Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437336 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24860 Gepost op: 7-10-2014, 22:37:31 »
Malerone is de grootste troep die er bestaat. Malaria ook trouwens. Ik snap niet dat je dat vrijwillig doet.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24861 Gepost op: 7-10-2014, 22:40:35 »
Suuuuuuure..

Maar dergelijke onderzoeken leveren een hoop op - dus dat maakt ze wel aantrekkelijk.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24862 Gepost op: 7-10-2014, 22:42:55 »
Suuuuuuure..

Maar dergelijke onderzoeken leveren een hoop op - dus dat maakt ze wel aantrekkelijk.

Ja, weet ik wel. (was even in mn kritische zeurmodus). k heb gewoon niet zulke goede ervaringen met malerone (lariam ook niet trouwens). Als ze hiermee iets nieuws kunnen uitvinden waar je je niet zo verschrikkelijk beroerd van gaat voelen, graag!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24863 Gepost op: 7-10-2014, 22:48:30 »
Mja heb ook wel van mensen gehoord dat ze daardoor aanraden geen pillen te nemen omdat die zelf zo belabberd zijn.
Ennnn van anderen dat die eerste groep duidelijk nooit malaria heeft gehad, en niet moet zeuren.

Onze Grote Vriend Reisguru Jelle BC lijkt te neigen naar wel pilletjes.
Vertelt vervolgens dat Malarone de duurste is, maar minste bijwerkingen - hoewel 'minste' met een vaatje zout moet worden genomen.

Maar so far ben ik nog niet in malarialanden geweest, dus heb me er nooit het hoofd over hoeven breken  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24864 Gepost op: 7-10-2014, 22:52:03 »
Ja, weet ik wel. (was even in mn kritische zeurmodus). k heb gewoon niet zulke goede ervaringen met malerone (lariam ook niet trouwens). Als ze hiermee iets nieuws kunnen uitvinden waar je je niet zo verschrikkelijk beroerd van gaat voelen, graag!

Dat is ook de bedoeling van dat onderzoek..  ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24865 Gepost op: 7-10-2014, 22:56:42 »
Mja heb ook wel van mensen gehoord dat ze daardoor aanraden geen pillen te nemen omdat die zelf zo belabberd zijn.
Ennnn van anderen dat die eerste groep duidelijk nooit malaria heeft gehad, en niet moet zeuren.

Onze Grote Vriend Reisguru Jelle BC lijkt te neigen naar wel pilletjes.
Vertelt vervolgens dat Malarone de duurste is, maar minste bijwerkingen - hoewel 'minste' met een vaatje zout moet worden genomen.

Maar so far ben ik nog niet in malarialanden geweest, dus heb me er nooit het hoofd over hoeven breken  :P

Toen ik de eerste keer naar Afrika ging begonnen met Lariam. Daar werd ik echt doodziek van. Ben toen heel snel overgestapt op malerone (dan maar extra kosten). Ging toen veel beter. Toen weinig bijwerkingen gehad. Nu afgelopen jaar 3 maanden malerone geslikt, en toen begon ik wel te merken dat dat niet zo goed is voor je. Bepaalde periodes dat ik de meest voorkomende bijwerkingen allemaal tegelijk had (zoek maar op). En toen ik thuis kwam is mn haar echt belachelijk veel gaan uitvallen. En als je de bijsluiter leest val je ook meteen al flauw (je kunt er zelf malaria van krijgen).

Maargoed iemand die ik ken uit kameroen zou 3 mnd blijven en bleef uiteindelijk lnager (en had dus niet genoeg malerone bij zich). Toen die stopte met slikken had die wel binnen een week malaria te pakken volgens mij. Dus op zich werkt het wel.. alleen de manier waarop is niet zo fijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24866 Gepost op: 7-10-2014, 22:57:14 »
Dat is ook de bedoeling van dat onderzoek..  ;)

gelukkig! dan ben je goed bezig ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24867 Gepost op: 7-10-2014, 23:13:17 »
Zo"n reactie die jij net gaf kreeg ik overigens ook van mijn huiarts.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24868 Gepost op: 8-10-2014, 00:38:29 »
Bepaalde periodes dat ik de meest voorkomende bijwerkingen allemaal tegelijk had (zoek maar op). En toen ik thuis kwam is mn haar echt belachelijk veel gaan uitvallen. En als je de bijsluiter leest val je ook meteen al flauw (je kunt er zelf malaria van krijgen).

 ::hug::

Apotheek.nl geeft haaruitval als 'zeer zeldzaam', dus lucky you.. ::)

Mja, malariamedicijnen zijn er nogal berucht om :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24869 Gepost op: 9-10-2014, 07:11:39 »
Ga ik vanmiddag de jaarlijkse griepprik halen met het risico dat ik er echt ziek van wordt of wacht ik tot het einde van de maand en hoop ik dat ik me dan fitter en minder snotterig voel??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24870 Gepost op: 11-10-2014, 09:23:49 »
Is een afweging tussen twee kwaden, die je alleen zelf kunt maken, vrees ik.


Ik vraag me af hoe lang een emailaccount van een provider die ik tot eind juli heb gehad, in de lucht blijft. Of is dat onbeperkt?

Ik zit nu bij KPN, met all in one, en ik kwam van tele2. Mijn emailadres doet het echter nog gewoon. Inkomend en uitgaand.

Wie weet me hier iets meer over te vertellen?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24871 Gepost op: 11-10-2014, 09:46:22 »
ik weet van mijn zusje dat zo'n mailadres nog heel lang kan blijven bestaan en dan opeens van de ene op de andere dag verdwenen kan zijn. Als ik jou was zou ik dat adres niet meer gebruiken en overgaan op bv een niet provider gebonden email account. Je kunt oa hier kijken wat voor mogelijkheden er zijn.

er was eens......

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24872 Gepost op: 11-10-2014, 09:56:31 »
Die adressen blijven inderdaad nog een tijdje bestaan en zonder extra aankondiging is het dan ineens afgelopen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24873 Gepost op: 11-10-2014, 10:03:09 »
Dames, dank voor jullie tips/antwoord. Ik krijg op mijn zonnet-adres tegenwoordig bijna alleen nog maar spam binnen, en probeerde uit nieuwsgierigheid uit of ook het uitgaande verkeer nog werkte. Wat tot mijn verbazing het geval was.

Ik heb nu Kpnmail en Outlook, gelukkig heb ik daarop tot nu toe geen spam aangetroffen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24874 Gepost op: 11-10-2014, 11:03:52 »
Hoe duur wordt de reparatie van mimijn toilet? Hij spspoelt gewoon helemaal niet meer, als ik op de knop druk gebeurt er niks.  :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24875 Gepost op: 11-10-2014, 12:56:18 »
Welke helft bedoelt Schulz?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24876 Gepost op: 11-10-2014, 13:10:32 »
kant waar je tegen aan kijkt  ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24877 Gepost op: 11-10-2014, 13:16:19 »
nice ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24878 Gepost op: 11-10-2014, 18:47:21 »
Waar is iedereen? Niemand hier die mij wil helpen bij wat studie ontwijkend gedrag?  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24879 Gepost op: 11-10-2014, 18:49:56 »
Dat doe je zelf nu toch al? Ga zo door, Loezel.....