Maar gaat mij voorlopig vooral om dat machtsgevoel door wezens te doden. Dat is niet gemonteerd door de productie, dat heeft ie zelf gezegd. :)

Maar ik ken zelf een jager en kan er wel mee opschieten. Ik haat hem niet ofzo.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2005, 15:14:18 »
Men kan de jacht ter discussie stellen. Zeker waar. Ben ook zeker niet voor het afschieten van dieren voor de lol. Maar als het op overleven aan komt zul je toch wat principes opzij moeten zetten. Het is een teken van realiteitszin als men naar de slachting gaat omdat je honger hebt, maar toch je ogen sluit om het niet te hoeven zien. Eerlijk is eerlijk ik zou dat ook hebben gedaan. Zelfs zittende voor de Tv deed ik mijn ogen dicht en deed ze pas open toen het gestamp van dat beest over was. Een type als Bernd, al kun je zijn 'hobby's'niet waarderen is dus in deze situatie ononteerlijk. Hij mag er dan lol in hebben dat beest uit te benen :-\\, maar men heeft er wel eten door.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2005, 16:06:30 »

Nee mijn favo is het ook niet, iemand die heel blij en uitgelaten staat te springen om 'n dier af te slachten deugd in mijn ogen niet.
Ik kan zulke mensen wel schieten.
Ik heb mijn beeld en geluid uitgezet toen ze die struisvogel gingen slachten.
Ik hoorde nog net even het gestamp en werd er effe niet goed van.  :\'(

Offline Basbas

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2005, 08:42:18 »
Ik denk dat Bernd heel erg belangrijk kan zijn voor de groep. Zoals ik heb begrepen is het slachten ook zijn dagelijks werk en verdient hij er dus zijn brood mee. Dan kan ik me voorstellen dat hij het leuk vindt om dat te mogen doen.
Ik hou er zelf ook niet van, ik vind het ook niet leuk om te zien, maar hij zorgt er wel voor dat heel de groep kan eten......

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2005, 19:54:33 »
Ik denk dat Bernd heel erg belangrijk kan zijn voor de groep. Zoals ik heb begrepen is het slachten ook zijn dagelijks werk en verdient hij er dus zijn brood mee. Dan kan ik me voorstellen dat hij het leuk vindt om dat te mogen doen.
Ik hou er zelf ook niet van, ik vind het ook niet leuk om te zien, maar hij zorgt er wel voor dat heel de groep kan eten......

Zit wat in, maar hou er persoonlijk ook niet van dat hij dat zo enthousiast van de daken loopt te schreeuwen.
Vanaf het moment dat hij in de 1 afl riep dat hij dat zo leuk vond was het meteen niet mijn favo nee....
Maar ieder zijn eigen natuurlijk
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2005, 01:09:24 »
Ik denk dat Bernd heel erg belangrijk kan zijn voor de groep. Zoals ik heb begrepen is het slachten ook zijn dagelijks werk en verdient hij er dus zijn brood mee. Dan kan ik me voorstellen dat hij het leuk vindt om dat te mogen doen.
Ik hou er zelf ook niet van, ik vind het ook niet leuk om te zien, maar hij zorgt er wel voor dat heel de groep kan eten......

Nah niet alle eer aan Bernd hoor, omdat hij toevallig als slachtgragige al met zijn messen stond te zwaaien toen er twee konijntjes werden gebracht...Ze waren met meerder aan het slachten maar dat hij er zo'n kick van krijgt, zorgt hij volgens jou dat de hele groep kan eten  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2005, 23:47:10 »
Hij is een sterke deelnemer! echt een werkpaard! veel bewondering voor  ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2005, 23:54:31 »
Hij is een sterke deelnemer! echt een werkpaard! veel bewondering voor  ::jaja::

Jah dat viel mijn idd ook al op  ::jaja::

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2005, 14:47:22 »
zeurt niet, werkt hard..best een goeie gast om op zo'n farm erbij te hebben, komt behoorlijk low-profile over en schopt daardoor niet tegen de schenen van anderen waardoor hij het nog best lang zou kunnen volhouden.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2005, 16:06:10 »
harde werken, zou graag zien dat ie het ver gaat schoppen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2005, 23:26:33 »
Bernd mag van mijn wel winnen  ::jaja::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #17 Gepost op: 26-03-2005, 10:50:01 »
Ik vond hem eerst maar vaag! Met dat dieren slachten enz, maarja die mensen daar hebben ook gewoon honger! Logisch!! Nu vind ik hem wel grappig..!! Mag ver komen van mij!!  ::ok::
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #18 Gepost op: 26-03-2005, 13:06:44 »
Inderdaad, mijn mening begint ook te keren. :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2005, 23:16:36 »
oke...Bernd is in love op Bibi ::love::
Wat vinden jullie heeft hij zich er goed aan gedaan...
Iedereen weet het bijna op de Farm
En Bibi vermoed iets..
Hoe moet stille Bernd hier nu mee omgaan...?
Bibi laat hem misschien afgaan maar gaat niet op hem in...
Wordt het stille liefdesverdriet?