Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437364 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13160 Gepost op: 5-04-2010, 22:11:26 »
ik kan soms erg vergeetachtig zijn  ::schaam:: en nu vraag ik mij af ik jullie nou heb verteld dat ik 22 mei 2 nieuwe kinders (kittens) krijg.  ::trots::
Ze zijn dus NET gefabriceerd, of net geboren?

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13161 Gepost op: 5-04-2010, 22:12:29 »
Nee, heb je niet verteld.  ::ok::
nou bij deze dus.... verteld  ::rofl::
Ze zijn dus NET gefabriceerd, of net geboren?
ze zijn nu 1 weekje jong  ::trots::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13162 Gepost op: 5-04-2010, 23:20:41 »
Of er hier mensen zijn die hun computer geupgraded hebben van Vista naar Windows 7, en of dat lastig is of niet.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13163 Gepost op: 6-04-2010, 02:04:24 »
mijn man heeft dat een tijd geleden voor me gedaan en ik ben er heel blij mee. een probleem is dat bepaalde bestanden op het extern geheugen niet meer geopend kunnen worden. niet door mij in ieder geval.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13164 Gepost op: 6-04-2010, 08:00:28 »
Hoe het met Koekoe en zijn date met Daisy is ::)
Voor jou een vraag.......voor mij eigenlijk ook  ;D ;D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13165 Gepost op: 6-04-2010, 13:02:51 »
Waarom Koekoe niet van de Walekoppen houdt?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13166 Gepost op: 6-04-2010, 13:54:42 »
Waarom Koekoe niet van de Walekoppen houdt?
Omdat koekoe zich Vlaming voelt en niet Belg.Begrijp koekoe nu AUB niet verkeerd,hij heeft en wil totaal niets te maken hebben met het Vlaams belang of welke rechtse partij dan ook(politiek interesseeert hem trouwens niet,al is familie van hem ooit vice premier geweest).Misschien moeilijk te begrijpen voor niet-Belgen,maar Vlaanderen,Wallonie en niet te vergeten het Duitstalig deel,zijn gewoon 3 verschillende delen,precies alsof je in een ander land komt als je de taalgrens oversteekt.Eigenlijk hebben noch Vlamingen noch Walekoppen problemen met de Duitsers,het is gewoon een onderlinge "strijd".Momenteel is er trouwens een hele heisa in de "gedeelde gemeenten" rond Brussel.Om de verfransing tegen te gaan in Vlaamstalige gemeenten verkoopt men huizen aan Vlaamssprekenden of Walen die bereid zijn om Nederlands te spreken.... en natuurlijk vinden de walekoppen dat racistisch enzo.....
Brussel hoort perfect tweetalig te zijn,maar ga als Nederlander eens naar Brussel.......dan weet je het wel  ;) ;)
En nu gaat men de sport ook al gaan verkloten  ::jaja:: ::jaja:: Als een soort van protest tegen de vele Vlaamse vlaggen tijdens de ronde van VLAANDEREN!!!! heeft een bepaalde groep zoveel mogelijk Belgische vlaggen lang het parcours geplaatst....

Deze keer was ik serieus met m'n antwoord,ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13167 Gepost op: 6-04-2010, 14:12:20 »

Brussel hoort perfect tweetalig te zijn,maar ga als Nederlander eens naar Brussel.......dan weet je het wel  ;) ;)
En nu gaat men de sport ook al gaan verkloten  ::jaja:: ::jaja:: Als een soort van protest tegen de vele Vlaamse vlaggen tijdens de ronde van VLAANDEREN!!!! heeft een bepaalde groep zoveel mogelijk Belgische vlaggen lang het parcours geplaatst....

Deze keer was ik serieus met m'n antwoord,ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

Ja koekoe, je hebt een heel duidelijk antwoord gegeven, bedankt daarvoor. ::bravo::

Natuurlijk lezen en horen wij er hier genoeg over, maar wij weten niet hoe het VOELT, vandaar dat ik ernaar vroeg. Ik heb wel het idee dat het veranderd is, in die zin dat vroeger Frans meer gewaardeerd werd dan tegenwoordig en dat er toen zelfs een beetje op het Nederlands werd neergekeken. Ik ben zelf nooit in Brussel geweest, behalve in de trein op weg naar het zuiden  ::schaam::, maar tijdens mijn studie Nederlands hebben we eens een studiereisje gemaakt naar het Plantijn-museum in Antwerpen. Dat was in 1977 en destijds werd je in winkels in Antwerpen in het Frans aangesproken. Pas als ze zagen dat dat een beetje moeilijk lag, gingen ze over op Nederlands. Ik denk dat dat nu niet meer zo is. Ook in de trein werd je door de kaartjescontroleur eerst in het Frans aangesproken.

Tja, België blijft natuurlijk een beetje kunstmatig. Ik ben benieuwd of dat ooit nog opgelost kan en gaat worden.       
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13168 Gepost op: 6-04-2010, 14:56:05 »
Ja koekoe, je hebt een heel duidelijk antwoord gegeven, bedankt daarvoor. ::bravo::

Natuurlijk lezen en horen wij er hier genoeg over, maar wij weten niet hoe het VOELT, vandaar dat ik ernaar vroeg. Ik heb wel het idee dat het veranderd is, in die zin dat vroeger Frans meer gewaardeerd werd dan tegenwoordig en dat er toen zelfs een beetje op het Nederlands werd neergekeken. Ik ben zelf nooit in Brussel geweest, behalve in de trein op weg naar het zuiden  ::schaam::, maar tijdens mijn studie Nederlands hebben we eens een studiereisje gemaakt naar het Plantijn-museum in Antwerpen. Dat was in 1977 en destijds werd je in winkels in Antwerpen in het Frans aangesproken. Pas als ze zagen dat dat een beetje moeilijk lag, gingen ze over op Nederlands. Ik denk dat dat nu niet meer zo is. Ook in de trein werd je door de kaartjescontroleur eerst in het Frans aangesproken.

Tja, België blijft natuurlijk een beetje kunstmatig. Ik ben benieuwd of dat ooit nog opgelost kan en gaat worden.       
Nou ja ootje...nu geef jij hier zelf een antwoord op je vraag  ::jaja:: ::jaja:: Als men zelfs in Antwerpen Frans gaat praten.......  :o :o :o
Maar goed,ik laat het niet aan m'n hart komen,ik spreek mijn eigen taaltje en daar ben ik  fier op en hier op RN probeer ik mij zo duidelijk mogelijk uit te drukken,al komt er daarbij wel eens een dt of een gh of een andere taalfout bij kijken  ;) ;)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13169 Gepost op: 6-04-2010, 17:07:29 »
hier op RN probeer ik mij zo duidelijk mogelijk uit te drukken,al komt er daarbij wel eens een dt of een gh of een andere taalfout bij kijken  ;) ;)

Ik ken ook nog wel wat Nederlanders die daar erg goed in zijn hoor! ;)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13170 Gepost op: 6-04-2010, 17:12:00 »
Ik ken ook nog wel wat Nederlanders die daar erg goed in zijn hoor! ;)
nou ik maak anders nooid geen vouten  ;)
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13171 Gepost op: 6-04-2010, 21:15:41 »
Dit heet nou overkill Lukie. >:(
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13172 Gepost op: 6-04-2010, 21:18:39 »
Ik vraag me af of je zo wat bereikt Lukie ???

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13173 Gepost op: 6-04-2010, 21:21:12 »
Ik vraag me af of je zo wat bereikt Lukie ???

Ik vraag me af of Lukie een midlifecrisis heeft?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13174 Gepost op: 6-04-2010, 21:22:58 »
Ik vraag me af of je zo wat bereikt Lukie ???
Dat vraag ik me ook af.Die mol (of vogelbekdier) vliegt daar een eind boven de aarde zonder zuurstofmasker,die moest al lang dood zijn  ;D ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13175 Gepost op: 7-04-2010, 22:22:17 »
Zitten Marianne en Test nu gezellig naast elkaar, ieder achter hun eigen computertje? :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13176 Gepost op: 7-04-2010, 22:25:06 »
Zitten Marianne en Test nu gezellig naast elkaar, ieder achter hun eigen computertje? :)

 ::ohno:: ::ohno::  achter hun eigen laptoppie ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13177 Gepost op: 7-04-2010, 23:44:31 »
Is een snorfiets suf?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13178 Gepost op: 7-04-2010, 23:47:53 »
Is een snorfiets suf?

Nee, maar als ie dat wel was: als jij er maar blij mee bent, toch?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13179 Gepost op: 8-04-2010, 12:35:14 »
Vraag me af wat er met lukie is.