Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437907 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25900 Gepost op: 31-03-2015, 06:56:46 »
Toppie HDD ::bravo::

OT: Ga ik vliegend, lees op de fiets, naar school of is er een collega die de auto en gaan we rijdend naar school?
OT:2: Waarom is Trivia Crack zo verslavend??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25901 Gepost op: 31-03-2015, 17:55:41 »
Waarom is Trivia Crack zo verslavend??
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25902 Gepost op: 31-03-2015, 18:16:57 »
zijn calls hetzelfde als telefoontjes ?


wist MaikeMeisje dat haar vader en mijn vader allebei op 31 maart geboren zijn ::feest:: ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25903 Gepost op: 31-03-2015, 18:19:27 »
zijn calls hetzelfde als telefoontjes ?


 ::jaja::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25904 Gepost op: 31-03-2015, 18:35:34 »



wist MaikeMeisje dat haar vader en mijn vader allebei op 31 maart geboren zijn ::feest:: ::hug::

*hoe had MM dat moeten weten?


Gefelicteerd met papa (Lukie3?)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25905 Gepost op: 31-03-2015, 22:25:43 »
Weet Daisy al meer?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25906 Gepost op: 31-03-2015, 22:31:06 »
 ::jaja::

Leg t morgen wel uit hoe en wat (t is minder spannend dan t lijkt).

(Edit: en ja morgen is t 1 april maar dat is echt toeval ::rofl:: )
« Laatst bewerkt op: 31-03-2015, 22:35:44 door Daisy »

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25907 Gepost op: 31-03-2015, 22:36:12 »
Oké,  :) Zo klinkt het namelijk wel  :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25908 Gepost op: 31-03-2015, 22:39:19 »
Waarom m'n internet sinds een paar dagen nou ineens zo traag is... het ligt denk ik aan de signaalsterkte van de wifi want als ik beneden ga zitten (waar de router is) werkt het ineens wel goed, maar het werkte boven ook altijd gewoon goed (op een enkele uitzondering na). Dus ik snap niet waarom het nu ineens zo ongelofelijk traag is.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25909 Gepost op: 1-04-2015, 10:36:00 »
waarom mensen die vegetarisch zijn toch graag een vleessmaak aan hun producten willen
er was eens......

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25910 Gepost op: 1-04-2015, 10:46:03 »
waarom mensen die vegetarisch zijn toch graag een vleessmaak aan hun producten willen

Persoonlijk hoef ik dat helemaal niet. Maar aangezien ik de enige ben thuis die vegetariër is en mijn moeder kookt, is het voor haar makkelijker om alleen een vegaburger te koken en me met de rest hetzelfde te laten eten.
En voor sommige gerechten is het gewoon fijner. Bv vegetarisch gehakt is heel handig, anders kun je een heleboel gerechten niet meer eten.

En een hamburger op zijn tijd is hartstikke lekker, dus soms heb ik erge zin in een vegetarische hamburger!

Oh en ik ken geen mensen die vegetarisch zijn, want dan zijn ze planten ::hypocriet::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25911 Gepost op: 1-04-2015, 10:52:39 »
Waarom sommige mensen geen antwoord geven op berichten?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25912 Gepost op: 1-04-2015, 11:51:54 »
aangezien ik de enige ben thuis die vegetariër is

Oh en ik ken geen mensen die vegetarisch zijn, want dan zijn ze planten ::hypocriet::

hoe dit nu precies zit ;D
en ik snap het al.. je bent vegetariër en niet vegetarisch.. ofzo

« Laatst bewerkt op: 1-04-2015, 11:53:33 door Stormpie »
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25913 Gepost op: 1-04-2015, 11:57:48 »
waarom mensen die vegetarisch zijn toch graag een vleessmaak aan hun producten willen

Is dat zo? Ja je hebt baconstukjes geloof ik, maar daar ben ik geen fan van. Het gaat niet om de vleessmaak maar meer het idee dat je echt iets vervangends wil hebben om erbij te eten. En vlees smaakt van zichzelf ook niet, maar wordt op smaak gemaakt door kruiden en bereidingswijzen.

Ik bak vaak paneer en ook tahoe, dat doe ik dan in dobbelsteentjes, maar een vleesvervanger is soms wel makkelijk. Ik lees ook weleens dat mensen vinden dat het dan niet in de vorm van een worstje of burger mag, omdat het dan nog net is alsof je vlees eet, maar ik zou ook niet weten hoe je het anders moet presenteren. Worstjes en burgers zijn ook bedacht om vlees te verwerken en waarom zou dat met vegetarisch niet mogen. Je komt dan toch gauw uit op een plak of balletje, want een vierkantje of driehoekje bakt nu eenmaal lastiger. ;-)

Tegenwoordig mag je ook zeggen: ik ben vegetarisch i.p.v. ik ben vegetariër. ;-)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25914 Gepost op: 1-04-2015, 12:08:07 »
waarom mensen die vegetarisch zijn toch graag een vleessmaak aan hun producten willen
Het kan toch zijn dat je de smaak van vlees wel lekker vindt maar geen vlees wil eten om welke reden dan ook?

Zelf ben ik geen vegetariër trouwens, alleen maar part-time :P We zijn thuis minder vlees gaan eten, maar veel gerechten die dan bijvoorbeeld ei als vleesvervanger hebben zijn niet zo lekker, en ik en m'n moeder lusten allebei geen kaas dus dan vallen ook al veel vegetarische opties af. Vegetarische gehakt is daarom inderdaad heel handig, maar ook sommige gerechten met tofu zijn best lekker.

Vegetarische hamburger o.i.d. eten we niet zo vaak, maar één keer hebben we dat wel gedaan zonder het te zeggen tegen m'n vader en m'n broertje en ze hadden het niet eens door ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25915 Gepost op: 1-04-2015, 12:11:27 »
yup.. zo worden vegetarische producten ook verkocht. Met reclames als 'het smaakt naar rundvlees'. (zie andere topic)
Don't get me wrong, er zijn vegetarische gerechten die ik heerlijk vind, net als vleesgerechten die niet te pruimen zijn, en uiteraard andersom. Maar ik vraag me idd af waarom vegetarische producten dan aangeprezen worden om hun vleessmaak als de vegetariër zelf daar blijkbaar niet in geïnteresseerd is.
Dat je tofuballetjes maakt, of groenteburgers, dat begrijp ik allemaal. Overigens zit aan vlees gewoon smaak. Kruiden toevoegen is iets wat overal bij gebeurt.
er was eens......

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25916 Gepost op: 1-04-2015, 12:17:08 »
Ik hoef geen vleessmaak hoor ::ohno::
Maar wat Aapje zeg idd, soms is het gewoon handiger. Op mijn kamer eet ik nooit dingen die naar vlees moeten smaken of zo. Altijd gewoon kaas of iets in die richting
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25917 Gepost op: 1-04-2015, 12:18:32 »
Of een vegetariër daar wel of niet in geïnteresseerd is verschilt natuurlijk per persoon... sommige vegetariërs houden misschien sowieso niet van vlees, maar er zijn vast ook genoeg mensen (zoals ik) die best wel vegetariër zouden willen worden voor de dieren of het milieu of wat dan ook, maar vlees gewoon te lekker vinden om het helemaal niet meer te eten. Ik vind het dus persoonlijk best wel fijn dat er vegetarische producten zijn die naar vlees smaken.

En sowieso is het natuurlijk marketing, want als je je product daadwerkelijk alleen maar aan "fulltime" vegetariërs verkoopt, maak je misschien te weinig winst. Dus probeer je ook niet-vegetariërs te lokken om af en toe je product te kopen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25918 Gepost op: 1-04-2015, 13:02:18 »
Hoe smaakt vlees eigenlijk?  ;D

De gehaktballen van de vegetarische slager zijn ERG lekker, maar niet te betalen! Dus dat eet ik met feestdagen, lekker een balletje gehakt  ;)

En dan het taalkundige gedeelte voor wie het interessant vindt:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1480/

...maar soms even niet :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #25919 Gepost op: 1-04-2015, 13:29:44 »
Waarom heb ik al de hele week allerlei k3-liedjes in mijn hoofd?
En waarom kan ik de tekst en de dansjes nog steeds meedoen? ::oink::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!