Auteur Topic: [kandidaat Nl] Oscar  (gelezen 47011 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2005, 09:33:59 »
Ville is een intelligent persoon met een sterk inzicht voor persoonlijkheden. Ik zou zeggen blijf kijken, want je gaat het best nog heeeel erg leuk vinden ::jaja::

Hé Nelson niet teveel verklappen hé! ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nelson

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2005, 20:03:24 »
Het bijt aan me maar ik doe m'n best om zo discreet mogelijk te blijven  ;) ::ok::
I'll pay a dollar for ur smile

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2005, 23:02:16 »
Het bijt aan me maar ik doe m'n best om zo discreet mogelijk te blijven  ;) ::ok::
Je mag het wel stiekem in mijn oor fluisteren hoor ::tandpastasmiley:: ;D ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2005, 12:08:41 »
Ville is een intelligent persoon met een sterk inzicht voor persoonlijkheden. Ik zou zeggen blijf kijken, want je gaat het best nog heeeel erg leuk vinden ::jaja::

 ::rofl:: Jouw mensenkennis is anders ook sterk moet ik zeggen :P ;)

Ennuh, ik blijf zeker kijken! Heb echt zin in morgen :D

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2005, 16:50:07 »
ik denk dat Oscar er als tweede uitgaat. Of als derde... dat moet ik nog nazoeken :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Harryblarry

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2005, 13:28:03 »
Oscar rulezzzzzz tha freakin' farm man !!!!! ::ok::
Zonder Oscar: geen Farm !!!
Met Oscar: KICKUH TV !!!!!! ;D
Ow, en for the record, ik ben een heel neutraal persoon, en bekijk dit alles heel erg objectief!!! Ik ben echt geen schoonzoon ofzo  ;) ;D

Groet, Harryblarry
A.K.A. Steef

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2005, 00:18:43 »
Deed het vandaag zeer goed in de farm! sterke leider! Alleen de discussie die liep in de groep vond ik wat minder  :-\\... Maar hij blijft favoriet!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2005, 00:37:41 »
Oscar leek me ook echt voor de groep te gaan, was democratisch ingesteld..Probleemoplossend ingesteld, maar liet zich teveel leiden door de groep..Had er gewoon die Nelson uit moeten kicken in een duel..Dat soort zeikmiepen gaan de volgende keer toch wel weer lopen miepen..Kunnen  niet omgaan met eem leider (Nelson)  ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline JoostProost

  • Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2005, 20:00:41 »
Oscar is een echte leider. Ik vind alleen al die termen die hij gebruikt nergens op slaan. Het lijkt daardoor alsof hij er veel verstand van heeft. Je kunt natuurlijk niet alles goed doen in ieders ogen en daarom toch petje af !!

Offline Harryblarry

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #29 Gepost op: 15-03-2005, 08:39:26 »
Nelson vs Oscar:
Ik vind dat Oscar het grootste recht had om tegen Nelson tekeer te gaan !!! ::ok:: Nelson is niet echt een slim ventje door te zeggen dat Oscar hypocriet is, want Oscar had namelijk helemaal niemand beschuldigt van die diefstal. En ik vind dat als je wegloopt in zo'n discussie dat je je heel erg in je kaarten laat kijken, en dat je je weldegelijk aangesproken voelt als je zo reageert.
Verder nog een tip aan de producenten van De Farm: Selecteer voortaan iemand die gewoon Nederlands lult i.p.v. die stomme Engelse dooddoeners waar Nelson je de hele avond mee lastig valt !!!

Dan Jezus Christus (Mathijs) vs Oscar:
Ik vind het een ontzettend lage streek als je iemand van allerlij dingen beschuldigt terwijl je dat alleen kan baseren op je gevoel. Dat is hetzelfde als dat ik iemand op z'n smoel sla en dan zeg: "Ik voelde dat je mij wilde slaan, dus dacht ik ik sla vast terug" Dat slaat toch als een slappe lul op een drumstel mensen !!! Kom op !!! Je kan pas iemand beschuldigen als je het kan baseren op feiten, en dat kon Thijsje blijkbaar niet.

Wat ik verder nog kwijt wil is dat Oscar het in mijn ogen goed doet als farmleider omdat hij luistert naar de groep en daarna pas beslissingen neemt  ::ok:: Een echte leider !!!

Gegroet,

Harryblarry

Offline Nelson

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2005, 18:07:41 »
heet het programma "The Leader" dan?  ???
I'll pay a dollar for ur smile

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2005, 10:44:02 »
We zien een hoop niet. Maar ik denk wel dat er onterecht een hetze is geweest tegen Oscar. Actie en reactie. Ik vond het begrijplijk dat Oscar af en toe een gedrag vertoonde van de gebeten hond. Dat was ie tenslotte ook. Negatief denken werkt als katalysator geeft een negatieve spiraal naar beneden. Dat is een proces in een groep en er is een punt dat dat niet meer omkeerbaar is. Een verloren zaak voor Oscar, maar hij is nog niet weg. Dat hij genomineerd gaat worden kunnen we vergif op innemen. dat Mathijs zijn tegenstander gaat worden is zeer waarschijnlijk.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Harryblarry

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2005, 11:58:45 »
Ja mensen, na gisteren......wat een kudde mentaliteit!!!! ::niet-ok::
Ik citeer Caroline "Ik heb verder niet echt veel problemen met Oscar, maar ja...ik moet met de groep mee" ??? En dan nog iets; Al was de keuze voor Matthijs een persoonlijke keuze, hij kiest uhm toch !!! En waarom?? Omdat ie in zijn opzicht een zwakke schakel was. Daar valt toch niks op af te dingen?? En ja, dat de rest van de groep dan pissed is omdat Matthijs juist zo populair is, dat is dan jammer. Iemand die geen reet van Wiskunde snapt maar wel een leuke docent is laat je toch ook niet voor de klas staan als Wiskunde leraar??!! Oscar laat zich niet beinvloeden door de kudde en dat toont karakter vind ik, vandaar dat Oscar nog steeds populair is bij mij.

Greetzzzz,

Harry

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2005, 20:09:16 »



 ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2005, 20:15:17 »
Hopelijk wordt Oscar weer Farmlijder ehh... ik bedoel Farmleider.
Maar ik denk het niet. Want Nelson zei in de vorige aflevering aan het eind: "Het is nu tijd voor een nieuwe Farmleider"

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2005, 21:52:00 »
Echt mijn type deelnemer, eerlijk,hardwerkend en gewoon goed!  ::jaja::

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #36 Gepost op: 24-03-2005, 22:13:43 »
Echt mijn type deelnemer, eerlijk,hardwerkend en gewoon goed!  ::jaja::

Idd  ::ok::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #37 Gepost op: 24-03-2005, 22:50:46 »
Allemaal waar, maar ik vind hem op zijn tijd ook wel pedant overkomen. Waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat hij ergernis opwekt.
Het kiezen van Nicolette, nee geen goede zaak ::ohno::. Of hij het nou gedaan heeft in belang van de farm of denkend in haar belang te handelen of een zwakke tegenstander denken te hebben. Het geeft geen pas om eerst duidelijk aan te geven her en der niet voor een 'zwak' meisje te kiezen en het dan tóch doen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #38 Gepost op: 24-03-2005, 23:35:57 »
Allemaal waar, maar ik vind hem op zijn tijd ook wel pedant overkomen. Waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat hij ergernis opwekt.
Het kiezen van Nicolette, nee geen goede zaak ::ohno::. Of hij het nou gedaan heeft in belang van de farm of denkend in haar belang te handelen of een zwakke tegenstander denken te hebben. Het geeft geen pas om eerst duidelijk aan te geven her en der niet voor een 'zwak' meisje te kiezen en het dan tóch doen.

Ik denk in haar belang, in zijn belang had hij Bibi gekozen denk ik!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Oscar
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2005, 00:51:39 »
Ik begin ook een beetje een raar gevoel te krijgen bij Oscar!!
Waarom schopte hij dat kistje van dat trekkarretje wat Mattieu trok...???
Hij had het idd over "ik " heb nog tig balken nodig...Waarop Nicolette antwoorde: ik zou graag willen dat je in de "wij " vorm sprak..

Verder komt het bij mij een beetje over alsof Oscar medekandidaten wil manipuleren...Zo gaf hij duidelijk aan dat Jeanette zijn verzorgster moest zijn, terwijl Mathieu het heel graag wilde doen, hij kapte Mathieu af,,Totdat Mathijs de beslissing nam dat het toch Mathieu werd en niet Jeanette.

Volgens hemzelf ( Oscar) heeft hij mensenkennis...Dus niet want Jeanette is hem liever kwijt dan rijk
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos