Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437651 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18860 Gepost op: 11-12-2011, 22:25:51 »
Ik vraag me af of ik verkeerd gekeken/gezocht heb in het beeld-archief van Beeld en Geluid, toen ik op zoek ging naar fragmenten of zelfs afleveringen van Wie is ... de Mol?


Ik liet een medewerker (ook best wel een molfan, maar geen ''molloot'', met mij samen zoeken, en hij moest constateren dat ik gelijk had.

Dus ik vraag me af:


Zijn er hier mensen die op andere plekken in de tentoonstelling WEL beeldmateriaal hebben gevonden?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18861 Gepost op: 11-12-2011, 22:27:03 »
Niet gezocht, niets gezien. ::sorry:: kan je niet helpen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18862 Gepost op: 11-12-2011, 22:27:26 »
Ik vraag me af of ik verkeerd gekeken/gezocht heb in het beeld-archief van Beeld en Geluid, toen ik op zoek ging naar fragmenten of zelfs afleveringen van Wie is ... de Mol?


Ik liet een medewerker (ook best wel een molfan, maar geen ''molloot'', met mij samen zoeken, en hij moest constateren dat ik gelijk had.

Dus ik vraag me af:


Zijn er hier mensen die op andere plekken in de tentoonstelling WEL beeldmateriaal hebben gevonden?

Zouden et in het beeldarchief van beeld en geluid alleen programma's opgeslagen zijn die de televizierring hebben gewonnen? :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18863 Gepost op: 11-12-2011, 22:48:34 »
Nee hoor, want Pipo de Clown zat er wel tussen, Swiebertje ook.......

Ze zeiden bij de infobalie dat het mogelijk met rechten te maken had, maar ze wisten dat ook niet zeker.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18864 Gepost op: 12-12-2011, 09:21:40 »
Ik vraag me af of ik verkeerd gekeken/gezocht heb in het beeld-archief van Beeld en Geluid, toen ik op zoek ging naar fragmenten of zelfs afleveringen van Wie is ... de Mol?


Ik liet een medewerker (ook best wel een molfan, maar geen ''molloot'', met mij samen zoeken, en hij moest constateren dat ik gelijk had.

Dus ik vraag me af:


Zijn er hier mensen die op andere plekken in de tentoonstelling WEL beeldmateriaal hebben gevonden?

Toen ik er ee paar jaar geleden was toen heb ik ook gezocht maar niets gevonden... (Misschien van seizoen 1 maar dat weet ik niet meer zeker). Het ligt dus niet aan jou ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18865 Gepost op: 12-12-2011, 12:18:10 »
Gaat die ene minuut dat mijn trein later zou moeten komen door de nieuwe dienstregeling iets uitmaken?
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18866 Gepost op: 12-12-2011, 13:58:25 »
Waarom doet mijn externe usb muis het opeens niet meer?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18867 Gepost op: 12-12-2011, 15:28:16 »
Waarom doet mijn externe usb muis het opeens niet meer?

bij mij betekent dat meestal dat de batterij op is ::)

met welke kleuren kerstballen komt mijn huisgenoot zo thuis?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18868 Gepost op: 12-12-2011, 15:34:24 »
Hij heeft geen batterij want ik heb niet zo'n supersonische draadloze.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18869 Gepost op: 12-12-2011, 15:38:13 »
Hij heeft geen batterij want ik heb niet zo'n supersonische draadloze.
ow oke, probeer hem anders in een andere USB ingang te doen

wat ook kan is dat je op je lappie er ongeluk een knopje hebt ingedrukt waardoor die muis het niet doet (hoewel ik die optie niet ken, wel de optie dat je matje op je lappie zelf wordt uitgeschakeld)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18870 Gepost op: 12-12-2011, 15:44:31 »
Ik denk dat t iets met de driver is... Hij doet t niet meer in al mn usb poorten en op een andere pc doet ie t nog wel...

Ik ga t wel eens even uitzoeken als ik meer tijd heb
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18871 Gepost op: 12-12-2011, 16:26:03 »
Gaat die ene minuut dat mijn trein later zou moeten komen door de nieuwe dienstregeling iets uitmaken?
je zal, in voorkomende gevallen, je trein makkelijker kunnen halen, als de busdienstregeling niet gewijzigd is. ALS je tenminste een bus hebt voor je de trein neemt. Anders kun je voortaan een minuut langer uitslapen.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18872 Gepost op: 12-12-2011, 17:37:32 »
Ik vraag me af of ik verkeerd gekeken/gezocht heb in het beeld-archief van Beeld en Geluid, toen ik op zoek ging naar fragmenten of zelfs afleveringen van Wie is ... de Mol?


Ik liet een medewerker (ook best wel een molfan, maar geen ''molloot'', met mij samen zoeken, en hij moest constateren dat ik gelijk had.

Dus ik vraag me af:


Zijn er hier mensen die op andere plekken in de tentoonstelling WEL beeldmateriaal hebben gevonden?

Ik heb o.a. op WIDM gezocht, maar ik kan me er niks van herinneren, dus waarschijnlijk kon ik er ook niks van vinden. Van Expeditie Robinson stond er een aflevering van ER de Honderd op.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18873 Gepost op: 12-12-2011, 19:10:50 »
Wat is het modbeleid hier?

Alles volgens de regels of niet... En als het er tussen in zit... Op grond van welke criteria wordt er dan gemod tegenwoordig?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18874 Gepost op: 12-12-2011, 19:13:21 »
Wat is het modbeleid hier?

Alles volgens de regels of niet... En als het er tussen in zit... Op grond van welke criteria wordt er dan gemod tegenwoordig?
Misschien modderen ze maar wat aan?  ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18875 Gepost op: 12-12-2011, 19:19:29 »
Misschien modderen ze maar wat aan?  ;D
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18876 Gepost op: 12-12-2011, 19:21:35 »
Wat is het modbeleid hier?

Alles volgens de regels of niet... En als het er tussen in zit... Op grond van welke criteria wordt er dan gemod tegenwoordig?

Het modbeleid is heel simpel. We houden ons zoveel mogelijk aan de regels. als er lijstjes gevraagd worden, dan accepteren we ook alleen lijstjes. Dit omdat we anders een discussie over een geweldige film krijgen en dat je het lijstje weer moet zoeken.

Verder mag slow chat niet en kijken we of er geen woorden gebruikt worden die niet toegestaan zijn.

Ondanks dat het de relaxhoek is mag/moet het best wel ontopic blijven en iedereen hier is oud en wijs genoeg om te begrijpen wat mag en niet mag. Voldoe je niet aan de regels wordt je bericht verwijderd of komt er zo'n  zwaaiend poppetje. Heb je een vraag kun je ze per PM stellen. En natuurlijk missen wij ook wel eens wat, die heeft dan geluk en soms pikken we er juist net wat van jou uit en dan heb je pech..... Het lijkt wel het normale leven als je door een rood stoplicht rijdt en er staat net wel of net geen politie.

Wij zien het als onze voornaamste taak om het gezellig te houden voor iedereen, dus ook voor de mensen die er niet 24/7 komen. Die moeten ook nog begrijpen waar een bepaald topic over gaat.

Zo en mag je je nu weer andere dingen gaan afvragen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18877 Gepost op: 12-12-2011, 19:23:37 »
Is er met oud en nieuw nog een of ander evenement in Maastricht? Aftellen op het Vrijthof of zo..

Jos? Dwaas?  ::hypocriet::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18878 Gepost op: 12-12-2011, 19:24:24 »
Ik vraag mij af over welke geweldige film werd gediscussieerd.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #18879 Gepost op: 12-12-2011, 19:28:40 »
Ik vraag mij af over welke geweldige film werd gediscussieerd.


Ik vraag me af of ik antwoord mag geven, want dat zou off-topic zijn als ikk me hierover niets afvraag
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"