Auteur Topic: [kandidaat Be] Mieke  (gelezen 60561 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Mieke
« Gepost op: 3-03-2005, 15:01:59 »
Hier kun je alles kwijt over kandidate Mieke.

« Laatst bewerkt op: 9-03-2005, 21:35:03 door Stormpie »
er was eens......

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2005, 19:48:21 »
Vreemd dat niemand wat te melden heeft over Mieke, terwijl ze toch huilend in bed lag na diep gekwetst te zijn  8) ??? >:D
als je stoere praat hebt....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2005, 19:52:37 »
Is ook een weinig opvallend figuur eik. Vind haar wel aardig, maar niet echt er uit springen dus. Ik denk overigens als iemand als Peyman zo tegen mij tekeer was gegaan, terwijl ik hongerig en moe was, ik ook behoorlijk van de kook was geweest.  :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2005, 23:31:50 »
Ik vind dat er weinig over haar te melden is. Ik vind haar niet sympathiek overkomen (dat deed ze eigenlijk vanaf het begin al niet) en na de uitzending met het duel tussen Oscar en Nicolette (dat ze riep tegen Oscar dat ie gewoon op moest geven *lekker sportief*) en na de aflevering van vorige week met de ruzie met Peyman (dat ze heel achterbaks achter Caroline's rug om zei dat ze gewoom dom was enzo) vind ik haar niets meer.
Ze staat qua irritatie eigenlijk net onder Bibi voor mij.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2005, 11:18:16 »
Ik vind haar apart, beetje onsportief, kan aan mij liggen! maarja die mensen moeten er ook zijn...
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2005, 00:31:40 »
maakt op mijn ook niet veel indruk  ::ohno::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2005, 23:04:02 »
Tsjah ik vind haar niet heel erg ofzo, maar vind het wel een beetje jammer hoe ze deed tegenover Caroline
Some light in your eyes...

Offline Doortjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2005, 23:42:28 »
nee ze was gezellig tegen Oscar toen die de farm moest verlaten  ::ohno::

als je iemand niet mag ok, maar geef m een gewoon afscheid en geef m dan nie nog een schop na! wees blij dat je van m af ben... [niet dat ik er zo over denk... ik vind Oscar zwaar okee!]

Nee mieke mag volgende keer weg wat mij betreft! ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2005, 01:10:53 »
Tis zo iemand die van de huishoudbeurs al helemaal blij wordt  ;D

Weinig te melden heeft en nu nog kickt op der botermakerij  :-\\
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #9 Gepost op: 8-04-2005, 10:56:36 »
Volgens mij zou je Mieke dus juist weer geen plezier doen met een huishoudbeurs. Ik had ergens gelezen dat ze Miss Klus of Miss Knutsel ofzoiets was geweest. En om eerlijk te zijn vind ik haar meer man dan vrouw  :-[
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #10 Gepost op: 8-04-2005, 11:10:42 »
Bij Mieke krijg ik het ene moment een heel leuk gevoel en het andere moment denk ik brr mens trek je scheur open want ik denk dat je iets wilt zeggen maar het niet durft vanwege de reacties van de anderen...en best begrijpelijk natuurlijk na het incident met Peyman.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #11 Gepost op: 8-04-2005, 17:22:20 »
Bakkert, ik sluit me bij je aan. Ze is een wat flets figuur. Ik vond het leuk voor haar dat de boter lukte. Zoiets is in die omstandigheden echt een overwinning!. Maar verder zegt ze mij niet zo veel.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #12 Gepost op: 29-04-2005, 13:32:32 »
 ::jaja::  even mieke naar voren halen ze zit al bij de laatste zeven en komt niet voor op het forum dus bij deze , mieke een grote kanshebster

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #13 Gepost op: 29-04-2005, 13:51:32 »
Ja, mee eens. Ze begint in ieder geval meer op te vallen. ook wat makkelijker nu er minder mensen overblijven en ze wat uit de schaduw van Jeanette komt. Ze komt op dit moment zeker over als een sympatieke figuuur ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #14 Gepost op: 29-04-2005, 14:50:34 »
Ik vond haar vooral dapper bij het 'ontleden' van het varken.. Er zijn er toch niet veel die haar dat nadoen!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #15 Gepost op: 11-05-2005, 10:00:39 »
ik doe nog een poging om de winnares van The Farm 2005 de erkenning te geven waar ze recht op heeft. Is het zo dat wij het zo meteen allemaal mis hebben om haar steeds te negeren uiteindelijk is zij de enigste vrouwelijke deelnemer die een beetje in de buurt komt van de ultieme ; BOERIN;

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #16 Gepost op: 11-05-2005, 11:42:09 »
Ja, ze viel dan in het begin niet echt op, maar nu is ze voor mij echt wel de winares van The Farm. Sinds Jeanette weg is, staat ze veel meer op de voorgrond, wat der zeer goed af gaat.  8)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #17 Gepost op: 11-05-2005, 14:13:23 »
Ik lees nu steeds dat Mieke niet echt opvalt en voor mij valt ze juist daarmee op. Niet gelijk schreeuwen, niet gelijk op de achterste benen staan, maar gewoon, rustig, op de achtergrond en met haar kennis en vaardigheden wel heel duidelijk aanwezig.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #18 Gepost op: 11-05-2005, 19:49:20 »
Ik lees nu steeds dat Mieke niet echt opvalt en voor mij valt ze juist daarmee op. Niet gelijk schreeuwen, niet gelijk op de achterste benen staan, maar gewoon, rustig, op de achtergrond en met haar kennis en vaardigheden wel heel duidelijk aanwezig.
helemaal mee eens! de nummers 1 en 2 zijn voor mij(in willek. volgorde) MIEKE en ,ik weet wie het is hoor,maar nu kan ik toch op haar naam niet komen zeker! ::joehoe:: ::joehoe::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #19 Gepost op: 12-05-2005, 14:11:17 »
zou het taktiek van Mieke zijn om nu ineens op het forum te komen , ik heb het idee dat het is om ons zand in de de ogen te zaaien en dat ze echt de winnares wordt, of zou ze er vanavond uitvliegen?