Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437469 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20380 Gepost op: 6-06-2012, 12:48:26 »
Hey Niekie, kun je dan in Maastricht niet op zoek gaan naar mensen met wie het wel klikt? Je aansluiten bij een studentenwielrenclub bijv, of een vereniging waar veel Brabanders zitten, of zoek een kamer in een huis met een gemeenschappelijke huiskamer waar ze met elkaar eten of zo.

Ja, als ik hier blijf ga ik iig verhuizen. maar ik durf de 'gok' bijna niet te nemen zegmaar... want als t niet beter wordt blijf ik zo ongelukkig
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20381 Gepost op: 6-06-2012, 15:39:51 »
of een vereniging waar veel Brabanders zitten

Weet dat niet ik niet al te veel grapkes van moet gaan zitten maken eh - maar dit geeft echt zo'n beeld.
In een wat donkere rokerige kroeg zit een groot stel mannen bier te denken.. Nieky komt binnen - meteen een doodse stilte. Dus Nieky brabbelt wat onverstaanbaar Brabants ter groet, en iedereen gaat verder alsof er niets is gebeurd ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20382 Gepost op: 6-06-2012, 15:40:50 »
Weet dat niet ik niet al te veel grapkes van moet gaan zitten maken eh - maar dit geeft echt zo'n beeld.
In een wat donkere rokerige kroeg zit een groot stel mannen bier te denken.. Nieky komt binnen - meteen een doodse stilte. Dus Nieky brabbelt wat onverstaanbaar Brabants ter groet, en iedereen gaat verder alsof er niets is gebeurd ;D

 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20383 Gepost op: 6-06-2012, 19:50:15 »
Weet dat niet ik niet al te veel grapkes van moet gaan zitten maken eh - maar dit geeft echt zo'n beeld.
In een wat donkere rokerige kroeg zit een groot stel mannen bier te denken.. Nieky komt binnen - meteen een doodse stilte. Dus Nieky brabbelt wat onverstaanbaar Brabants ter groet, en iedereen gaat verder alsof er niets is gebeurd ;D

tja, in Groningen is een studentenvereniging voor Friezen, en daar gaat het ongeveer zo ja :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20384 Gepost op: 6-06-2012, 19:51:17 »
Ja, als ik hier blijf ga ik iig verhuizen. maar ik durf de 'gok' bijna niet te nemen zegmaar... want als t niet beter wordt blijf ik zo ongelukkig

waarom ga je dan niet nu direct op zoek naar een andere kamer? kost je hooguit een maand dubbele huur, kun je nog voor de zomervakantie kijken of het wat is of niet, en zo niet, dan kan die kamer zo weer naar een verse eerstejaars ;)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20385 Gepost op: 6-06-2012, 20:33:09 »
tja, in Groningen is een studentenvereniging voor Friezen, en daar gaat het ongeveer zo ja :P
maar das toch anders? :P Groningers en friezen mogen elkaar gewoon niet ::).

waarom ga je dan niet nu direct op zoek naar een andere kamer? kost je hooguit een maand dubbele huur, kun je nog voor de zomervakantie kijken of het wat is of niet, en zo niet, dan kan die kamer zo weer naar een verse eerstejaars ;)
maar in de zomervakantie zijn de bewoners toch vaak weg? op vakantie enz. of bij hun ouders?

bij mij is het ook zo dat je een contract hebt dat je minstens een jaar er moet wonen omdat er anders teveel gewisseld word.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20386 Gepost op: 6-06-2012, 21:11:44 »
Hoe gaat het nog met mijn maatje D*N?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20387 Gepost op: 6-06-2012, 21:23:31 »
Hoe gaat het nog met mijn maatje D*N?
;D, goed natuurlijk. Beetje stressen met de tentamenweek op komst, maar ik ga het halen ::trots::.

met koekoe dan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20388 Gepost op: 6-06-2012, 21:41:40 »
;D, goed natuurlijk. Beetje stressen met de tentamenweek op komst, maar ik ga het halen ::trots::.

met koekoe dan?
Ha mooi  ::ok:: ::ok::

Hier privé alles oke  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ,forummen kom ik dus minder aan toe de laatste tijd....  :-\\ :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20389 Gepost op: 6-06-2012, 22:11:50 »
Iets aan Hdd(of wie het weet)
Ik vind dus DWNH super  ::bravo:: ::bravo::
Laatst keek ik nog even de dvd's.
Raoul Heertje drijft herhaaldelijk de spot met een of ander debiel programma.....
Dit dus.....



Wellicht is dit een programma op de Ned.commerciele zenders?Want ik heb echt geen idee wat het is en wellicht is dit de tune die ook een beetje zo is,maar die Raoul wat extra belachelijk maakt?
« Laatst bewerkt op: 6-06-2012, 22:13:29 door koekoe »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20390 Gepost op: 6-06-2012, 22:22:49 »
Iets aan Hdd(of wie het weet)
Ik vind dus DWNH super  ::bravo:: ::bravo::
Laatst keek ik nog even de dvd's.
Raoul Heertje drijft herhaaldelijk de spot met een of ander debiel programma.....
Dit dus.....



Wellicht is dit een programma op de Ned.commerciele zenders?Want ik heb echt geen idee wat het is en wellicht is dit de tune die ook een beetje zo is,maar die Raoul wat extra belachelijk maakt?

Owja,sorry dat ik mezelf even citeer,maar naast Raoul zit Kamagurka he dat is een West-Vlaming,die woont(de)niet zover van bij mij,hij glimlacht wel wat,maar je merkt duidelijk dat hij denkt"waar heeft die het eigenlijk over"??? ??? ???

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20391 Gepost op: 6-06-2012, 22:32:26 »
waarom is koekoe niet in het EK topic geweest ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20392 Gepost op: 7-06-2012, 10:59:14 »
Vrees dat je mn tv-kennis ernstig overschat  ;)

Joop van de Ende had ShowBiz City - wat volgens mij zowel een programma als een pretpark is geweest. Enfin, heb het eerste nooit gezien, en bij de tweede nooit geweest - dus daar houdt mn kennis wel zo'n beetje op ;)
Ik zou verwachten dat dat "city of justice; city of joy; showbiz city!" de tune van het programma was - maarja, weet 't niet zeker.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20393 Gepost op: 7-06-2012, 11:12:48 »
ShowBiz City is bij mijn weten nooit een programma geweest, maar was het centrum in Aalsmeer waar grote shows in met name de jaren 80 en 90 werden opgenomen.


En inderdaad: ook een soort pretpark:


'ShowBiz City is beter dan Disney'
JOHN HOOGERWAARD − 13/12/97, 00:00
ShowBiz City, het nieuwste project van Joop van den Ende, opent morgen met een première-avond officieel de deuren. Een uitgaanscentrum van 12.000 vierkante meter in Aalsmeer, waar de bezoeker het idee moet krijgen dat hij voor één avond de ster is. Veilig en geborgen, achter een draaideur in de polder.


“Ik weet het niet, hoor. Al die drukte in Aalsmeer”, zegt een wat oudere inwoonster tegen de taxichauffeur. “Meneer Van den Ende zei dat er uitbreiding van de studioruimte nodig was, maar dan stampt hij opeens een pretpark uit de grond.”

« Laatst bewerkt op: 7-06-2012, 11:17:56 door Bodejos »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20394 Gepost op: 7-06-2012, 21:39:32 »
waarom is koekoe niet in het EK topic geweest ?
Tja,een beetje een spijtige samenloop van omstandigheden....  :-\\ :-\\ laat mij het daarbij houden.......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20395 Gepost op: 7-06-2012, 21:44:07 »
ShowBiz City is bij mijn weten nooit een programma geweest, maar was het centrum in Aalsmeer waar grote shows in met name de jaren 80 en 90 werden opgenomen.


En inderdaad: ook een soort pretpark:


'ShowBiz City is beter dan Disney'
JOHN HOOGERWAARD − 13/12/97, 00:00
ShowBiz City, het nieuwste project van Joop van den Ende, opent morgen met een première-avond officieel de deuren. Een uitgaanscentrum van 12.000 vierkante meter in Aalsmeer, waar de bezoeker het idee moet krijgen dat hij voor één avond de ster is. Veilig en geborgen, achter een draaideur in de polder.


“Ik weet het niet, hoor. Al die drukte in Aalsmeer”, zegt een wat oudere inwoonster tegen de taxichauffeur. “Meneer Van den Ende zei dat er uitbreiding van de studioruimte nodig was, maar dan stampt hij opeens een pretpark uit de grond.”


::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Conclusie: Niemand weet het dus?...  ::rofl::
Komaan hdd,dit is je kans  ::jaja:: ::jaja::

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20396 Gepost op: 8-06-2012, 03:32:23 »
waarom  gebeurt er niets bij  profiel als vriend  [in] toevoegen  ???, en doe ik dat dan -, dan staat er weer voeg ..... als vriend toe,en wee,en weer,en weer waarom werkt die funktie niet  >:( :-[ :-[ ::)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20397 Gepost op: 8-06-2012, 08:18:32 »
Waarom Trialk dan niet in zijn vriendenlijst kijkt?
En waarom die vriendenlijst alleen te vinden is in je eigen profiel onder het item 'bewerk vrienden'
Overigens heb ik ooit eens een vriend 'bewerkt' en die is dus sinds dien geen vriend meer. >:D
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20398 Gepost op: 8-06-2012, 10:08:55 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Conclusie: Niemand weet het dus?...  ::rofl::
Komaan hdd,dit is je kans  ::jaja:: ::jaja::

Ik weet het - maar ik weet het niet ;)

't ding is net 15 jaar oud, en nu al in de vergetelheid ::rofl::

--

Wat was ook alweer het nut van de vriendenlijst hier? Kon je toch alleen zien wanneer die online zijn? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #20399 Gepost op: 8-06-2012, 13:27:15 »
Is er toevallig iemand die lid is van het blad Revu, en dan nog het nummer van 2/3 weken geleden heeft over Poolse hooligans?

(Ik kwam er bij er bij het zoeken naar aanvullende bronnen achter dat deze uitgave bestaat en dat dit misschien nog een interessant toevoegend achtergrondartikel kan zijn voor mijn verslag over hooligans.)

Ik kan hem wel bestellen, maar weet niet of ik hem dan nog op tijd binnen heb voor de deadline van maandag. Het is ook puur bedoeld voor de achtergrond, maar het zou zonde zijn om het blad voor niets te bestellen :P
« Laatst bewerkt op: 8-06-2012, 13:30:33 door mollenvanger21 »