Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437517 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19760 Gepost op: 27-03-2012, 23:36:33 »
Komt Tdietz nog uit de pubertijd ? :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19761 Gepost op: 27-03-2012, 23:39:29 »
:D ik wil liever een vieze d*n  ::wenkbrauw::
ik kan heel vies zijn ::wenkbrauw::

Komt Tdietz nog uit de pubertijd ? :P
Dat hoeft niet hoor :P.

Ik wachtte eigenlijk op een scherpe opmerking van dwaas, maar duurt nog even zeker?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Roflmonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ?
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19762 Gepost op: 27-03-2012, 23:41:57 »
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest!

Offline Roflmonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ?
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19763 Gepost op: 27-03-2012, 23:42:29 »
kan ik niet eens meer douchen zonder gemist te worden? ???

dan gaat je msn ook uit :o
gevaarlijk!??
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19764 Gepost op: 27-03-2012, 23:51:17 »
Komt Tdietz nog uit de pubertijd ? :P
haha, ben ik allang uit
 ik ben vandaag alleen gewoon in een foute bui


De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Roflmonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ?
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19765 Gepost op: 27-03-2012, 23:51:57 »
 wat ik me af vraag is denk ik niet verstandig om hier neer te zetten ;D
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19766 Gepost op: 29-03-2012, 20:23:07 »
De Ronde van Vlaanderen komt er aan en uiteraard heeft men in de Vlaamse media het reeds een week over "Vlaanderen's mooiste".
Natuurlijk gaat dit over de koers,maar is er hier op RN iemand die het wielrennen niet volgt en wanneer hij/zij...Vlaanderen's mooiste hoort,meteen aan koekoe denkt?  ;D ;D ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19767 Gepost op: 29-03-2012, 20:42:46 »
Hoe vind ik een stage...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19768 Gepost op: 29-03-2012, 20:58:46 »
Hoe vind ik een stage...
mailen en bellen, helpt vaak door naar instituten te bellen waar je college van hebt gehad
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19769 Gepost op: 29-03-2012, 21:00:49 »
Veel brieven schrijven, er hoeft maar één bedrijf te happen is mijn ervaring.

Je moet uiteraard eerst wel iets vinden wat je aanspreekt. ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19770 Gepost op: 29-03-2012, 21:04:08 »
Ik heb nu eerst maar eens een mailtje gestuurd naar de coördinator van de master om te vragen waar ik het beste kan zoeken en waar ze zich bezig houden met de dingen die ik leuk vind.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19771 Gepost op: 29-03-2012, 21:16:48 »
De Ronde van Vlaanderen komt er aan en uiteraard heeft men in de Vlaamse media het reeds een week over "Vlaanderen's mooiste".
Natuurlijk gaat dit over de koers,maar is er hier op RN iemand die het wielrennen niet volgt en wanneer hij/zij...Vlaanderen's mooiste hoort,meteen aan koekoe denkt?  ;D ;D ;D
Nee dus  ;D ;D ;D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19772 Gepost op: 29-03-2012, 21:23:59 »
Nee dus  ;D ;D ;D

Jawel, vanaf nu zeker :D
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19773 Gepost op: 29-03-2012, 21:37:12 »
Ik heb nu eerst maar eens een mailtje gestuurd naar de coördinator van de master om te vragen waar ik het beste kan zoeken en waar ze zich bezig houden met de dingen die ik leuk vind.

hebben ze bij je universiteit zelf geen contacten? of misschien een docent van een vak wat je leuk vind - als je daar zelf een beetje enthousiast over komt en/of kunt uitleggen wat je zoudt willen doen heeft die misschien nog wel ergens iemand die hij of zij kent.

Maar goed, hangt er een beetje vanaf of dat werkt. Niet alle docenten zijn even hulpvaardig en hangt natuurlijk ook van de grootte van je opleiding af.

Helpt natuurlijk ook altijd een hoop of je zelf met ideeen komt als je een potentieel stageadres aanschrijft. Een mail als
'Hallo artis, ik wil graag op stage - hebben jullie nog wat? Liever geen olifanten, want die stinken. Liefs! XXX'
werkt meestal minder goed dan
"Ik studeer biologie en nu zoek ik eigenlijk een stage waarbij ik het vlooigedrag van stokstaartjes wil onderzoeken. Lijkt me geweldig leuk dat bij jullie te doen - zou zoiets mogelijk zijn?"
En als dat niet kan krijg je misschien een tegenaanbod voor het vlooigedrag bij dwergmakaken. Ofzo. Goed, het moet misschien iets breder, maar je snapt het wel ;)

Also, bellen werkt natuurlijk altijd minder goed dan email. Of nog beter is bellen voor een afspraak om mogelijkheden te bespreken. Maar ik ben zelf wat bel-allergisch ;)

--

OT: Bestaan dwergmakaken eigenlijk? ??? Het klonk wel goed :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19774 Gepost op: 29-03-2012, 21:38:59 »
zijn dwergmakaen apen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19775 Gepost op: 29-03-2012, 21:41:55 »
dat is wel de bedoeling :P

Ben alleen niet zo up-to-date met de huidige stand van zaken in de makakenwereld, dus weet ook niet helemaal zeker of er een dwergmakaak bestaat. Anders moeten ze dus maar eens rap ontdekken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19776 Gepost op: 29-03-2012, 21:48:56 »
hebben ze bij je universiteit zelf geen contacten? of misschien een docent van een vak wat je leuk vind - als je daar zelf een beetje enthousiast over komt en/of kunt uitleggen wat je zoudt willen doen heeft die misschien nog wel ergens iemand die hij of zij kent.

Maar goed, hangt er een beetje vanaf of dat werkt. Niet alle docenten zijn even hulpvaardig en hangt natuurlijk ook van de grootte van je opleiding af.

Helpt natuurlijk ook altijd een hoop of je zelf met ideeen komt als je een potentieel stageadres aanschrijft. Een mail als
'Hallo artis, ik wil graag op stage - hebben jullie nog wat? Liever geen olifanten, want die stinken. Liefs! XXX'
werkt meestal minder goed dan
"Ik studeer biologie en nu zoek ik eigenlijk een stage waarbij ik het vlooigedrag van stokstaartjes wil onderzoeken. Lijkt me geweldig leuk dat bij jullie te doen - zou zoiets mogelijk zijn?"
En als dat niet kan krijg je misschien een tegenaanbod voor het vlooigedrag bij dwergmakaken. Ofzo. Goed, het moet misschien iets breder, maar je snapt het wel ;)

Also, bellen werkt natuurlijk altijd minder goed dan email. Of nog beter is bellen voor een afspraak om mogelijkheden te bespreken. Maar ik ben zelf wat bel-allergisch ;)

--

OT: Bestaan dwergmakaken eigenlijk? ??? Het klonk wel goed :P

Thanks :D daar heb ik wel wat aan XD Ik ben dus nu al de coördinator aan het mailen. Ik hoop dat die wat ideetjes heeft (die weet ook beter dan ik wat er allemaal is aangeloten bij de universiteit) zodat ik daar een heleboel mailtjes naartoe kan gaan sturen XD 9ik ben ook bel allergisch haha)

volgens mij bestaan dwerg makaken niet :P Dwergmaki's ook goed??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19777 Gepost op: 29-03-2012, 21:49:14 »
zijn dwergmakaen apen?
Dus......ik vraag me af of er iemand denkt dat ik Vlaanderens mooiste ben,en meteen begint men over stinkende olifanten en vlooigedrag en dwergmakaken enzo.....
Ik denk dat ik mij het niet meer hoef af te vragen,het lijkt me duidelijk  ::jaja::  ;D ;D ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19778 Gepost op: 29-03-2012, 21:56:38 »
Thanks :D daar heb ik wel wat aan XD Ik ben dus nu al de coördinator aan het mailen. Ik hoop dat die wat ideetjes heeft (die weet ook beter dan ik wat er allemaal is aangeloten bij de universiteit) zodat ik daar een heleboel mailtjes naartoe kan gaan sturen XD 9ik ben ook bel allergisch haha)

volgens mij bestaan dwerg makaken niet :P Dwergmaki's ook goed??

Succes ermee! Ben benieuwd wat het wordt :)


En dwergmaki's klinken ook uitermate tof  ;D

Dus......ik vraag me af of er iemand denkt dat ik Vlaanderens mooiste ben,en meteen begint men over stinkende olifanten en vlooigedrag en dwergmakaken enzo.....
Ik denk dat ik mij het niet meer hoef af te vragen,het lijkt me duidelijk  ::jaja::  ;D ;D ;D

 ::rofl::
misschien kan ze wel iets doen met belgische koeien ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19779 Gepost op: 29-03-2012, 21:59:35 »
Succes ermee! Ben benieuwd wat het wordt :)


En dwergmaki's klinken ook uitermate tof  ;D

dankjewel!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!