Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 12637 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 2
« Gepost op: 13-03-2005, 18:46:09 »
Hier kan je alles kwijt over aflevering 2 die ons leidt van Pingayo naar Xian.
Geniet nooit met mate...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2005, 21:46:48 »
Superleuke aflevering!! :) Ik vond die regeling die Rink deed dat van dat liften een beetje onbegrijpelijk! Mensen willen toch als eerste zijn, en die gaan dan echt niet voor elkaar een lift regelen denk ik!
Ik vond dat eten ook wel apart, zou je elke dag maar eten! Hahaha!
En ik heb zooo gelachen om die Karla en Sophie!! Echt een supermooi koppel dat! Hoop dat die nog lang blijven! En ja jammer van die 2 jongens! Maar tis niet anders
Some light in your eyes...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2005, 21:49:10 »
De afspraak was ook niet een lift regelen, maar wie eerst komt eerst maalt. Daar kun je natuurlijk tegen zijn, maar dan moet je die afspraak niet maken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2005, 21:51:09 »
Leuke aflevering! Dat eten zag er wel lekker uit  :D Ik begrijp Jeroen en Manja niet, een beetje respect voor de afspraken zou fijn zijn  ::jaja:: Rink heeft volkomen gelijk vind ik! en verder jammer van Marco en Stephan maar er moeten er toch twee afvallen!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2005, 22:18:01 »
Superleuke aflevering!! :) Ik vond die regeling die Rink deed dat van dat liften een beetje onbegrijpelijk! Mensen willen toch als eerste zijn, en die gaan dan echt niet voor elkaar een lift regelen denk ik!
Ik vond dat eten ook wel apart, zou je elke dag maar eten! Hahaha!
En ik heb zooo gelachen om die Karla en Sophie!! Echt een supermooi koppel dat! Hoop dat die nog lang blijven! En ja jammer van die 2 jongens! Maar tis niet anders

Inderdaad ik vind gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt. Je gaat niet voor iemand anders een lift regelen kom nou je speelt het spel voor je zelf.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2005, 22:20:49 »
En voor de rest was het een hele leuke aflevering  ::tandpastasmiley:: jammer dat krieke en Nathalie even ruzie kregen maar het is al bijgelegd volgens mij en ik vond Jeroen en Manja weer super  ::tandpastasmiley:: en Just en Brechtje ook.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2005, 23:55:44 »
Ik begrijp Jeroen en Manja niet, een beetje respect voor de afspraken zou fijn zijn

Ik begrijp hun wel. Het is een race en het gaat erom om eerste te zijn, niet om vrienden te maken.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2005, 00:02:23 »
Ik begrijp hun wel. Het is een race en het gaat erom om eerste te zijn, niet om vrienden te maken.

Nee dat snap ik wel! maar als je wilt winnen, moet je die afspraken niet maken met Rink en Jorien!... dus of je houdt je aan de afspraak of je maakt de afspraak niet!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2005, 00:04:42 »
Ik begrijp hun wel. Het is een race en het gaat erom om eerste te zijn, niet om vrienden te maken.

Helemaal mee eens, je speelt uiteindelijk toch individueel, net zoals Reinier en Clarinka vorig jaar..Het lijkt egoistisch over te komen maar het is wel het spel..

Wat ik wel naar vind is dat als je een afspraak maakt onderling zoals Rink het uitlegde( Degene die het eerst op de plaats was recht had op de eerste lift) en je daarmee instemdt..
Dan alsnog de eerste lift inpikt zoals Jeroen en Manja deden, dat vin ik niet fair..Spreek dan niks af en zeg gewoon doeiii wij gaan voor de eerste lift!!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2005, 00:06:35 »
Helemaal mee eens, je speelt uiteindelijk toch individueel, net zoals Reinier en Clarinka vorig jaar..Het lijkt egoistisch over te komen maar het is wel het spel..

Wat ik wel naar vind is dat als je een afspraak maakt onderling zoals Rink het uitlegde( Degene die het eerst op de plaats was recht had op de eerste lift) en je daarmee instemdt..
Dan alsnog de eerste lift inpikt zoals Jeroen en Manja deden, dat vin ik niet fair..Spreek dan niks af en zeg gewoon doeiii wij gaan voor de eerste lift!!!

Dat is wat ik ook aangeef! ga niet een belofte maken als je je er toch niet aanhoudt!  ::ohno::

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2005, 00:09:15 »
Het werd ok niet echt duidelijk hoe hard die afspraak was he. Misschien was het niet echt een afspraak maar kwam het idee van Rink en had de rest niet echt ja of nee gezegd? Misschien hadden Jeroen en Manja helemaal niks beloofd.

Weet je wie we trouwens echt nauwelijks gezien hebben deze aflevering? Die Captain Caveman en zijn gepiercte vriendinnetje, ik weet zelfs hun namen even niet meer.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2005, 00:11:00 »
Het werd ok niet echt duidelijk hoe hard die afspraak was he. Misschien was het niet echt een afspraak maar kwam het idee van Rink en had de rest niet echt ja of nee gezegd? Misschien hadden Jeroen en Manja helemaal niks beloofd.

Weet je wie we trouwens echt nauwelijks gezien hebben deze aflevering? Die Captain Caveman en zijn gepiercte vriendinnetje, ik weet zelfs hun namen even niet meer.

Ja die twee die overlijken gaan!! sofie en nog een! nou ik hoef ze niet te zien... verkeerde instelling die twee!  ::jaja::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2005, 00:11:47 »
Haha, niet intressant genoeg I guess... (Steven en Sofie mocht je dat nog willen weten...) Iedereen kent ze nu alleen nog van 'over lijken gaan'  :P

Heb weer erg gelachen deze uitzending. Zelfs de imitatie van Herman door zijn zoon Kris liet dat chinees oud vrouwtje lachen  ;D Wel aso dat hij zn vader in de laadbak liet zitten en hij lekker binnen ging zitten...

En mijn favo koppel kwam als eerste aan  ::tandpastasmiley:: Mijn avond kan niet meer stuk!
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2005, 00:16:47 »
Ja die twee die overlijken gaan!! sofie en nog een! nou ik hoef ze niet te zien... verkeerde instelling die twee!  ::jaja::
Stoffie en steven??

Die heb ik afl. 2 niet gezien :(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2005, 00:17:37 »
Stoffie en steven??

Die heb ik afl. 2 niet gezien :(

Nee ik ook niet! en dat wilde ik graag zo houden!  ::jaja::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 14-03-2005, 00:18:37 »
 :P wie niet?
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 14-03-2005, 00:47:13 »
Vervloek de goden niet! Hoe minder aandacht ze tijdens deze uitzending krijgen, des te meer volgende keer... ai ai. Misschien zijn ze wat minder gedreven dan dat we dachten. Gewoon saai koppeltje...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 14-03-2005, 07:56:23 »
Ze hebben in het opzicht van de montage Crew gewoon te weinig mee gemaakt! ::jaja::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2005, 09:10:24 »
Ja, maar je kan op z'n minst toch effe laten zien dat ze een lift hebben gepakt? Ik vindt het zelf vreemd dat ze dus niets hebben meegemaakt sinds ze weg zijn gegaan uit het tentenkamp. ???
Who’s got the sweetest disposition?

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2005, 09:38:39 »
Mischien was de camera die zij bij zich hadden gewoon stuk ofzo.