Auteur Topic: Stel hier je vragen aan: Anthony  (gelezen 13230 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Stel hier je vragen aan: Anthony
« Gepost op: 4-03-2005, 17:15:14 »
Anthony, de eerste afvaller uit de Farm, heeft de weg naar realitynet gevonden en is bereid jullie vragen te beantwoorden.
Stel ze hier!
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 17:22:39 door mapel »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2005, 17:51:19 »
Anthony.... Waarom heb jij je opgegeven voor de farm?

Offline Anthony

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2005, 20:16:39 »
om eerlijk te zijn.. ik ben gevraagd op lowlands.. en kwam toen net als elk ander een de keuring procedure. Maar ik heb mijzelf eigenlijk nooit opgegeven,. Heb het spotje op tv ook nooit gezien. Ik ben altijd druk met werk en had een redelijk hectisch privé leven achter de rug en dacht.. nou twee maanden met mijn ballen in Zuid-Afrika.. das geen slecht plan.. Heb alleen erg lang getwijfeld omdat ik de ½ van de week voor mijn dochter zorg. En ik vooral haar niet in problemen wilde brengen. Ik was nog nooit langer dat 2 weken weg geweest (en dan belde ik haar elke dag..) Maar na heel lang denken en regelen (elke week een kado en een ingesproken dvd voor haar..haha) toch de knoop doorgehakt en naar Zuid-Afrika vertrokken. ::joehoe::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2005, 00:01:19 »
Anthony, jammer dat je er zo snel uit lag. :(

Waarom koos je niet voor een zwakkere persoon? Omdat je het sneu vond voor die persoon dat die dan als "zwak" bestempeld werd? Of andere reden?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2005, 12:23:20 »
Anthony, jammer dat je er zo snel uit lag. :(

Waarom koos je niet voor een zwakkere persoon? Omdat je het sneu vond voor die persoon dat die dan als "zwak" bestempeld werd? Of andere reden?
Dat vroeg ik mezelf ook al af ja. Want je wist dat je van Oscar kon verliezen toch? Of had je toch stiekem heimwee? ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2005, 16:33:59 »
Hi Anthony,

Ik heb gewoon hardop gevloekt toen je de laatste vraag fout beantwoordde. Had heel graag gezien dat je langer in het programma had gezeten, heel erg jammer dat je zo vroeg moest vertrekken. Ik zit te denken of ik een vraag voor je heb, in de eerste aflevering is het voornamelijk een voorstelling van de kandidaten en is er verder niet heel veel te zien geweest van wat er allemaal gebeuren moet. Behalve dan het maken van de hokken natuurlijk... :P Zoals je zelf zei kon je niet verliezen vanwege de terugkeer naar je dochtertje hier in Nederland, maar neem toch wel aan dat flink baalde dat je als eerste moest vertrekken! Hoe snel na je vertrek van de farm was je terug in Nederland? Toch nog een vraag dus, verder wens ik je heel veel succes met alles wat je doet en gaat doen en ben ik benieuwd naar je visie op het programma naarmate de afleveringen vorderen!

Greetz Ville
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2005, 00:33:49 »
Anthony, hoe voelde het om er als eerst uit te moeten?
Some light in your eyes...

Offline Anthony

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2005, 17:22:51 »
Anthony, jammer dat je er zo snel uit lag. :(

Waarom koos je niet voor een zwakkere persoon? Omdat je het sneu vond voor die persoon dat die dan als "zwak" bestempeld werd? Of andere reden?


Nee, ik kies niet voor zwakke mensen, als ik zelf een strijd moet aangaan. Waarom niet? Omdat ik zo niet ben. Kijk als ik Farm leider was geweest had ik dat wel gedaan. Maar ik zou het behoorlijk triest gevonden hebben, als ik een 'zwakker' iemand uit de groep had gekozen. Ik ben wie ik ben..en ben eerder iemand die voor de wat zwakkere opkomt..En wat is zwak..?? Met een kennis spel heeft natuurlijk iedereen een kans om te winnen. Ik ben er alleen vanuit gegaan dat ik een krachts meting met iemand moest gaan doen..(toen wist ik nog niet van de keuze)... maar dan nog was het Oscar geweest.

Offline Nelson

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2005, 18:59:25 »
Ik heb een vraag voor je maatje,

hoe is het met je?! we zouden echt eens moeten afspreken om es een keertje een biertje te gaan drinke he  ::tandpastasmiley:: your fellow farmer

Nelly
I'll pay a dollar for ur smile

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2005, 13:25:01 »
Hai Anthony  ::joehoe::

Wat was jou eerste gedachte toen je 'de farm' binnen liep??
That's all

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2005, 15:06:39 »
Hey Anthony,

hoe goed heb je de medefarmleden in die korte tijd leren kennen?
er was eens......

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2005, 19:16:11 »
Anthony als 1e erg jammer dat je er nu al uit moest, maar hopelijk heb je het toch naar je zin gehad!  ::ok::

Ik heb ook een vraag:

Had je verwacht dat het duel over kennis zou gaan?
En zoja, heb je, je een beetje daarop voorbereid?

Groetjes Xmoix

Offline lukyluke_5

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2005, 20:59:33 »
he anthony kun jij me vertellen wie de vierde afvaller was niet goed opgenomen van tv

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Stel hier je vragen aan: Anthony
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2005, 23:17:35 »
Ik ben dan wel niet Anthony, maar een inkoppertje:
1. Anthony
2. Edmonda
3. Nelson
4. Nicolette
Who’s got the sweetest disposition?