Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437578 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21860 Gepost op: 8-04-2013, 22:02:39 »
Of Elise ooit met mij wil afspreken.

Volgens feestboek is het een succesvol afspraakje geworden ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21861 Gepost op: 8-04-2013, 23:51:49 »
@apekopje

ik zal morgen eens kijken of ik iets beknopts kan toevoegen :)
Ben nu te moe.. wat evenzo betekent dat ik prima posts kan schrijven, maar die worden dan lang en windend en zullen niet direct de algehele leesbaarheid van het forum verhogen.
Hoewel die allicht mag worden verlaagd.

En wenkbrauwen zouden worden gefronst, en men zal zeggen 'goh, is hoedemans weer bezig? ik dacht dat'ie het nu wel zou hebben afgeleerd' - en men zal wijzen en gnuivend snuiven.

Ik houd niet van men, geef mij maar women.

Wat was ik aan het zeggen?
Ohja, maar dus gister zat ik even zonder inspiratie, en dit bescheiden gedachtenexperiment leende zich toch een korte vraag.
Of had ik dat eerder al gepost?
Daar aan gekoppeld moet ik vermelden dat ik deel van de achterliggende gedachte komt uit een interview dat ik enkele jaren geleden las met.. waarschijnlijk Merckel, die meende dat natiestaten op de retour [heh, is de router ook op de retour?] waren ten gunste van multinationals, en dat langzaam aan taken uit handen zouden worden genomen van eerder genoemde naties. Hoewel ik misschien de term natiestaten heb geleend van onze grote vriend Thierry Baudet.

Uhm, dus dat is een interessante gedachte. Ik denk niet onrealistisch - hoewel je een eerbiedwaardige poging doet mijn bouwsel onderuit te schoffelen - maar ik had eerder geen zin of energie voor verdere uitwerking. Dus het geheel bleef enigszins in de steigers staan, wat redelijk past bij de eerdere bouwsel-metafoor.

Uhm. Zodoende.

Maar terwille van meerdere voorgegane zaken zal ik dus later wellicht iets beknopts schrijven, en misschien ook niet. Waarbij ik even in het midden laat of het 'niet' slaat op de existentialiteit van de toekomstige post, of de beknoptheid.
Natuurlijk niet op beide, want dat zou paradoxaal zijn - en wij katten houden niet zo van existentieële paradoxen.

Opdat het bovenstaande duidelijk is - en er zit vast ergens een vraag in.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21862 Gepost op: 8-04-2013, 23:55:44 »
 ::rofl:: (ik bemoei me er niet mee,moet alleen even lachen)
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21863 Gepost op: 9-04-2013, 09:30:08 »
Waarom waren HDD en ik niet ongeveer zo'n discussie gestrt vlak voor 1 april ^^?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21864 Gepost op: 9-04-2013, 20:16:01 »
Wie is @DennisChafia uit het twitterbalkje  ???

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21865 Gepost op: 9-04-2013, 21:50:55 »
waarom is het hier vanavond zo rustig?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21866 Gepost op: 9-04-2013, 21:53:03 »
waarom is het hier vanavond zo rustig?


omdat jij te weinig post :)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21867 Gepost op: 9-04-2013, 21:54:07 »

omdat jij te weinig post :)

XD ik heb niet zo veel om op te reageren...:P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21868 Gepost op: 9-04-2013, 21:54:30 »
Heb je ons ook niets te vertellen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21869 Gepost op: 9-04-2013, 21:54:38 »
Er is voetbal op tv.

@MM, dat is een forummer van RN, kan niet anders, want dat balkje laat alleen berichten van forummers zien.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21870 Gepost op: 9-04-2013, 21:55:58 »
Heb je ons ook niets te vertellen?

Ik ben inspiratieloos vandaag.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21871 Gepost op: 9-04-2013, 21:55:59 »
waarom is het hier vanavond zo rustig?
Alle primetime Zap!-ers zijn aan het naaien en stikken. ;D
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21872 Gepost op: 9-04-2013, 22:26:27 »
Alle primetime Zap!-ers zijn aan het naaien en stikken. ;D
en ik ben nog aan het uithuilen  :\'( :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21873 Gepost op: 9-04-2013, 22:30:26 »

@MM, dat is een forummer van RN, kan niet anders, want dat balkje laat alleen berichten van forummers zien.
Duh. Welke forummer bedoel ik  :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21874 Gepost op: 9-04-2013, 23:39:51 »
Welnu. Ik zou nog iets beknopts schrijven.

Ik heb het maar even gespoilerd.. de beknoptheid is slechts ten dele gelukt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21875 Gepost op: 10-04-2013, 18:12:29 »
wat is personal branding ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21876 Gepost op: 10-04-2013, 18:27:12 »
wat is personal branding ?
Cursus voor het beter leren presenteren van jezelf :). Leek me wel heel erg handig, presentaties zijn nou niet mijn sterkste punt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21877 Gepost op: 11-04-2013, 16:39:19 »
..ik logde dus onlangs in op mijn bankrekening - en ik kon me weereens niet aan de indruk ontrekken dat er wederom niemand was geweest die per ongeluk een paar miljoen naar mij had overgemaakt.

Nu ben ik mij er van bewust dat het zuiver toevallig ontvangen van een substantieel geldbedrag een relatief zeldzame aangelegenheid is - en dat er voor velen jaren voorbij gaan dat het niet gebeurt. Desalniettemin is het immer een tegenvaller.

Derhalve begon ik te contempleren hoe ik dat toeval kon bespoedigen, wellicht door mijn naam te veranderen in Syp Rus, en dat levert te interessante gedachte op 'wat dan?' Als je bijvoorbeeld ineens een ton op je bankrekening ziet staan, dan blijf je misschien even kijken. Je logt uit, je logt in - en voila, de ton staat nog steeds in hetzelfde hoekje alsof hij er al altijd heeft gestaan en lijkt licht verrast waarom jij zo wantrouwig doet. Je logt uit, gaat slapen, kijkt de volgende morgen weer - en de ton begint inderdaad nu wat meer bij het meubilair te passen. Het is vast geen fout.
Even met de bank bellen, gewoon om te dubbelchecken - verdoemd, het was toch een fout. En je was net zo aan je nieuwe ton gewend.

En bij een bedrag van, zeg, een miljoen zou zich aanvankelijk eenzelfde scenario voltrekken, behalve dat die niet spoedig went. Dus je wordt schrikachtig voor elke voorbijganger, want wie weet was het zwart geld en is een heel humeurig type momenteel heel humeurig. En op zoek naar zijn verloren kapitaal. Je bent geen fan van pistolen en scherpe stukken metaal die in je ingewanden prikken, dus je besluit het op safe te spelen, de bank te bellen -ohja, dankuwel meneer, dat was een foutje- en je kunt weer rustig uitpuffen.



Maar wat is het moment dat je absoluut zeker weet dat het een fout is.. en bovenstaande routine breekt en zo snel mogelijk met het geld probeert te verdwijnen naar een warm zuid-amerikaans land?
10 miljoen? Denk het nog niet toch.
100 miljoen?

of zijn zelfs miljarden niet genoeg wanneer je de rest van je leven constant panisch bent tot het moment dat de eigenaar z'n geld komt eisen? :-\\

Dat vroeg ik me zo af.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21878 Gepost op: 11-04-2013, 20:31:34 »
Ik vraag me 2 dingen af:

Gerard Ekdom klapte vandaag uit de school naar aanleiding van het ''Uitblinkersdiner'' met het toekomstig koningspaar. Zou de RVD dat leuk hebben gevonden, ik dacht dat er een soort ''gentlemen's agreement'' was om niets over dergelijke bijeenkomsten naar buiten te brengen.


Vraag 2 is: Die jongedame bij de nieuwste Specsavers reclame, die meen ik als Maartje Paumen te herkennen. Kan dat kloppen?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #21879 Gepost op: 12-04-2013, 01:14:33 »
Waarom kan ik niet langer dan een jaar met een ovkaart doen? Ben de mijne net verloren in de trein Arg!!!! Gelukkig had ik net mn pinpas uit hetzelfde mapje gehaald in de trein, anders was ik helemaal de sjaak geweest.. Zucht!! Heel irritant. Net nu ik volgende week juist vaak heen en weer moet reizen. Duur!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!