Auteur Topic: Actie tegen machtsmisbruikende admins! Stop de waanzin, join de Relaxhoek-boycot  (gelezen 3960 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Het is toch van de zotten  >:( Zonder toestemming is mijn avatar al eens verandert, leg je leuke contacten in de chat word je er zomaar uitgekickd (Rollatora Bora is geen scheldwoord en dus geen geldige reden >:( ) het enige waar ik nog trots op was, was die prachtige ondertitel die ik ooit van mijn held Compuart gekregen had: 'CMC Mastermind' maar nu wordt de macht ook al misbruikt, om mij deze titel af te nemen en zomaar te veranderen in een demoniserende leus 'kattenhater'. Helemaal niet waar, ik houd van katers, nog meer van poesjes en ik ben het niet eens met de gang van zaken.

Het is tijd voor actie! Tijd om de waanzin te stoppen. Ik begin een Relaxhoek-boycot. Ik word goed betaald om af en toe in de Relaxhoek te plaatsen om de verloedering tegen te gaan, maar het is mooi geweest. Ik eis mijn oude ondertitel terug, tot dan post ik niet meer in de Relaxhoek. Hooguit in dit topic!

 >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ik ben t met je eens  ::jaja::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
* Firefoot zucht een diep... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
hehe, je was helemaal ondertitelloos hoor ;) heb jezelf allemaal opgegeven in een 'trotse bui' :-X :p nu heb je weer een mooie nieuwe.., is toch lief??

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Ik weet niet wat ik ervan moet denken!

A: Geef hem zijn titel terug, blij en happy
B: Zonder Chriz zit er ook wel minder lol in de Realxhoek
C: Ja, hij is wel altijd heel bot
D: Hij maakt het er zelf naar

Ik weet niet wat ik moet denken

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Eigen schuld dikke bult ::rofl::

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
leg je leuke contacten in de chat word je er zomaar uitgekickd (Rollatora Bora is geen scheldwoord en dus geen geldige reden >:( )

schandalig!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ik snap niet waar je druk om maakt! ::ohno::

Stel je voor dat je een egel zou zijn die heel graag wilde kussen, maar er zat steeds een stekel of 100 tussen, zodat hij crepeerde van de pijn, als hij een kussende egel wilde zijn! ::tandpastasmiley::

maar afijn geef die jongen zijn knuffeltjeCMC titel terug dan is het jochie ook weer tevreden  ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
die titel had hij al niet meer... ::ohno::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
genomineerd:
-chriz voor gedemoniseerde user
-cora voor machtsmisbruik.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Ik vind de titel van dit topic wel erg veralgemeniseerd. Dat werkt natuurlijk erg demoniserend voor de andere admins van dit forum.
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
het is ook gewoon feitelijk niet juist....

  • dat van die avatar had ie verdiend


  • in de chat was afgesproken ( hij kickt erop om gekickt te worden..)


  • ondertitel heeft ie zelf ingeleverd



ik ben onschuldig!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Het ging erom dat de titel 'kattenhater' verwijderd werd, was demoniserend en Cora verdient ook sommige avatars helaas kan ik die haar niet geven.

De titel is verwijderd, dus dit topic mag ook weg. Blij dat Cora toegegeven heeft  >:D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Het ging erom dat de titel 'kattenhater' verwijderd werd, was demoniserend en Cora verdient ook sommige avatars helaas kan ik die haar niet geven.

De titel is verwijderd, dus dit topic mag ook weg. Blij dat Cora toegegeven heeft >:D

Citaat
Ik eis mijn oude ondertitel terug, tot dan post ik niet meer in de Relaxhoek. Hooguit in dit topic!

heej!!!! dat hadden we niet afgesproken...  ::ohno::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Oh jammer, ik had gehoopt dat je je helemaal zou afmelden hier maar helaas... het is alweer opgelost ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
heej!!!! dat hadden we niet afgesproken...  ::ohno::
Kan je hem niet als straf bannen (al was het maar voor een paar daagjes)? >:D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
heej!!!! dat hadden we niet afgesproken...  ::ohno::

Heel vroeger had ik ook 'geen ondertitel' dus dat klopt!

Oh jammer, ik had gehoopt dat je je helemaal zou afmelden hier maar helaas... het is alweer opgelost ::ohno::

Ik dacht dat jij en Cora zo goed lagen? Ik vind het ook jammer dat ze zich niet helemaal gaat afmelden.  :(

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Kan je hem niet als straf bannen (al was het maar voor een paar daagjes)? >:D

Nee, dat zou een hele erge (en totaal onverdiende) straf zijn, ik wil graag het einde van WIDM nog meemaken (serieus!)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Nee, dat zou een hele erge (en totaal onverdiende) straf zijn, ik wil graag het einde van WIDM nog meemaken (serieus!)
*very very tempted nee joh ik ben heel integer wel.. ::jaja::


Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
omfg ::ohno::
Mijn prinsje is chriz!!