Auteur Topic: Boer zoekt vrouw  (gelezen 2385 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer zoekt vrouw
« Gepost op: 7-03-2005, 13:00:55 »
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hier nog geen topic over is, maar ik kan het iig nergens vinden. Dit programma schijnt toch 2.5 miljoen kijkers te hebben op de zondagavond. Ik heb het gister voor het eerst gezien en ik heb me echt uitstekend vermaakt! Erg jammer dat ik de eerste afleveringen gemist heb, maar volgende week kijk ik zeker weer! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2005, 13:10:17 »
Is idd leuk programma. Vorige week voor het eerst gezien, alleen gister helaas vergeten op te nemen (ivm PE) :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2005, 15:20:13 »
Ik had die laatste opgenomen zodat ik reclame enzow door kan spoelen.. Heb het alleen nog niet helemaal afgezien. Maar hier zitten lekker geen reclameblokken in, dus kijkt ook lekker weg :)

Die ene boer is nog wel leuk, die bioboer is het geloof ik. Ben zijn naam vergeten.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2005, 15:37:47 »
Die ene boer is nog wel leuk, die bioboer is het geloof ik. Ben zijn naam vergeten.
Die met die kool enzo? Die is wel leuk ja ::jaja:: ::tandpastasmiley::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 7-03-2005, 16:19:05 »
Hoelaat komt dit en op welke zender?

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 7-03-2005, 18:27:02 »
Die ene boer is nog wel leuk, die bioboer is het geloof ik. Ben zijn naam vergeten.

joris  ::jaja::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 7-03-2005, 18:47:28 »
Joris is 'n schatje ja! Dat is 'n boer waar ik nog op zou kunnen vallen.  ::love::  Wel erg verlegen. Komt echt geen zinnig woord uit als hij bij de dames is.  ;D

Ik vind 't programma ook erg leuk!  ::ok::  Moet de aflevering van gisteren nog kijken (heb ook PE gekeken en dit opgenomen). Ik ben benieuwd of Peter nu wat aardiger tegen zijn vrouwen gaat doen. Hij was nog aardiger tegen de koeien dan tegen de vrouwen.  ;)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2005, 11:27:18 »
joris  ::love::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2005, 11:34:05 »
Wat een WAARDELOOS programma is dit! Liefdeloos gemaakt, slecht gefilmd, traag, saai, lelijke mensen, niet spannend.... Brr, ik snap waarom hier zoveel mensen naar kijken! Dus nu een oproep: mensen schakel over naar NET5 op zondagavond en geniet van Peking Express!  :-*

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 8-03-2005, 14:15:44 »
Totaal oneens met jullie wat Joris betreft, ik vind t zo'n gladjanus!
Ik geef qua karakter iig de voorkeur aan die ene met al die kippen.. ik weet zn naam alleen niet, die die vrouw bij heeft die met dr rok aan de stal in ging...

Ik heb t helaas ook gemist zondag.. weet iemand of t herhaald wordt?
En waar zijn die andere boeren eigenlijk gebleven, was wel benieuwd hoe t met dat manneke uit groningen was die net zo'n soort vrouw als die van zijn tweelingbroer wilde ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 8-03-2005, 18:08:28 »
Totaal oneens met jullie wat Joris betreft, ik vind t zo'n gladjanus!
Ik geef qua karakter iig de voorkeur aan die ene met al die kippen.. ik weet zn naam alleen niet, die die vrouw bij heeft die met dr rok aan de stal in ging...

Dat is Hans.  :)



Citaat
Ik heb t helaas ook gemist zondag.. weet iemand of t herhaald wordt?

't wordt op zaterdagmiddag herhaald geloof ik. Maar je kunt ook alle afleveringen op de site bekijken: http://boerzoektvrouw.kro.nl/:)

Citaat
En waar zijn die andere boeren eigenlijk gebleven, was wel benieuwd hoe t met dat manneke uit groningen was die net zo'n soort vrouw als die van zijn tweelingbroer wilde ;D

Alleen de 5 boeren met de meeste brieven worden nu gevolgd. De rest heeft wel hun brieven gekregen en mag op eigen houtje de vrouwen gaan benaderen.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2005, 18:41:45 »
Dat is Hans.  :)

Jaaaa die bedoel ik! die is ok ;D

Citaat
't wordt op zaterdagmiddag herhaald geloof ik. Maar je kunt ook alle afleveringen op de site bekijken: http://boerzoektvrouw.kro.nl/:)
Ah mooi, thnx!!!

Citaat
Alleen de 5 boeren met de meeste brieven worden nu gevolgd. De rest heeft wel hun brieven gekregen en mag op eigen houtje de vrouwen gaan benaderen.

Jammer, was toch wel benieuwd :)
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #12 Gepost op: 12-03-2005, 01:34:38 »
Moet zeggen dat de afleveringen steeds leuker beginnen te worden. Vooral die laatste waarbij Teus het verschil tussen een komkommeren en een courgette niet kent (beetje vreemd voor een boer ::)) en voor de groenteweegschaal een minuut staat te wachten op het bonnetje... ::rofl:: ::rofl::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2005, 08:01:25 »
en voor de groenteweegschaal een minuut staat te wachten op het bonnetje... ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl:: ja dat was echt grappig  ::rofl::

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2005, 19:35:51 »
Ik vind het een geweldig programma, maar ik kan me wel ergeren aan teus die zo moeilijk doet dat Astrid zijn systeem nog niet doorheeft.
Jemig als ie een hulpje op de boerderij nodig heeft kan hij ook gewoon een stagiere nemen. Ik hoop wel dat ie Astrid kiest, pittige tante, lekker eigen mening.... Goed voor hem!
"Only thing to do is jump over the moon"